Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah hhaha maar 2 uitroeptekens en weinig tekst hahahaah :p Viel me ook al op...

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nou inderdaad, wat klinkt ze relaxed zeg! Goed van haar.
    Ben benieuwd wat het plan wordt.
    Wij denken aan je hoor Silla!

3. Hoor het hem nu al zeggen als ik hem dat ga vragen, 'hoef't niet hoor en die vk heeft ook al genoeg harige dozen gezien :D ' weet ik trouwens ook wel, maar het gaat meer om het eigen idee!

silla, zet m op meid!

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

spannend ben benieuwd wat het plan wordt
    bedankt weer voor de update

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier is het nog lekker rustig, maare Niels is nu de kaartjes halen die vanmiddag op de bus gaan dus dan wordt het denk ik ook wel wat drukker. :)

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zooow heb in ene zwaar trek om een bak koekjesdeeg leeg te (vr)eten :p

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    En wat houdt je tegen?

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend hoor!
    ML, ik ga er van uit dat je haar namens ons succes hebt gewenst?

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Helaas wel vogelbandjes wederom vannacht. Sliep niet voor 3:00 uur :x . En vanochtend stond dat kreng inderdaad weer uit.
    Maar de zwangere buurvrouw van 2 huizen verderop opperde om vanavond allemaal maar eens de politie te bellen, want ook zij heeft er last van (het hele blok trouwens).

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik heb ook een mannetje hoor die er voor mij de snoeischaar inzette.
    Niet alles hoor alleen het ergste oerwoud. :)

11. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Silla, succes meid! Zet hem op... Hopelijk krijgen we van jou ook snel babynieuws....

Annoniem en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Novalie... Lekker genieten!!!

Niesje, kan me voorstellen dat je je dat niet echt een leuke reactie vond van je zus... Heb jij inderdaad toch niks over te zeggen... Denk dat je het zelf misschien liever ook wel niet zou willen, maar ja, als het gebeurt is het niet anders, toch?

Esther, hier zins vandaag ook meer last van mijn rug, maar verder gaat alles eigenlijk nog hartstikke goed... Moet wel zeggen dat het nu helemaal niet meer te doen is om veters te strikken en dat soort dingen...

Lovelykids, fijn dat de apk weer goed was....

Rensie, gefeliciteerd met de 36 weken...

Hier ook weer door de apk gekomen...
    Bloeddruk was goed en de kleine was al goed ingedaald.. Lag al helemaal vast en aardig diep ook zei de VK.. Dus 'startklaar' zullen we maar zeggen!
    Verder nu eindelijk alles in huis voor de thuisbevalling.. Vandaag de ondersteek ook maar opgehaald en de mevrouw van de thuiszorg adviseerde mij om ook een rugsteun mee te nemen.. Dat zit toch iets lekkerder tijdens de bevalling, dus die ook maar meegenomen... Kan nooit kwaad toch!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En laat me raden, die heb je niet in huis? :rolleyes:

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je APK weer goed was.
    Ik heb van mijzelf een ruggesteun.
    Tijdens de bevalling niets mee gedaan, maar in het kraambed was het wel lekker.

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat balen Essie, het lijkt mij dan inderdaad verstandig dat jullie de politie eens gaan bellen! Kan die man geen vogelverschrikker neerzetten?

Misspiggle, mooi dat je weer goedgekeurd bent. Een ruggesteun heb ik ook en ik denk dat ik daar zeer blij mee ben!

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben trouwens voor het eerst sinds donderdag weer beneden en het valt vies tegen. De trap af was erg pijnlijk en rond lopen kost veel energie.
    Heb gelijk weer bibberbenen.
    Gelukkig is Niels weer rond 4 uur thuis dan kan de kleine eten en ga ik even op bed liggen tot het avond eten.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    leuk zon buurman. je zou m toch willen begraven in zijn eigen achtertuin he.
    bij mij wordt alles meteen weggesnoeid door mannetje zodat ik er een lange tijd mee door kan zeg maar, je weet nooid wanneer t gebeurd dus kan je maar beter geen pluk shag op je onderkantje hebben vind ik haha,

ML:balen dat je t niet in huis hebt, ik heb dat ook super vaak. ergens trek in maar t niet in huis hebben.

hier ook aardig wat problemen met mijn dikke buik. ik heb alleen geen schoenen waar veters gestrikt moeten worden. vind ik er niet uitzien. mijn adidasjes hebben wel veters maar die zijn zo geveterd dat ik gewoon in kan stappen, vind zon strik echt niet om aan te zien. daarom zijn van de skategympen ook mega vet,

nou ik ga ff lekker een bak koffie zetten en weer 2 molletjes nemen voor mij nek. weet me gewoon geen houding te geven, fuck zooi

groetjes susanne

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Balen zeg. Nou als rondlopen zeer doet, dan ga je toch even lekker zitten?
    Achter de pc misschien... kun je direct ons nog met wat foto's spammen :D
    Doe maar voorzichtig en succes straks als je weer naar boven moet.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :)

19. anders eerst langs intratuin, snoeischaar kopen voor zware begroeiing :D

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De laptop staat boven dus 3x raden waar ik nu zit. :)
    Zal eens kijken waar Niels de foto's opgeborgen heeft van Karsten dan zal ik er nog een paar plaatsen.

Deel Deze Pagina