nou mevrouw van mvm is geweest.Leuk bestekje stekje gekregen en een serviesje Ze deed de test en wij hadden het zo over dat mijn schoonzus een tweeling had gehad en ik van een tweeling ben geweest zegt zij.Nou jij test wel meteen heel sterk voor het hcg heb ik wel vaker gehad en dan waren sommige vrouwen ook zwanger van tweeling.... Leuk hoor zulke opmerkingen..... Nou ik ga weer ff verder met alles gr heidi
joehoe Jeldou, wat goed zeg, je bent zwanger! ik kwam je wel eens tegen op dit forum, weet je nog? gefeliciteerd meid! geniet er van! gr mayo
doen jullie allemaal mee aan MVM? ik wil het ook doen, maar dan weet toch gelijk iedereen dat je zwanger bent?
Helaas ga ik de juli mama's verlaten. Gisteren ben ik gaan bloeden. Na de echo bleek dat ik een vroege miskraam heb gehad Uiteraard is het heel zwaar, maar ik heb nog wel vertrouwen dat het binnenkort wel gaat lukken. In elk geval wens ik jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en lieve mooie ukjes volgend jaar zomer. xxx
ohhhh een tweeling! lijkt me helemaal geweldig! Maar het is wel druk dan haha! meiden voor de echo vandaag, veel succes. Ik ben vandaag nog ziek thuis, gisteren om half 9 naar bed gegaan met 3 dekbedden over me heen maar heeft niet echt veel geholpen want vandaag nog steeds belabberd. ff rustig aan doen dus. nou doei doei gr mayo
Oh wat erg! Heel veel sterkte meid! Zit gewoon met tranen te lezen Heeel veel sterkte en ik hoop echt dat je binnenkort weer zwanger mag worden! X
Weer een hoop gezwetst hier, gezellig! Levert een hoop reacties op, Susi, die 2-ling van jou . Ben je er blij mee of was het echt wel schrikken en ff wennen. Hoe dan ook: gefeliciteerd ermee! Mij zou het hartstikke leuk lijken... Ik ben echt verschrikkelijk misselijk, de hele dag tegen spugen aan :-&. Moet er ook niet aan denken om te eten. Ga er straks toch maar wat voor halen. Hihihi, de meeste van jullie zijn bang omdat ze geen symptomen hebben en ik ben bang omdat ik ze wel heb. Had het bij de vorige 2 namelijk niet....echt veel fijner. Was topfit! Voor de echo's vandaag, succes en veel plezier. En meteen wat laten horen als je thuisbent . Ben benieuwd.... xxx
Susi...TWINS...Geweldig! Welkom nieuwe Juli mama's! Wat betreft MvM ik geef me pas op na de echo. Waarom ik heb me in 2006 al 3x opgegeven en 3x af moeten zeggen ivm MK dussss nu eerst een +echo en dan MvM. VANDAAG MINI MIJLPAAL VOOR MIJ!
Ga mij nou niet bang maken hahaha Ik had bij MvM met 4.1 weken een test en die knalde er ook vanaf..toen zei ze al: wow dat gaat goed zeg! Dus nu doe ik tot 14 weken zwangerschap mee aan MvM..ennuh bij mij in de familie komen veel tweelingen voor, mijn opa, oom, en 2 nichtjes van mij zijn momenteel zwanger van een tweeling...*slik*
verdorrie Caro...waarom nou!?!?! Vind het zo erg voor je meid, had gehoopt dat we de slechte nieuwtjes een beetje achter ons hadden gelaten Heel veel sterkte en een mega DIKKE knuffel voor jou!
Hoi Patricia, je bent weer terug! Tja, had het ook liever anders gezien. Maar volgens de statistieken moet het nu met de rest van de juli 2008 mama's goed verlopen. Dus vooral positief blijven en heel erg genieten van jullie zwangerschap.
Had toch liever gehad dat je gezellig bij ons was gebleven tot juli Begon het opeens...? Kreeg je krampen..? Als je er niet over wil kletsen, snap ik het ook hoor..ben alleen benieuwd omdat ik je daarvoor niet echt over de klachten zag schrijven.. Zullen we mijn babytje gewoon sampies delen hihihi
Dank dank voor jullie hartverwarmende reacties....erg lief! Ik heb vannacht ook enorm slecht geslapen...bleef maar piekeren hoe dit hoe dat..Zijn er toch twee...en das meer dan één...loll Zonder gekheid..Ivm oppas hoef ik me geen zorgen om te maken.. Mijn ouders hebben aangeboden op te passen met hun twee(ze werken allebei nagenoeg niet meer en ik onregelmatig..)Ze waren erg lief en bezorgd.(ik stond er gisteren jankend op de stoep)..Ik moest me geen zorgen maken;we zouden er wel uitkomen met ons vieren. Alleen mijn schoonmoeder blonk weer uit in de botte reacties....maar das niet vreemd.Niet eens proficiat of zo...Hoppa: "Ik dacht jullie wilden niet eens kinderen en nu ook nog twee " "Hoe denk jij dat allemaal gaat te doen!" " Morgen dus ziekenhuis...dan maar effe zien wat er allemaal op me afkomt.Ondertussen is het nog steeds allemaal heel onwerkelijk en maf. Leuk vind ik het wel inmiddels...moet alleen zo aan het idee wennen... Susi
Excuses voor het niet reageren op Caro. Voor jou moet dit heel vreemd zijn...bij jou gaat het mis.. En als alles goed gaat krijg ik er twee.... Heel veel sterkte meis Als ik vergeet op iemand te reageren...Sorry..ben echt van me aproopootje.... Susi