Nou eigenlijk geen zin om te liggen want na dagen heb ik eindelijk weer eens onvervalste nesteldrang dus daar kan ik maar beter gebruik van maken aangezien het de laatste dagen behoorlijk is versloft in het huishouden.... ik heb de keuken al gedaan, de wc, gestofzuigd, banken opgeschut, troep weggegooit hahaha....
Dames ik moet vandaag naar het ziekenhuis............ Vanaf zaterdag voel ik de beeb al een stuk minder en heb vanochtend dus maar even gebeld. Meteen op mijn donder waarom ik niet eerder had gebeld, maar ja ik ben niet zo iemand die om minste of geringste gaat bellen. Na wat uitvragen bleek het niet zo alarmerend dat ze met spoed moet komen maar ik moet zo meteen wel even langskomen op de praktijk en dan stuurt ze me door voor een ECG in het ziekenhuis. Moet dan half uur aan zo'n ding hangen en wachten wat er uitkomt. Baal wel want mijn vriend heeft een examen. Hij wilde die wel afzeggen voor mij, maar gezegd dat hij gewoon moet gaan en dan bel ik hem wel als het klaar is. Moet ik blijven dan kan hij nog snel genoeg bij mij zijn, maar had ookw el fijn gevonden als hij mee zou gaan (heb niet tegen hem gezegd hoor. Hij moet zich nu even focussen op examen. Belangrijk voor zijn werk). Mocht er nieuws zijn dan horen jullie dat van mijn buddy of anders van mij vanavond. Ben nog wel ff online hoor, moet afwachten wanneer vk belt zodat ik langs moet komen.
Pff gister had ik ook last van enige schoonmaakwoede. Wilde ik ramen gaan zemen, maar ik was iets te enthhousiast denk ik. Lazert de emmer sop om in huis Pfff toen was mijn schoonmaakwoede snel over natuurlijk
Goedemorgen! Hier niet echt lekker geslapen maar ja moest er toch echt om half acht weer uit. Moet om 11.00uur bij de fysio zijn dus denk dat ik dan maar een tukkie gaan doen als ik terug ben daarvan, alleen zou mijn vader vandaag langskomen om de nieuwe rolgordijnen en gordijnen op te hangen dus vraag me eigenlijk af hoe laat hij van plan is te komen. Jeetje ML wat ben jij al druk geweest zo op de vroege ochtend! Anno niem, succes vandaag! Dames met een mijlpaal, weer een stukje dichterbij: gefeliciteerd! Niesje, succes bij de gyn vandaag!
Voor de bevalling werd mij ontraden om trappen te lopen. Alleen omdat ik er natuurlijk nog twee heb rondlopen en Niels gewoon moest werken kon het niet anders. Heb nu i.o.m. de bekkenpeut een paar dagen bedrust gekregen en mag geen trappen lopen. Mag wel bed uit om Karsten eten te geven en verschonen en ik mag mezelf douchen en naar toilet. Ook kan ik op de 1e etage helpen met de kids aan en uitkleden en een verhaaltje voorlezen. Zo heb ik toch af en toe een loopje. Maar het gros van de dag lig ik op bed. Vind het moeilijk in te schatten of de klachten nu erger zijn. Weet ook niet of de klachten die ik nu heb aan het beeld van normaal voldoen voor iemand die net bevallen is. Heb wel 's nachts veel meer last met draaien en zo en ook uit bed komen gaat nog erg moeilijk.
Ik heb met Sven handgekolft van Avent en vond het een erg fijn ding om mee te werken. Ik heb hem nog steeds maar geef nu net als bij Maarit alleen flesvoeding. Dus als er nog iemand een handkolf wilt hebben........ Slechts 5 weken gebruikt, hij is uitgekookt maar zit al weer lang in de doos dus alleen even opnieuw uitkoken en je kunt hem gelijk gebruiken. Hoef er niets voor te hebben alleen eventueel de verzendkosten.
ben nu dus hier met bijlezen, nog 20 pag te gaan maar hier moest ik gelijk op reageren natuurlijk gefeliciteerd met jullie mannetje fijn dat het goed gaat.
**** BUDDY UPDATE **** Anno niem ligt nu aangesloten aan alle toeters en bellen dus let the bevalling begin.......... Wordt vervolgd! **** EINDE BUDDY UPDATE ****
KWEBBELS, wat rottig dat de kat kwijt is! Ik hoop dat je m vandaag weer vindt! PENNY, fijn dat je weer kunt internetten! Met een nieuwe modem moet het allemaal wel goed blijven toch? ESSIE, nog vogelbandjes gehoord vannacht? Als het niet zo vervelend was, zou het bijna lachwekkend zijn he? Kun je die boer niet vragen of hij het wat zachter zet? INGRID, nog vochtverlies gehad vannacht? PATRIES, hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je een beetje aan het opkanppen bent, zodat je van je kraamtijd kunt genieten! VERA, bahbah, weer een rotnacht! Succes bij de VK en hopelijk kun je strakkies nog wat slapen. LOVELYKIDS EN LIESJE, gefeliciteerd met de 38 weken mijlpaal! ML, niet meer slapen dus, maar poetsen. Stom iets toch die nesteldrang. Maar niet te druk doen hoor, probeer wel te relaxen tussendoor he? NIESJE, succes bij de gyn. Morgen 40 weken, dus je bent echt aan de beurt hoor! BD81, Jij ook succes. Het zal best goedkomen hoor, maar wel fijn dat ze het eventjes na gaan kijken. Liefs, Lientje
Goedemorgen, Weer een nachtje ah nachtbraken geweest. Had enorm last van m'n onderrug en een bep.soort gespannenheid..soort zenuwachtig adrealine gevoel. M'n mannetje kon de hele nacht niet slapen en zodra ik naar het toilet ging voor een plas...begon ie te praten: Kun jij ook niet slapen en daarna tegen m'n buik praten en zeggen: Baby (de naam) kom er nu maar uit we willen je zien Tot op heden lijkt de kleine oost-indisch doof te zijn haha Vanmiddag moet ik weer naar de VK en m'n lief is nu m'n mama ophalen voor een dagje bij ons in de tuin. Ik vind dit ontzettend lief van hem. Ben zo moe dat ik echt alleen nog maar zit, zit en zit (want liggen is ook niet fijn) @Anno Niem heeeeeeeeeeeel veel succes vandaag! Alle anderen natuurlijk ook! Check later nog wel of er nog nieuws is ah baby-front Mirre
Liesje, gefeliciteerd met je 38 weken! Kwebbels, ik hoop echt dat je je katje snel weer vindt! Niesje, de angst is weer weg! Ik denk niet dat mijn beeb op de afgesproken datum komt en dat betekent dat hij/zij nu al een slechte karaktereigenschap van papa heeft geërfd: te laat komen! Maar ik hoop dat die van jou wel mooi op tijd komt! ML, jeetje wat actief! Ik heb totaal geen last gehad van nesteldrang. Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd heel erg netjes ben en juist de laatste tijd mijn huishouden wat verslons BD, succes in het ziekenhuis! Ingrid, succes bij de fysio! Senn, wanneer komt de bekkenpeut langs om te kijken hoe het met je is? Ik ben weer goedgekeurd door de vk. Maar nog steeds niet compleet ingedaald! Ik moet vrijdag weer heen en ze vond dat dat maar mijn laatste keer moest zijn. Ze schatte in dat de bevalling aankomende weekend zal gaan gebeuren. Hé, dan is het 6 juli