**** BUDDY NIEUWS **** Om 10.53 uur is geboren: Novalie Dochter van Anno niem. Binnen 2 uur Het is een schatje aldus een trotse moeder. **** EINDE BUDDY NIEUWS ****
Wow, super en wat snel! Anno niem en mannetje, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Heel veel geluk toegewenst en geniet er lekker van!
Anno niem en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Zohee wat supersnel zeg! Fijn voor ze! En ja hoor EINDELIJK is er weer eens een meisje. Nu is natuurlijk het hek van de dam he? Liefs, Lientje
Wauw! Wat een snelle bevalling en wat een mooie naam! Anno niem en vriend, gefeliciteerd met Novalie!
Yaron zei gister al is een kind van mij, houdt ervan om je te pesten GRMBL! hahaha.... Ach het komt wanneer het komt hoor
Jeeee, de meiden komen eraan! Annoniem: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER !!! en (het wordt 'n cliche hier..) wat 'n prachtige naam !!
Berichtje van Silla voor Anno niem: Gefeliciteerd Anno niem! En thanx girls.... Hahaha ze vind het lullig voor mij, nou, net of ik het haar niet gun whahah, mijn beurt komt ook echt wel Ze wordt overigens nu al GEK van dr moeder... Whahahahaah.....
haha, zoiets zij mijn man ook gisteren.. ik zeg weleens vaker van 'jouw dochter doet dit of dat... ' En gisteren zei hij dus zoiets tegen mij, met de nadruk op 'jouw' .. en toen vroeg hij, 'of zit ze je te pesten? , want dan is het mijn dochter' haha...
Haha jah je zal tog trekjes terugzien, daar kom je niet onderuit Nou Yaron begint best bij te draaien. Hij had het er gister over dat ie wel veel met ons wou gaan zwemmen en net stuurde hij een smsje dat ie een Feyenoordspeen gaat kopen.... zucht hahaha... Nou jah beter zo als andersom...
Hallo Dames, Ik heb net even de laatste pagina gelezen en zag gelijk de lijst, Annoniem en Mannetje gefeliciteerd met jullie dochtertje Novalie!! Silla, meid zet m op he!.. Nu ga ik even terug lezen!
Joh ik ben ook stront verkouden dus dat hangt hier toch wel in de lucht. Zou morgen kunnen? (mits je natuurlijk zelf nog niet bevallen bent ) Dan zijn de kids er ook niet dus lekker rustig. Maakt mij niet uit hoe laat. Niels kan het anders ook wel even bij je brengen maar dan zie je Karsten niet. Weet natuurlijk niet hoe goed je je voelt om helemaal hier te komen.
Nee ik kom lekker die kleine van jullie bewonderen Ben errrug benieuwd namelijk. Is het goed als ik begin van de middag kom? rond half 2 ofzo..Ik weet niet precies welke tijden jij wilt rusten namelijk. Of heb je liever s ochtends?
Jeetje ik ga even de was doen en gelijk allemaal spannend nieuws! AnnoNiem en papa, van harte gefeliciteerd met Novalie!!! En Silla, wow spannend, zet 'm op meid!