hallo, misschien toch een stomme vraag, maar dacht dus dat het gister begonnen was omdat ik om de 5 minuten weeen dacht te hebben, nu heb ik gelezen dat oefenweeen onregelmatig komen, maar ik had echt regelmatig weeen. maar de vk zei gister dus dat het oefenweeen waren, nu is het wel weer afgenomen en alles, maar toch.
Zo, ik ga ff slapen en daarna kijken hoe het met de hoofdpijn gesteld is.. Mn mannetje zegt elke keer al dat ik moet bellen, maar ja, ben nou eenmaal erg eigenwijs Jullie zien me straks wel weer verschijnen.. Liefs Wendie
Hebben jullie ook wel is dat je opeens het gevoel hebt en denkt van ''Sjee straks moet ik bevallen en dan heb ik een kleintje''? Ik heb het wel af en toe en het is best beangstigend ofzo. Weet niet echt hoe ik het uit moet leggen
Nou meiden, ben weer helemaal bij.. Het heeft even geduurd.. En heb niet veel onthouden.. Wat spannend allemaal zeg! Krijg er een soort adrenalinekick van! Meiden succes! Ingrid, zou toch weer bellen voor de zekerheid! Kwebbels, hopelijk is je kat inmiddels weer terecht.. Ml, fijn dat yaron een beetje bijdraait! Buddie wendie, Hopelijk voel je gauw wat beter! BD, Succes meid! Veraatje dat is idd niet leuk dat ze voor 4 weken op vakantie is.. Niesje, net of je het kan plannen! Hier gaat het verder redelijk.. Krijg wat meer last van de rug.. En mijn onderkantje.. Kan er bijna niet van lopen Verder af en toe wat buikpijn.. Ik vind het wel allemaal heel spannend worden nu hoor!
ik word volgens mij angstvallig met rust gelaten, maar misschien komt het nog en vooral als het 14 juli is geweest.
ingrid130 gewoon weer vk bellen hoor bd81 leuk is dat hè om zo je moeder op te jutten succes bij vk en zh silla succes en ook de turbo erop net als anno niem daantje welkom bij ons clubbie (was ik vanochtend nog vergeten zag ik net)
Nina gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Anno Niem gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje dames geniet van jullie kraamtijd Silla eindelijk zet hem op en hoop dat je snel je kindje in je armen hebt. Duikster wat een mooi mannetje en nog een vraagje aan jou. Hoe reageert Nick op zijn broertje? Nick en Steijn schelen maar een paar dagen dus ben benieuwd hoe hij erop reageert Kwebbels wat zielig voor je kat hoop dat je haar snel vindt. Alle rommelende dames sterkte. Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest en ze heeft weer getoucheerd, helaas niet veel meer dan afgelopen woensdag. De baarmoedermond is nu voor driekwart verweekt, dus al die voorweeen zetten niet echt zoden aan de dijk. We hebben het gehad over inleiden omdat het zo niet langer gaat, maar goed ze willen wachten daarmee totdat ik min 1 cm ontsluiting heb. Ze willen liever niet kunstmatig de baarmoedermond verweken omdat mijn lichaam dat nu eigenlijk ook al zelf aan het doen is. Vrijdag moet ik terugkomen en gaat ze me weer toucheren, als ik dan ook maar een cm ontsluiting heb gaan ze mijn vliezen breken en dan verder inleiden. Nu dus hopen dat mijn lichaam de komende dagen zelf voor wat meer ontsluiting gaat zorgen en het liefst dat de bevalling dan doorzet
nou zoals jullie zien ik ben er weer en wel weer helemaal apk goedgekeurd was een kilo afgevallen, maar was geen ramp. ze zei dat het kindje mooi ingedaald was en ze moest ook nog weer even vermelden dat het toch wel een flinke was. verder vond ze dat ik mooie blossen had, maar zag er wel vermoeid uit. nou ja kortom alles was toch wel prima
ben ik ook weer ff voel me niet helemaal lekker, jeroen heeft zon amerikaande fiets hier in huis staan met zon hoog stuur en heb gister mijn hoofd/nek eraan gestoten en nu loop ik met een giga stijve nek door de rondte. anno niem: heel erg gefeliciteerd met je meid, novalie een erge mooie naam die ik nog nooit eerder gehoord heb. heb gelukkig mijn naam van de kleine nog niet voorbij zien komen haha, ML: wanneer ga jij nou bevallen ? hihi wordt echt wel tijd dat Mayron snel komt, Silla meid, je vliezen gebroken, wat goed! nu ben jij ook snel mama en van t gezeik af wat je tijdens je zs hebt gehad, ik hoop dat t net zo snel opschiet als de bevalling van anno niem haha. Kwebbels: ik hoop dat je snel je kat terug hebt gevonden. hopelijk is er niks ergs aan de hand en zit ie gewoon bang in de bosjes te wachten op je voor de rest weet ik t niet meer meiden sorry meiden ik ga ff een paar brieven posten waaronder de opzegging van mijn tel abbo. wil een nieuwe tel en wordt niet goed van mijn profider haha groetjes susanne
zal voor je duimen dat je lichaam even wat harder gaat werken en dat je voor vrijdag jullie kindje al vast mag hebben
Hoi meiden, YES 36 weken bereikt! ben al sinds 8.30 uur bezig om mijn internet actief te krijgen en eindelijk gelukt! heb niks teruggelezen, maar zag snel wel dat anno niem een dochter heeft! Gefeliciteerd!! heb vannochtend al de hele badkamer uitgesopt en ontkalkt en ook het toilet... net een poging gedaan om benen te epileren en mijn 'onderkantje' bij te trimmen... dat gaat lastig als je niet ziet waar je met je snoeischaar aan het haken bent ga ffe teruglezen, knuf rensie
Christiea, balen dat het nog niet echt is opgeschoten zeg. Hopelijk inderdaad de komende dagen meer effectief voorwerk voor jou, want dan kan het vanaf vrijdag hard gaan! Hier ook regelmatig vragen van jan en alleman. Net in de buurtsuper ook weer. Ook gewoon volledig onbekende mensen die je aanspreken. Maarja, ze bedoelen het goed denk ik dan maar. Vera, balen dat je zus nu vertrokken is, het had zo leuk geweest als het voor haar vakantie gelukt was. Wie van jullie wint de ruzie? De laptop of jij? Liefs, Lientje
Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het is toch een hele verantwoordelijkheid en het is allemaal nieuw voor ons. Dus ja, vind het soms ook best angstig! KK, misschien heeft je mannetje wel gelijk! Waarom bel je niet even, dat zou je toch ook doen zei je gisteren? Esther, doe maar rustig aan met de rug! Lovelykids, zal het drukker worden na de uitgerekende datum? Dan kan ik vanaf morgen dus heel veel telefoontjes enzo gaan verwachten? Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Christiea, ik hoop voor je dat je lichaam deze week even goed meewerkt! En hopelijk zul jij ook snel bevallen! Susanne, sterkte met je nek! Rensie, gefeliciteerd met je 36 weken! Hahahahha, wat zeg je het weer mooi! Waar je met je snoeischaar aan het haken bent.... Mijn man heeft het gisteren voor mij gedaan! Lientje, ik begin de strijd te winnen!
Lekker Rensie, de badkamer klaar. Roger heeft hier gisteren het zware gedeelte gedaan ik hoef alleen nog wat kleine dingetjes te doen en dan is die van ons ook weer lekker schoon. Hahaha, heel herkenbaar. Ik doe ook maar wat hoor met het bijwerken van onder. Zal mijn man vragen er zich nog eens goed over te buigen. Hij heeft het een tijdje terug ook voor me gedaan.
bij mij wel, omdat ik ij de andere 2 ook overliep. dus als ik nu te vroeg beval dan overrompel ik iedereen. maar moet wel zeggen dat het bij maud ook veel eerder was dat ze zeiden goh loop je er nog en dat terwijl ik toen nog niet eens de datum voorbij was. dus toen werd het per dag erger en erger en bij morris hebben we met de datum wat gesmokkeld
**** BUDDY UPDATE**** Het is idd vruchtwater, maar lig nu aan de CTG. Kep wel weeen maar vind ze nog aardig te doen! Ze gaan nu een plan maken wat ze met me gaan doen! ****EINDE BUDDY UPDATE****