ow ja, hoe zat dat ook al weer... op je hand blazen en als er dan 'vocht' komt dan is het vruchtwater toch?
Heb het Niels van zolder laten halen. Het is de Avent ISIS. Daarbij heb ik nog een heleboel zakjes om afgekolfde melk in te bewaren en een houder waar je het zakje in doet op het moment dat je gaat afkolven. Wanneer kom je langs?
Wanneer het jouw uit komt..Maakt mij niks uit Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog steeds last van mijn keel heb en een beetje verkouden ben. Misschien iets om rekening mee te houden ivm de kleine? (Mijn schoonzusje had liever niet dat ik kwam als ik verkouden was toen haar kleintje geboren was namelijk. )
heb de blaastest gedaan, 2x voor de zekerheid, maar er gebeurt niks. Dan zal het wel geen vruchtwater zijn toch?
Blaastest is niet 100% safe begreep ik dus hou het gewoon goed in de gaten. Bij twijfel bellen! Vk belde net moet er over een half uurtje zijn en dan door naar ziekenhuis. Meiden hopelijk ben ik er vanavond weer met goed nieuws en anders horen jullie het eventueel van mijn Buddy.
Dat kan toch wel 'voorwerk' zijn? Dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling door zich helemaal leeg te maken? Ik hoop het voor je ! Hier al een paar weken weer last van m'n darmen, maar er komt alleen maar lucht lucht en lucht... erg irritant. verder had ik gisteren een hele lap getypt en op een paar mensen gereageerd, maar toen ik het verstuurde ging er wat mis. Dus ik had geen fut om het op nieuw te doen. Gisteren echt een dipdagje gehad omdat ik moe was en m'n rust niet kon vinden. Paar huilbuien om niks erbij etc. Maar oke, gelukkig kon ik eind van de dag nog wat slapen. Verder moet ik dus woensdag naar de vlos. Ik las het 1 en ander over de hitte, daar zie ik dus ook wel erg tegenop. Ik moet om 15.20 , dus op het heetst van de dag in m'n autootje. Nouja als het niet gaat kan m'n schoonmoeder rijden. Ik heb er aan gedacht de afspraak te proberen te verzetten, maar ik dacht, als ik daar nu heel beroerd zit dan maakt dat misschien wel indruk hihi . Maar oke, ik ben heel benieuwd naar de baby's van vandaag in elk geval eentje he echt superleuk! Hopelijk een fijne bevalling! Verder sterkte voor alle meiden die weer zo beroerd geslapen hebben en eigenlijk ook gewoon onderhand 'op' zijn! Dikke knuffff!
****BUDDYNIEUWS**** Kreeg het volgende smsje van Silla: Water is gebroken! Moet ter controle naar het ziekenhuis! Ben erg nerveus, heb Hugh al gebeld en mama brengt me! ****EINDE BUDDYNIEUWS**** Whaah spannend dus weer, heb r succes gewenst
Senn, ze zei dat als de vliezen breken ik sowieso moest bellen, dus ook 's nachts. Ik hoef niet per sé plat te liggen, maar als de mogelijkheid er was kon ik het beter wel doen!
ik hoop het ook stiekum, maar er is op dit moment weer helemaal niks wat erop wijst...mwah....weer afwachten
Hahaha, die Silla, wat fijn! Nu hoeft ze zeker niet meer te wachten tot 40 weken! Ben erg benieuwd hoe het verder gaat! Liefs, Lientje
O, wat spannend! Eindelijk komt er vordering bij haar! Hopelijk heeft ze snel haar kleintje in haar armen!
Tja, van mijzelf had ik dat nog wel kunnen bedenken. Maar van jou? Ik begrijp maar niet dat je Mayron nog niet in je armen hebt!