Nou ja wat is dat nou weer?! Waarom helpen ze haar nou niet? Ben benieuwd wat ze straks te vertellen heeft.
Heb je het ziekenhuis ingelicht voor het geval ze je moeten komen halen? Ik zie ze al gaan 10 trappen op, en dan af met jou op de brancard.
Nou Silla, da's echt bizar dat ze haar naar huis sturen! Ze was toch ook onder controle bij een gyn en geen vlos?
Mijn zwager en schoonzus zouden ook graag hebben dat ik ga bevallen voordat zij voor 7 maanden naar Kenia moeten. Alleen ze vertrekken al op 13 juli en ik ben sowieso pas de 23ste juli uitgerekend. Het kan, maar het wordt moeilijk denk ik.
Vogelverschrikkers werken blijkbaar niet of niet goed genoeg. Vorig jaar had hij echt zo'n vreselijk kanon wat om de 5 minuten echt een vreselijke knal liet horen , ook al zo'n fijne oplossing. Maar die vogels zijn zowat nog erger zeg.
Haha nee die heb ik nooit meer bijgevuld, maar die Sultana's waren toch vies. Iets met hartig erin ofzow... Maar vond nog een zak Mathezers en een bak stroopwafelijs
ja we hebben een hele leuke kraamhulp. was haar idee. sandro vond het echt geweldig. zo leuk! Hee hoe is het met jou. gerommel nog steeds niet doorgezet?
Welkom terug Lee, fijn dat je er weer bent! Nogmaals gefeliciteerd met je zoete knulletje Sandro! Liefs, Lientje
nee zit niets anders op inderdaad. je zal zien het komt wanneer je het niet verwacht... maar goed hopelijk wel snel voor jou! wel leuk trouwens dat ik ook een jongetje heb. wie weet worden onze knullen nog vriendjes op het kdv!