Dat is ook minder voor jou! Toch wel fijn dat je nu een laptop hebt. En daarnaast... je hebt natuurlijk wel een klein, lief knulletje waar je heerlijk van kunt genieten! Het bed komt vandaag, als het goed is, in de woonkamer te staan! BD, vind ik ook! Mijn ouders komen langs voor een bakkie koffie, dus tot later!
Pfff nee hier is ie juist weer heel druk, maar ook weer sinds vandaag hoor... Hij doet me soms echt pijn.... Aggos hij zit ook zo krapjes, hij moet gewoon even de slimste zijn en geboren worden ahahha....
goedenmiddag er zijn toch een bepaald aantal dames verdacht stil die aan het rommelen waren zouden we al gauw nieuws krijgen.... hier is alles rustig gelukkig de kleine laat zich regelamtig voelen en dan gaat hij weer lekker verder met slapen.... ik ga mijn laatste was buiten hangen en dan ben ik weer klaar voor vandaag mijn ouders zijn weer net weg dus een groot gedeelte van de dag is alweer om...ik ga zo nog even de kleding nalopen voor de kleine in de tas en de rest in de kast na kijken en dan misschien nog even stofzuigen...maar dat moet ik nog even bekijken hoeveel zin ik heb.. nou tot later dames
Hier is mevrouw ook weer vrij actief hoor, maar vooral als ik languit met de benen op de bank onderuit gezakt zit (zoals nu) of wanneer ik ga liggen om te gaan slapen.
Ben ik ook weer even. Dames die aan het rommelen zijn succes! Hoop dat het allemaal doorzet en jullie zijn jullie kleintjes in jullie armen mogen hebben. Hier is het weer rustig, geen harde buiken en krampen meer. Krijgen vanavond visite van mijn schoonouders en heb er dus echt geen zin in, heb meer de behoefte om ze af te zeggen maar ja dat doen we ook maar niet want roeland heeft er wel zin in. Snap ook niet dat ze komen want normaal komen ze eigenlijk ook niet. Laatst ook al toen belde zijn oma ineens hoe het ging, heeft in de 5,5 jaar dat we bijelkaar zijn nog nooit gebeld dus was ook weer lekker vaag. Weet dat ze het allemaal goed bedoelen en gewoon nieuwsgierig zijn, voor hun is het ook het eerste kleinkind en achterkleinkind maar toch. Heb net ook even het bedje opnieuw opgemaakt, vond wat er oplag niet mooi dus heb er een ander lakentje enzo opgedaan. Denk dat ik van de week nog maar even wat nieuwe ga halen, vind nu trouwens ons kamertje ook niet meer leuk wil ineens ander behang enzo Hoezo hormonen op hol!
Hey allemaal.. Was ik weer ff.. Vanmorgen redelijk rustig geweest, maar heb nu al een paar harde buiken gehad die zo'n minuut a 1,5 minuut aanhouden.. Dus ff afwachten maar weer.. Liefs Wendie
Spannend meid! Ik sta stand by hoor! Hier ook last van de buik en kan bijna niet lopen zo'n pijn aan mijn "onderkantje" (blijft een leuk woord)
Ja, vreselijk he ML, ik heb ook van die olifantenpoten op het moment... Blegh, niks aan! Mja.. Je moet er wat voor over hebben he?
ML: lekker op je blote voeten lopen en met de beentje omhoog zitten. Hier gelukkig niet zo veel last van, slechts af en toe gelukkig.
Zo heb alles vluchtig bijgelezen Nina; Van Harte gefeliciteeerd!!!! Voor de rommelende dames; ik hoop dat het door zet! Voor de dames met een slechte nacht achter de rug; Dikke knuffel van mij Heb even niet de energie om op iedereen persoonlijk te reageren, sorry! Ik lag daarstraks op de bank en ik kreeg een pijnlijke kramp aan de onderkant van mijn buik tot mijn navel zeg maar(ook de zijkanten van mijn buik) en die hield zo n 5 minuten aan. Is dat een wee? Het was echt heel heftig en weet niet wat er van moet denken
Auw, Meid die kleine van jou is nu al een echt eigenwijsje.. Heb al meerdere malen geprobeerd toe te spreken.. Zal het nog een Keer proberen.. Kleine Mayron, Je mama is wel heel nieuwschierig naar je! Je kleine vingertjes en teentjes.. Ook je grote broer en zus kunnen niet wachten! En Oma is er ook weer! Vandaag is een mooie dag dus kom maar lekker op de wereld!
Nee ik heb er ook echt in last van en net toen ik liep voelde ik in ene zo dat vocht ... IEW ahahahaha...