Heb nog wel vochtverlies maar niet meer zoveel als het gisteren was in een korte tijd. Kijk het nu nog even aan en als het aanhoud bel ik vanmiddag de vk weer even.
Goedemorgen allemaal.. Het gerommel is hier helaas afgelopen.. Heb vannacht wel weer een keertje lekker geslapen... Alleen ontzettende last van mn olifantenpoten en nog steeds hoofdpijn, mja. Zo maar eens ff bellen dacht ik... Allereerst: Anno niem: Succes meid! ! Kwebbels, wat rot van je kat.. Hopen dat je hem snel weer hebt... Bd81, Spannend straks een ECG. Succes ermee! Veraatje, mooi dat het weer goed was bij de VK.. Liefs Wendie
Anno niem, Heel veel succes! Mirre, ook weer een rotnacht, balen zeg. Succes bij de VK. Vera, fijn dat de apk goed was! Hopelijk krijgen ze gelijk. 6-7-8 is natuurlijk wel een hele leuke datum! Hier een gewone nacht achter de rug. Veel plassen, maar geen gekke dingen zoals gisteren Ben de energie boost van gisteren trouwens ook weer kwijt. Waarschijnlijk doorgegeven aan ML denk ik Mijn zoontje begint een beetje babyhyper te worden. Hij wil niet meer overblijven, want stel dat de baby er straks is. hahaha. Het is geen lekker praatje maar ik ben ontzettend aan de race! Heb ik niet meer gehad sinds ik die ijzertabletten heb. Gelukkig voel ik me niet beroerd ervan ofzo. Liefs, Lientje
Susi, een begravenis is altijd vervelend. Fijn dat jullie meisjes het zo goed doen. Was erg benieuwd omdat we even niets van je hadden gehoord. Maar kan me voorstellen hoor dat je het heel druk hebt met twee van die mini mensjes.
Meis, ik kan me je paniek helemaal voorstellen. Heb nog niet alles terug gelezen maar ik hoop dat ie terug is.
Hmz Mayron is wel heel rustig vanochtend... Heb m nog niet gevoeld. Ben niet meteen in paniek maar leuk is anders... Ik ga eens op bed liggen, meestal als ik op mijn zij lig meld ie zich wel...
Spannend, zeg! Zou leuk zijn als we vandaag weer wat babynieuws krijgen! Lientje, jammer dat bij jou alles weer rustig is! Knuffelkonijn, bij jou het gerommel ook afgelopen? Balen zeg! Susi, sorry bijna vergeten te reageren op jou! Wat fijn om weer een update van jou te krijgen! Mooi dat het goed gaat met je meiden en het lijkt mij logisch dat je het te druk hebt om hier steeds te komen. Ook nog gecondoleerd!
heb die bitchfight van de september mama's even gelezen net, vond het best wel grappig om te lezen Alsof die ene dag iets uitmaakt voor in welk topic je meeschrijft en om er dan zo'n probleem van te maken pfffffffffff.
Hier mijn eerste wee van de dag alweer te pakken... Pfffff.... Nou jah, ga maar eens douchen dan... Mayron alweer gevoeld maar gloof dat ie dat pesten niet echt op waarde kon schatten. Hoe kan een baby in de buik uitdragen dat ie met rust wilt worden gelaten Kreeg echt zo'n douw van leave me alone...
ik sta volgende week woensdag als eerste op de lijst smiddags voor de ks en de gyn begint zijn operatieschema om 13.00 dus ik zal me eind middag wel melden bij mijn buddy. Iedereen loopt hier te zeggen straks is het een meisje ipv een jongen en nu bij de kraamafdeling was het ook op echo een jongen en komt er dus een meisje uit.....nou ik krijg wel de kriebels....... verder heb ik een goede nacht gehad....dus ik kan mooi aan het knutselen......nou dames tot later
Kan er niet echt iets over vinden op google. Dus ik heb geen idee. Ik heb ook de hele tijd het gevoel alsof ik een grote boodschap moet doen maar dan ga ik naar de wc en dan hoef ik helemaal niet Verschrikkelijk irritant..
yes!! ben bij en dat net iets na 10. dus hier nog snel mijn reacties die ik toch nog even kwijt wou en dan sluit ik direct af, moet nl nog doucen en dan om 11.10 al bij vk zijn. dus wordt nog even druk. susi fijn dat het lekker gaat bij jullie en bedankt voor je update. (vind ik altijd leuk) senn foto's karsten, mooi ventje met best wat haar. ben zelf ook wel nieuwsgierig naar die van ons. juist omdat maud ook zoveel donker haar had en morris wel wat maar dan licht haar. maar goed moet nog even wachten knuffelkonijn dat ziekjes zijn heb ik bij de vorige 2 wel gehad maar al een paar dagen van te voren en de dag ervoor begon ik net weer wat op te fleuren miss sil ik ben ook een van die gelukkigen hoor tijdens zwangerschap en ontzwangeren. gelukkig heb ik er verder weinig last van. succes met de regeldagen nannie brenden is een mooi kereltje hoor en wat kan hij lekker badderen mayo fijn dat het met britt goed gaat en jammer dat het bij jezelf wat minder is. hoop voor je dat dat ook snel bij trekt. enne... durf het bijna niet te vragen Fotootje? anno niem succes vandaag, spannend hoor ondertussen hebben ze je al aangesloten las ik. patricia01 hoop dat je nu 2 dagen later na het posten van je emo-berichtje een stukje beter voelt. ik kan me voorstellen dat je het en moeilijke keus vond om te stoppen met bv. (helaas uit ervaring) duikster leuk dat je ook weer langs wipt en fijn dat het zo lekker gaat. ook van jou beeb willen we bij ons graag fotootjes zien hoor. heb je scheet wel op de website foto gezien hoor, maar wil meer mrietje wel lekker zo'n snelle bevalling. maar ook wel heftig, tenminste vond ik 1,5 jr terug bij morris wel. maar goed lekker dat het zo goed gaat en hoop dat je ons snel kunt gaan spammen met foto's penny fijn weer terug hopelijk blijft internet nou werken kwebbels heb je alweer naar de kat gezocht? hop dat je hem snel weer hebt bd succes veraatje mooi weer een goedkeuring te pakken. hoop voor je dat de vk ongelijk heeft. dan bedoel ik dus dat beeb eerder moet komen hoe voel je je verder? mijlpalen allemaal gefeliciteerd nog 1 wk dan zit iedereen op de 37 wk grens en mag dus iedereen thuis bevallen alle overige apk-ers en controles succes vandaag en veel plezier met hartje luisteren las ook nog een boekentip en daar wou ik dit boek duik in je weeen ook even aan toevoegen. is ook een hele goeie vind ik tenminste ik zie niet tegen de bevalling op, maar zoals de vorige twee keer wel weer tegen het vloeien en de naweeen en dergelijke. heb altijd al zo'n hekel aan menstrueren en dan nu met die vieze ranzige dikke lange lenters lopen. er is trouwens bij ons iemand geweest van de week die heeft de naam voor ons kindje geraden. natuurlijk hebben we dat niet toegegeven, maar toch. die ligt straks helemaal in een bult van haha zei ik toch. heb ik tegen remco gezegd als we diegene bellen dan bellen we met de mededeling gefeliciteerd onze dochter is geboren en je had de naam goed je mag een beschuitje komen halen of zoiets nou ga ik echt weg tot later
Veraatje, ook weer apk goedgekeurd zie ik. Ik hoop dat je beeb zich idd 6 juli aandient. Mijn kleintje is ook niet volledig ingedaald hoor, is geen probleem volgens de gyn. Echt spannend voor Anno. En ik las over een bitchfight dat ga ik ook eens opzoeken hihi Vind trouwens dat wij het hier erg gezellig hebben met elkaar Lientje en Jes, jammer dat het gerommel weer gestopt is, maar ik denk tegenwoordig maar al het werk wat nu verzet word scheelt weer met de bevalling! De gyn was weer erg tevreden over me, alles ziet er prima uit en de kleine heeft het nog prima naar zijn zin. (misschien iets té) Heb wel een kuurtje meegekregen voor de jeuk bij mijn onderkantje voor de zekerheid. Heb weer een afspraak voor volgende week maandag, maar please please please laat ik die niet nodig hebben.