Goedemorgen, Heb weer een heleboel bijgelezen en ik hoop dat ik niemand vergeten ben... Mirjam2112, hoe is het bij jou thuis met de buikgriep? Mannetje al weer een beetje opgeknapt na gister? Door jou goede zorgen? Bd81, nog gefeliciteerd met je 37 weken... Staat thuisbevallen op de planning? Nance, dat gevecht met het zeiltje ken ik... Hij ligt bij ons wel in bed, maar halverwege de nacht heb ik heb al onder mijn voeten liggen... Dus als mijn vliezen in bed breken, zal het zeiltje bij mij niet echt helpen denk ik... En warm dat ik dat ding vind, zelfs met een strandlaken eroverheen.... Dames met een slechte nachtrust hopelijk kunnen jullie vanmiddag nog even bijslapen... Hier ook een slechte nacht... De buik zat me deze nacht echt een beetje in de weg.. Ik wist echt niet hoe ik moest gaan liggen, alles lag verkeerd... Voor alle dames die vandaag naar de vk moeten (waaronder ikzelf haha) of al zijn geweest, succes en we hopen weer op een goede apk... Susi, wat fijn dat het zo goed gaat met de meiden.. Kan me inderdaad wel voorstellen dat het druk is zo met twee van die hummeltjes... Bij deze ook gecondoleerd met je verlies... Kwebbels, wat schrikken met je kat zeg! Kan me voorstellen dat je nogal ontdaan bent.. Hopelijk komt ze snel weer... Anno niem, heel veel succes vandaag! Lovelykids en Liesje, gefeliciteerd met je 38 weken... Bd81, succes vandaag in het ziekenhuis.... Heidi, Je buddy staat paraat hoor! Ik ga nu eerst even lekker onder de douche, daarna broodje eten en om half 12 richting vk... Misschien kom ik me later nog wel weer even melden, want ik wil graag weer wat babynieuws lezen....
Ja je krijgt niet eens de kans om te wachten! Gewoon pats boem haak erop. Nou daar ga ik wel even over klagen mocht ik zo iemand aan de tel krijgen Ik wacht even tot mijn man terug is en dan gaan we nog een keer naar de bosjes..Het zijn namelijk echt hele dichte bosjes en bukken gaat niet zo goed meer...
Jah als die kat al zo bang is en ze is geschrokken zou het idd best kunnen zijn dat ze bang is en niet uit de bosjes durft te komen... Maar uiteindelijk komen ze meestal wel weet ik uit ervaring, maar vervelend is het cker...
De bekkenpeut komt woensdag langs. Mag wel naar beneden maar voor eventjes en dan weer rusten op bed. De peut zei dat alleen op bed liggen ook niet goed was omdat dan alles stijf werd. Gelukkig deed ik dat ook niet. Zou wat zijn zeg als je de 6e zou bevallen. Heb je toch je datum. Zei ze nog iets over dat als je vliezen zouden breken je dan gelijk moet gaan liggen omdat de kleine nog niet is ingedaald?
Had ik ook toen Karsten net was geboren. Een van de eerste dingen die ik vroeg was "Het is toch wel een jongen hè?" Want stel dat ze zich nou vergist hadden bij de 20 weken echo.
Goedemorgen meiden, Ben ik het weekend vluchtig komen spieken, maar weinig tijd gehad om alles te lezen, dus ben nog niet helemaal bij! Nog geen babynieuws vandaag? Ben net wakker na een slechte nacht, maar kan niet zeggen dat iets van het gerommel op weeen o.i.d. lijkt! Gewoon een erg harde buik en vervelend gevoel met steekjes. Ik heb ook nog steeds niet het idee dat er wat gaat gebeuren bij mij de komende dagen, maar wie weet Voor de "inleidinde" dames vandaag : toi-toi-toi voor de "rommeldende"dames: nog even volhouden Voor de "mijlpaal"dames : gefeliciteerd Voor de mama's: geniet ervan Voor de rest dikke knuf Dat was het even, ga me maar eerst even aankleden anders is het al weer middag
Nou, laten we daar dan maar op hopen! hahaha, zo maak je me weer een beetje blij senn. Ik ga ff boodschappen doen, moet ik nog iets meenemen voor iemand?
hier weer even een ego berichtje net was dus weer alles nat, zowel onderbroek als broek. Zo hou ik straks geen broek meer over om aan te hebben. Dus weer alles schoon aangedaan en even afwachten of het nu wel aanhoud, het was gisteren trouwens reukloos maar nu niet. Weet dat als het vruchtwater is het zoetig of weeeig moet ruiken maar werd nu misselijk als ik er aan rook en heb het niet eens echt goed geroken want weet het nog niet. Kwam meer door het idee denk ik dat ik misselijk werd.
Dank je. Bedoeling is dat ik in ziekenhuis ga bevallen, maar je weet niet hoe het loopt. Misschien dat ik alsnog liever thuis wil blijven of dat het zo snel gaat dat ik niet eens meer weg mag. VK heeft nog niet gebeld dus wacht haar teelfoontje nog maar even af. Mijn moeder kwam op visite en die moest ik dus ff op de hoogte brengen (stel dat vk belt en ik ineens weg moet is ook zo lullig). Ze deed heel nuchter maar ondertussen....
Ik heb geen idee Sen of er meerdere types zijn. Maar blijf jij maar lekker op bed liggen we zien het wel als ik hem op kom halen Ingrid; Ik zou het even goed in de gaten houden hoor! Is het helder of met witte vlokjes?
denk het wel, kijk even hoe het nu gaat en als het weer zo is dan bel ik daar heen en ga ik op zoek naar een andere broek die ik nog pas.
Ik zou echt wel bellen hoor Ingrid... Als het zo nat is steeds lijkt het me toch vruchtwater te zijn. Mocht het nou niet zo zijn is er geen man overboord toch?