Tja weet je wat het is, de middagtukkies lukken de laatste tijd ook niet echt. Vaak pas laat in de middag rond 4 uur ofzo... Maar goed tis met vlagen dus wie weet dat ik straks als een blok in slaap val op de bank...meestal tot een uur of 4 a 5 snachts want dan denk onze kat dat het best leuk is om vrouwtje ff wakker te maken om hem naar buiten te laten. Dus verhuis ik weer naar boven. Tot een uur of 9 (soms eerder) en dan ben ik weer klaar wakker. 't Enige vreemde deze nacht is, is dat onze kat nu net naar beneden is gekomen en ligt nu op de bank... Normaliter blijft hij altijd boven als ik 'snachts naar beneden ga. Wel komt ie es langs maar meer om te eten of drinken en nu ligt ie gewoon lekker te pitten. Hmmmm je zou bijna geloven alsof hij voelt dat er wat te gebeuren staat whahaha!
laten we hopen dat het zijn instinct is en dat er wat te gebeuren staat bij jou. Heb hier een hond die de hele dag al niet bij me weg te slaan is en ineens ook de hele tijd bij me op de bank wil. Mag ze eigenlijk niet maar vind het voor vandaag wel goed, hoop dat het hier een fout instinct van haar is.
Wie weet Ingrid 't is altijd maar gissen wat huisdieren aanvoelen. Rebel (onze kat) heeft het met vlagen. Vaak gaat ie wel naar buiten maar komt regelmatig ff terug om te checken waar ik ben. En als ie me niet zo 123 kan vinden begint ie vreslijk te mauwen (zit ik bijv. op de WC) en dan roep ik hem, haal hem aan en dan gaat ie weer hihihi. Maar nu ook als ik maar een beweging maak voel ik zijn ogen alweer in mijn rug priemen hihihi. Maar goed, het gekke is dat is ALS ik smiddag's een tukkie doe, ALTIJD bij is...vaak ligt hij al eerder dan ik te slapen en dan door hem val ik in slaap. Heel sporarisch ligt ie op mijn schoot en dan val ik zeker in slaap hihihi. Maar mss moet ik zo maar proberen om toch maar ff te liggen, wie weet val ik toch wel weer in slaap...
Zou wel super zijn als het nu gaat gebeuren Silla! Lees alles globaal en snel hoor. Maar zoals de bevalling van Senn is toch geweldig om zo te lezen! Wil ik niet missen hoor. En ja, hiji jullie hebben veel lol momenten gehad, maar daar ga ik snel overheen hoor.
Het is inderdaad een raadsel wat ze aanvoelen, kreeg ook te horen dat honden het aanvoelen als je zwanger bent en dan rustiger met je doen. Nou denk dat die van mij die memo hebben gemist want ze doen nog hetzelfde als altijd. Het enige verschil is dat de oudste hond hier nog wel eens met zijn snuit in mijn buik wil drukken met zijn snuit en dat deed hij eerst nooit en dan de hond die ineens niet meer van mijn zijde wil wijken sinds vanavond. Wel lief dat de kat zo hard gaat mauwen als hij je niet kan vinden. De kat gaat denk ik straks de middagtukjes nog missen als alles weer een beetje normaal is hahaha.
Pfieuw, dat was behoorlijk wat bijlezen! Ben er snel doorheen gegaan. Senn, Lee en Nina gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes!!! En Senn, ik heb genoten van jou en Niels verslag, hihi. echt leuk. Rensie, eindelijk ook verlof. Geniet ervan. Nannie wat een heerlijk ventje is Brenden op de foto's Annoniem, heel veel succes morgen bij het inleiden. Patries, hoop dat de borstontsteking snel afzwakt. Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing was om te stoppen met borstvoeding. Maar meis, jij hebt t de afgelopen weken echt al zwaar genoeg gehad. Sterkte en geniet lekker van jullie mooie Nilo. ML en Silla, kan er niet bij dat jullie nou nog niet bevallen zijn Hoop maar voor julllie dat het snel gaat gebeuren. De nacht is nog niet over dus wie weet! Ik heb nog steeds bijna continu last van harde buiken. Probeer rust te nemen, maar dat lukt me niet echt. Heb nog zoveel werk thuis af te maken en in huis moet ook best nog wel veel gebeuren. Gelukkig is Jeroen echt super, en helpt heel erg hard mee. Gisteren heeft hij veel gepoetst in huis, ehh en hij was zo grondig bezig dat hij de 3 wit gelakte deuren in de gang telijf is gegaan met Dasty (een soort oven ontvetter) tsja, resultaat is dat er nu hele gore gele strepen in de verf zijn ingebeten! Van boven tot onder inclusief de deurposten. Alles moet nu dus opnieuw worden geschilderd. Maarja, hij bedoelt het goed. Hoop dat internet t nu een beetje blijft doen, en ik weer gezellig op de hoogte kan blijven van alle spannende dingen die hier gebeuren. Hoop dat iedereen vannacht heerlijk kan slapen, of een geweldige bevalling heeft natuurlijk! Liefs en truste, Pien
stress Goede morgen! nou we gaan zo die kant op! heel veel succes vandaag allemaal! ik hoop dat er vanavond (of tegen de tijd dat ik weer klaar ben voor een forum ) heel veel nieuwe lieve baby`s bij zijn gekomen! En als dr nieuws is, dan sms ik naar mn Buddy`s (als ik van spanning niet vergeet hoe mn tel werkt ) groetjes!
Goedemorgen, Anno niem, heel veel succes vandaag! Ik heb weer een verschrikkelijk nacht achter de rug en ben heel erg moe. Straks eerst naar de vk en dan maar weer slapen!
Heel veel succes Anno Niem! Ik sta ready als reserve buddy! Ben benieuwd! Spannend! Vanavond of morgen ben je mama!
Heel veel succes Annoniem! Veraatje, succes bij de vk... Hier niet echt lekker geslapen dus ga zo nog even lekker terug... En ow jah... Geen baby.... zucht...
goedemorgen yes! ! ! ! 38 wk vandaag en ik heb dus vorige week met al die rot data overleefd, nu alleen vandaaag nog om mijn laatste wens in vervulling te laten gaan en dat is dat het maar een juli-kindje mag worden. zo dat is er even uit, voel me ook een stuk lekkerder als vorige week, alleen wel moe, MAAR verder is alles goed en rustig hier. nu ik et hele weekend weer niet heb bijgelezen moet ik de schade inhalen va pag 1995. dus zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen reageer ik niet overal op, want dan kan ik wel een nieuwe topic openen denk ik. maar goed we zullen zien, ga dus even bijlezen en uiterlijk om 10 sluit ik hem weer even af, zodat ik nog gedouched en al naar de vk kan en aansluitend wat boodschapjes ga doen. en dan na die tijd meld ik mij weer. tot straks liefs ikke
Balen, meid! Slaap nog even hopelijk lekker! Lovelykids, ik begrijp daar niks van dat je niet overal op gaat reageren. Het zijn maar 55 pagina's ofzo! Nee, hoor grapje! Veel leesplezier en succes straks bij de vk! En gefeliciteerd met je 38 weken!
Ten eerste, Anno Niem, succes in de strijd vandaag meid! Spannend spannend! Pien, fijn dat je weer internet hebt! Veraatje, is de spanning al wat minder? ML, helaas helaas ook hier nog steeds geen baby. Zo ik ga Damian even naar het kdv brengen en daarna heb ik een afspraak bij de gyn. Die zal wel weer een afspraak voor volgende week willen maken
goedemorgen dames, nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie beebjes! we hebben hier ook de mijlpaal gehaald van de 38w en ze mag van mij nu wel komen hoor deze week, behalve op woensdag want dan wordt het zo warm
Goedemorgen allemaal, Penny; fijn dat je nu weer internet hebt zeg! Anno Niem; Heeeeel veel succes vandaag Degene met een mijlpaal; gefeliciteerd! Pff heel onrustig geslapen vanacht..Ik ga zo nog eens naar die bosjes kijken om te kijken of ik onze kat zie. Ik had daar eten neergezet dus misschien heeft ze dat wel opgegeten, ik hoop het maar want hoe moet ze zich anders redden? Het rotte is is dat deze kat heel erg schuw is. De enige die haar kan oppakken ben ik en dat ook nog niet eens altijd. We vermoeden dat ze bij de vorige baasjes mishandeld is geweest ofzo. Dus als je haar roept zal ze ook echt niet komen dus ik moet haar echt zelf vinden. Pfff En die andere is nou heel zielig alleen en is zijn vriendje kwijt
Was niet helemaal duidelijk op de vroege ochtend Ik bedoelde op je angst voor de bevalling. Wat denk jij zullen onze beebs op de afgesproken afleveringsdatum komen?
Oh Kwebbels, net vergeten, maar wat kut van je kat zeg! Hopelijk komt ze straks hard aangerend als je haar gaat zoeken.