Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alcoholvrije wijn lijkt gelukkig niet op appelsap, meer dat het wel wat van wijn weg heeft, maar het niet helemaal is... de witte is wel lekker, rode wat minder... kun je kopen bij gall en gall,merk Carl jung.

bah verpleegster spelen, ben ik ook niet zo goed in, gelukkig is vent nooit ziek!

hebben je schoonouders en ouders elkaar nog nooit ontmoet? :confused:
    apart! of heeft het een reden?

toch veel plezier vandaag dan!

2. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Senna!

Memoiikke en Daantje, kom op meiden hopelijk zet het door

ik spreek bij deze afdat onze jongen blijft zitten hoor...eerst wat meiden nu...hihi

ik ben gisteravond om 20.30 in slaap gevallen was om 23.15wakker en sliep weer om 01.00 tot vanmorgen 6.30 toen kroop tessa in mijn bed...

hier verder alles wel aardig rustig was zo even ophangen en dan is de was weer klaar heb vanmorgen even gedweilt en morgen boven de rest....nou dames kom op met die meiden

3. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

zit er ff doorheen, heel de nacht wakker geweest door de weeen, om de 5-8 min.
    bel ik net de vlos, zegt hij 'ja mevrouw dit kunnen ook gewoon voor weeen zijn en het kan zelfs nog weggaan'. dus ff jankbui gehad net bij mn lief.
    Nou sorry, maar het doet echt pijn en ik moet ze soms echt wegpuffen, maar mag pas weer bellen als er 4-5 min. tussen zit.

ga zo ff met de auto naar de paarden (is 300m verderop), toch maar ff mn gedachten ergens anders op. lekker aso he voor 300m de auto pakken, maar goed!

als er weer verandering is, laat ik het horen!

4. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Goedemorgen dames,

Hier is iets gaande, dus ik hoop gauw goed nieuws te hebben. Heb korte regelmatige weeen! Maar je weet nooit wanneer het komt.

oeps spannend hoor.

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nin0! Yes!
    You go girl!

Ik duim dat het snel gaat voor je. Houd ons op de hoogte zolang dat nog gaat he?

Liefs,
    Lientje

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Naja... geen echte reden.. kwam er gewoon niet van.. we zijn pas 1,5 jaar samen :D
    En zowel m'n ouders als schoonouders zjin nogal op zichzelf.. pas nu de kleine er bijna is willen ze elkaar ineens ontmoeten.. :(

Vriend heeft buikgriep... net met de ha gebeld en gewoon uitzieken maar is zo zielig.. hij loopt al over te geven sinds vanmorgen vroeg..

(Inclusief bijbehorend gekreun :evil: :oops: )

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Morgen ladies. Weer een gebroken nacht achter de rug (6u wakker, toen gegeten en daarna weer in slaap gevallen).

Nina: gefeliciteerd met jullie zoon!

Gisteravond rommelde het echt, maar na deze nacht is het weer weggezakt.
    Zoveel meiden waar het bij rommelt, hoop maar dat ik straks niet als enige hier over blijf.....

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Yeah, 37 weken vandaag!!!

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Gefeliciteerd Bd81!

Mirjam, zielig hoor voor je man! En al helemaal omdat mannen zo slecht kunnen lijden he? hihihi. Nou ja, verwen hem maar een beetje. Als het goed is wacht er nog een zware taak voor hem en dat is jou verwennen straks. Dan moet ie natuurlijk wel goed fit zijn he?

Wat is het rustig hier jongens, allemaal aan het puffen?

Liefs,
    Lientje

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nina: gefeliciteerd met je zoontje Senna!!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dames met weeen heel veel succes. Ik hoop voor julliue dat het doorzet. Hier is alles erg rustig nu helaas. De pijn in mn bekken en benen en rug wordt steeds erger, dus wou dat het s doorzette zeg.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nina en man van harte met de geboorte van jullie zoon Senna!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

wilde ff snel Nna feliciteren met haar zoon senna. nu wordt t echt tijd voor een dame in ons midden.

ik ben er weer vandoor ga zo naar mijn ma toe in almere,

tot morgen en hopelijk lees ik dan weer wat babynieuws.

liefs susanne

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje volgens mij is iedereen al bijna bevallen of ligt te bevallen (behalve ik dan :rolleyes: )
    Ben vanochtend weer opnieuw mijn bed ingegaan heb heerlijk nog twee uurtjes geslapen, voel me nu weer of ik de dag weer aan kan.
    Vandaag was trouwens de dag die ik voor mijzelf voorspeld had, maar ik zie dat niet gebeuren :)

Wel spannend dat het voor een aantal meiden vandaag wel lijkt te gebeuren (hopelijk geen valse starten)
    En ik zie dat het met mijn buddy Lientje ook flink rommelt, spannend meid! Mijn mobiel staat paraat hoor!

Nou t is rustig hier dus ga maar een rondje mariokarten op de wii :D

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemiddag,

Gevoelsmatig de hele nacht in de weer geweest, maar gelukkig nog wel wat geslapen..hihi.

Vond het erg spannend dat NinaVI bezig was en was daar behoorlijk mee bezig. Daarnaast was er een paar km verderop een feestje , maar die hadden de muziek rond 2-en nog zo hard staan :confused: in de tuin dat m'n lief de politie heeft gebeld. Niet dat het geholpen heeft, want half 4 was het nog niet stil. Enfin, drukke nacht gehad dus , maar helaas nog niet in de zin van bevallen (hmmmm we willen nu ook zo graag)
    Morgen moet ik weer naar de VK en ben benieuwd hoe het er nu voorstaat, maar ze zal "wel weer" zeggen: Afwachten/geduldig zijn etc etc.

Ga nu ff douchen en heb me verder voorgenomen er een rustig dagje van te maken. Hoop dat t zonnetje blijft schijnen zodat ik vanmiddag ff in de tuin kan zitten (heerlijk!)

Meerdere meiden met weeen spannend hoor!
    Check later vandaag nog wel ff ;)

Liefs Mirre

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Nina: gefezliciteerd met de geboorte van Senna

Aan alle dames die aan het puffen zijn: Puf ze!

hier vanacht weer laat in geslapen, vroeg weer op, kompleet brak dus. Iemand vroeg naar de woordenwisseling met mijn wederhelft: Die is op zich niet zo bijzonder, het jammere is alleen dat je hetzelfde zoveel x moet herhalen voor het door de harde plank heen komt! In dit geval ging het over dingen vooruit plannen....

17. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd NinaVI
    met de geboorte van je zoon!

Voor de dames die aan het bevallen zijn, zag dat de weeén al weer aan het afnemen waren, hopelijk dat ze spoedig verder gaan ;) ;)
    en dat we jullie dan ook mogen feliciteren :D :D :D

Goeiemorgen/middag allemaal....

Hier ff een klein berichtjuh, daarna ga ik ff lekker doen waar ik het beste in ben :D :D :D Internet-dj spelen ff muziek draaien voor jong en oud, zodat ik het niet verleer 8) 8) 8)

Heb vannacht gevochten met mijn zeiltjuh :oops: :oops: en veel last gehad van mijn rug(denk dat het weeén waren) verder ontzettend veel last nu van mijn buik en ondertussen laten mijn heupen ook weten dat ze er genoeg van hebben, tot nog toe geen huilbui gehad of boos geworden, maar de dag is nog lang dus wie weet........ :( :( Maar we hopen ook hier wat meer activiteit te behalen en dat we maar snel de kleine in onze armen mogen sluiten :D :D :D :D

xxx Nance

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Nina en man gefeliciteerd met jullie zoon Senna!
    wat een jongetjesgolf zeg!

Meiden die weeen hebben heel veel succes ik hoop dat het gauw door gaat zetten voor jullie en snel jullie kindje in de armen kunnen houden!

Buddy knuffelkonijn hoop dat ik snel een smsje van je krijg meid!

Liefs Nannie

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Duikster, wat een heerlijk ventje hebben jullie! En wat kijkt hij al wijs de wereld in zo vlak na de geboorte.

Bd81, gefeliciteerd met je 37 weken.

Nin0, zet hem op meis!

Alle andere rommelende dames ik hoop voor jullie dat het alsnog door mag zetten.

Mirjam, beterschap voor je mannetje.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Alle dames die slecht geslapen hebben een dikke knuf van mij!

Deel Deze Pagina