Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    O half twee is prima.
    Slaap toch niet echt overdag.
    De rusttijden zijn voor mij meer dat ik dan geen zin in telefoon heb.
    Wil je van de tram gehaald worden?

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb net nog even ruzie gemaakt met mijn zus aan de telefoon.
    Die belde om te vragen hoe het met me ging, ik dacht nog goh wat lief!
    Begint ze daarna een heel zeikverhaal dat ZIJ het echt niet leuk zou vinden als ik op 5 juli zou bevallen (dan is mijn nichtje jarig)
    Ja hallo alsof ik er wat aan kan doen ofzo?!?
    Vond het echt niet leuk :(

3. Zo, ben je ff weg, is er weer babynieuws!

ANNO NIEM, VAN HARTE GEFELICITEERD MET NOVALIE.. PRACHTNAAM! GENIET ER VAN...

sILLA, spannend meid. Wie weet heb jij je kleine vandaag ook nog in je armen! Ik hoop het zo voor je!

ML, mooi dat het lijkt dat Yaron een beetje bijdraait.. Ik hoop zo voor je dat hij alsnog een lieve papa mag worden voor je kleine Mayron..

Liefs Wendie

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja dat zou ik heeel erg fijn vinden! O:) Sta ik om half 2 bij de tramhalte Clinckhoeff!

5. kwebbels

Beetje raar van je zus hoor :( Maak je maar niet te druk, kost veel te veel energie ;)

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Niesje, dan is 5 Juli natuurlijk out of the question he... Dus mocht je weeen krijgen, BENEN DICHTHOUDEN! :) :)
    Pffff.... hahaha net of je dat kan plannen, lekker nagedacht van je zus...

7. monkeylove

Hey Lee is online :p
    SPAM ONS MET FOTO'S :p

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    O, die arme meid. Ze had het ook zo in haar hoofd zitten dat jij eerst moest! Gaat ze zich in de heetst van de strijd ook nog verontschuldigen!
    Als je al haar verhalen hoort, begrijp ik goed dat ze gek van haar moeder wordt. Kan ze die eerst weer niet naar huis sturen?

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Belachelijk zeg! Net of jij het leuk zou vinden. Begrijpt ze nou niet dat jij zoiets niet kan plannen? En trouwens waar maakt ze zich druk om.. jij gaat morgen bevallen!

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    hihi
    Ja Lee, ik wil je niet lastig vallen, maar ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar jouw kleine mannetje :D

11. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Anno niem gefeliciteerd met je dochtertje! Novalie wat een mooie naam nog nooit gehoord!

Silla succes! IS t nu toch zover voor jou! Vandaag of morgen mama!

Ingrid bij mij kwam het vruchtwater er ook niet uit met op me hand blazen wel als ik moest lachen :)

Niesje idd niet zo'n slimme opmerking van je zus, kan je ook echt weten van te voren.

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo jij ziet het positief in voor me!
    Moet zeggen dat het vandaag al wel de hele dag rommelt en anders voelt in mijn buik, maar weet ondertussen dat dat eigenlijk ook weinig zegt.

Worden jullie nou ook plat gebeld/gesmst/gekrabbelt over hoe het nu met je gaat?

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja! Leuk!

Ik ben even buiten gaan zitten, maar de laptop en ik hebben ruzie!

14. monkeylove

:rolleyes: Jah erg is dat he? Maar jah ach... Eventjes doorbijten voor al die nieuwschierige nerveuze mensen, het enige wat ik kan doen is ze een hart onder de riem steken dat ik echt snel zal gaan bevallen ;) :)

15. kwebbels

Ja ik word er werkelijk helemaal gek van. Zit op msn en opeens praten er allerlei mensen tegen me die ik noooooit spreek, net zoals op hyves en van die telefoon word ik al helemaal gek :evil:

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Anno niem gefeliciteerd met jullie beebje

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    :)
    Ik voel me ook opeens zo ontzettend populair 8)

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    en het houd niet op als je bevallen bent :)

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik vind het nog wel meevallen. Alleen mijn zus belde mij elke dag, maar die wilde zo graag dat de baby voor haar vakantie zich zou aandienen. Helaas... vanmorgen is ze vertrokken voor 4 weken :cry:

20. kwebbels

Nou ik ben nog al op mezelf dus die mobiel word echt niet opgenomen de eerste dagen. Alleen voor buddy s natuurlijk :D Ik laat de kraamzorg wel opnemen en zeggen dat ik moet rusten ofzo. Kan het nu al niet echt hebben en laat mijn telefoon ook gewoon vaak lekker gaan :oops: Zal wel door hormonen komen ofzo..

Share This Page