Jah net was ik voor m aant zingen haha... en toen ging ie met zijn lieve beentjes wrijven tegen mijn hand en toen wou ik m zo graag in mijn armen hebben... JANKBUIIII!
Aaah ML, wat lief he? Nu nog in het echt aub! Hier is het serieuze gerommel over volgens mij. Wel heb ik de hele dag door harde buiken, dat heb ik niet eerder gehad zo lang achter elkaar. En wat heb ik nog meer? Een echte onvervalste aanval van nesteldrang! Ramen binnen gezeemd, kamer, keuken en bijkeuken gepoetst. Roger gaat zo de ramen buitenom doen. Heerlijk alles ruikt fris en schoon. Pfff, ik lijk wel zo'n poets doos. En geloof me, normaal ben ik dat niet hoor, dan moet ik mezelf er echt toe zetten. hahahaha. Nouja, beter zo. Ben wel erg moe nu, dus ik ga s ff lekker relaxen op de bank. rommelaars, doen jullie ff een update? Liefs, Lientje
hi lady's! lekker rustig vandaag hier zeg! zondag rustdag! behalve de dames dan die aan het puffen en rommelen zijn, zet 'm op! HIer af en toe ook steken in mijn onderkantje (vind hetook zo'n grappig woord ), het is net af ik een duw of trap krijg en die straalt dan helemaal door tot daar... maar maak me geen illusies dat het bij iets betekend... jullie mogen eerst hoor! wat erg van die septemberbaby... kan me niet voorstellen hoe ze zich moet voelen, vreselijk! Dikke kus rensie
Pff heb al 2 huilbuien gehad vandaag en vraag me niet waarom. Mijn man is gelukkig heel lief en troost me gewoon zonder te veel vragen te stellen. maar zelf word ik hier een beetje moe van hoor Ik vrees dat er nog wel meer gaan komen vandaag..
M'n voeten gaan steeds meer opblazen Echt zow uit het niets... Blech! Nah jah ahhaah.... Tis niet anders...
halloo.. Nog geen babynieuws? vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest, geen verandering, dus morgen om 7 uur worden we verwacht.. De laatste dingen in huis zijn bijna klaar dus we kunnen dr bijna helemaal voor gaan groetjes
Join the club, moet ik zowat zeggen! Lekker met de beentjes omhoog en lopen cq staan zoveel mogelijk vermijden. En een wisseldouche wil ook wel eens goed helpen.
voor de voeten een teiltje met warm water en een teiltje met koud water en dit een paar keer met elkaar afwisselen zodat de bloedsdoorloop beter op gang blijft en het vocht dus sneller word afgevoerd. Weet alleen niet of je echt met koud of warm moet beginnen, volgens mij maakt het niet uit hier tenminste niet.
Nance, bij een wisseldouche spoel je eerst met koud water en dan weer warm water en dan weer met koud water. Ze zeggen dat het ook heel goed is voor stevige borsten brrrrr Jammer Lientje dat het niet heeft doorgezet. Hier ook weer poets en opruimdrang, so not me gewoon. Ik ben ook benieuwd hoe het met de rommelende meiden is. Sen, het leven is inderdaad heel dubbel. Gelukkig is jouw kereltje gezond en doet hij het goed, en dat is idd iets om dankbaar voor te zijn. ML, olifantenpoten en het is nog geeneens 30 graden! Dat belooft nog wat. Hier al een uur lang een zeurzeikerig gevoel boven mijn schaambeen. En ik heb zo'n trek in een bounty, krijg het gewoon niet uit mijn hoofd, ziekelijk gewoon.
Thnxx voor het antwoord, scheelt weer googlen 8) 8) Nou hier vandaag een vrij rustig dagje op de rugweeén na dan, maar ook die zijn niet regelmatig, wel heb ik ontzettend veel last van mijn boven-benen, het is een soort van spierpijn die naar mijn kuiten trekt en weer terug.... Geen idee wat het is maar morgen wel ff overleggen bij de vk, hopelijk dat ze me morgen wel serieus neemt en me is door stuurt, geloof namelijk niet dat ik het vol hou tot vrijdag... Neem gewoon mijn mams morgen mee en laat haar flink klagen Wordt zo moe van dat heen en weer getrek door die weeén.... Ben gewoon bang dat als de bevalling zich echt aanmeld dat ik te moe ben om ook nog maar te puffen laat staan te persen xxx Nance
Beginnen met warm of koud weet ik ook niet, maar je moet sowieso afsluiten met koud. Ik start eigenlijk altijd met warm, omdat ik mijn douches ermee afsluit en dan sta ik toch eigenlijk altijd onder de warme douche.
Pff... Hier nog wel last van harde buiken de hele dag door, maar niet echt regelmatig helaas.. Wel begin ik in mn voeten steeds meer vocht vast te houden en komt de hoofdpijn incl. sterretjes weer opzetten... Mijn schoonouders zeiden ook al dat ik gewoon echt dikke enkels en voeten had terwijl de zon niet eens schijnt ofzow... Het ziet er niet meer uit... Hopen dat het niet zo lang meer duurt... Liefs Wendie
Ik zit ook vandaag wederom te lezen in het boek veilig bevallen. Echt een boek waar heel veel handige tips instaan zeg! Ook heel veel dingen staan erin om je dingen te laten begrijpen. Zo ook waarom het goed is als je in de eerste uren weeën nog geen ontsluiting hebt gekregen. In die 1ste uren wordt namelijk de baarmoedermond verweekt en zodra die verweekt is, verloopt de ontsluiting daarna wel goed. Dat is dus voorwerk, maar voor veel mensen is dat demotiverend, maar het is dus absoluut niet nutteloos. Ook lees ik dat mensen vaak te actief bezig zijn met het wegpuffen van de weeën waardoor ze dus niet voor ontsluiting zorgen. Schreeuwen en bijv. ergens in knijpen of bijten zorgt ervoor dat je je ergens anders op focust waardoor je dus de pijn onderin zijn gang laat gaan en da's weer goed. Daarnaast staan er ook heel veel houdingen in om de weeën op te vangen, dus een heel handig boek!
even een vraagje, ik krijg/heb ineens een gelige vlek rond mijn navel. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?