Neh heb geen koekjesdeeg in huis en echt geeeen zin om te halen hahaha.... Ik heb Silla succes gewenst namens ons allemaal idd Ik strik nooit mijn veters, doe ik al van mijn 12e af niet meer... Had nou hele vette Etnies gekocht en die hoeven toch niet "geveterd" Ik heb wel laarzen maar voor mijn zwangerschap had ik ook bijna alleen maar skateschoenen aan dus tot nog toe geen problemen met te dikke voeten die niet in schoenen passen en veters waar ik niet bij kan... Maar wel met sokken aandoen... Hahah...
Senniha, rustig aan meid he! Susanne beterschap met je nek! Veraatje heb je de ruzie met de laptop gewonnen? Silla, meid zet m op he! Ml, hmm lekkere trek.. Heb net naturel chips gehad.. Lovelykids, fijn dat je weer door de apk bent! Ben beneiuwd hoe druk het wordt met telefoontjes etc.. Miss Piggle, fijn dat bij jou ook alles goed is! En tja de rug valt op zich wel hoor.. Alleen mijn onderkantje (blijft echt een leuk woord) en liezen doen nu heel erg zeer! Denk dat de kleine nu verder is ingedaald! En dan straks is er een ieniemienie mensje Spannend allemaal hoor! Komt nu toch wel heel erg dichtbij! Mijn mannetje vind het ok steeds spannender hoor! Als ie langs me loopt, even aan me zitten haha.. Hij is net weg voor werken.. Ben heel benieuwd wanneer het gaat beginnen!
Pfff Nu ga ik wat vreetbaars zoeken Heb net Mayron zijn ledikantje maar weer verschoont. Had bij de Wehkamp erg leuk overtreksetje besteld, even gewassen en maar weer opnieuw opgemaakt... I'll keep on waitinggggg.... Sen, leuk! Spam ons maar haha...
Zo hehe daar ben ik eindelijk weer! Ik wilde al wel eerder komen, maar het is zo druk geweest de afgelopen dagen dat ik er echt het fut niet meer voor had. Sandro is echt een geweldig zoet mannetje. Hij drinkt goed, slaapt goed en is gewoon zooooo lief! De zware bevalling echt dubbel en dwars waard! Iedereen bedankt voor de felicitaties! Hoe is het hier? Ik heb niet bij gelezen aangezien het meer dan 100 pagina's waren... Ik weet dat senn ook bevallen is op dezelfde dag. Wel toevallig, we waren op dezelfe dag uitgerekend en bevallen uiteindelijk ook nog op dezelfde dag. Er zal vast nog wel meer babynieuws zijn, toch? Heeft iemand zin om me ff te updaten? Heel veel liefs, Lee
Op de pc staan alleen de foto's van de 27e en Niels heeft nu de camera mee naar school omdat Sven zo gaat uitdelen. En daar staan de foto's op van de laatste 2 dagen. Dus ze komen straks.
Wat goed om van je te horen en fijn dat Sandro zo'n lief, zoet mannetje is. Nu nog even een foto plaatsen van je mannetje! Weet je trouwens nog wat je op de dag van de bevalling hier op het forum hebt gezegd? Ik zal een lijst erbij halen voor je!
Dit is wat ik aan het typen was: Misschien kan Veraatje de lijst nog even uppen. Weet het zo even niet uit mijn hoofd.
ja volgens mij dat het nog steeds erg rustig was ofzo en dat ik niet dacht dat het snel zou komen....
Anno Niem en partner heel erg gefeliciteerd met de geboorte van Novalie! Klinkt als een goeie bevalling.
En dan ook nog onze banners en datum in de lijst die niet klopten. Fijn dat het zo goed met jullie gaat. En jammer dat je niet alle 100 pagina's gaat terug lezen, er staat een leuk live bevallingsverslag in.
****BUDDY UPDATE**** Nou word gewoon weer naar huis gestuurd! Het zet niet door! Ik word GEK! Ben straks weer online! **** EINDE UPDATE**** Nou jah zeg! Silla dr vliezen zijn toch gebroken! Dan zou je toch denken dat ze misschien inleiden of iets ipv iemand weer naar huis te sturen... Aaah heb wel met r te doen hoor, gelukkig kan het nu niet lang meer duren voor ze bevalt, dat scheelt in elk geval weer...
ja dat was al zo toevallig... maarre een live bevallingsverslag? Van jou wellicht? Vanaf welke pagina ongeveer. dan ga ik nog wel ff terug lezen NiniaVI gefeliciteerd met Senna! Anno niem gefeliciteerd met Novalie!
had al even een kort samenvattingje gemaakt.. Maar weet niet alles heel goed meer.. En ik weet zo ook niet op welke pagina de foto's van Nilo staan.. 19oo zoveel dat weet ik haha ik geloof iets van 1974?
Kwebbels, Niels moet morgen middag toch nog even naar CP toe. Wil je liever dat hij je ophaalt of thuisbrengt?