Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hey susi,
    gefeliciteerd met die 2 kloppende hartjes :)

Caro73
    Wat erg voor je, toen ik het las zat ik met tranen in mijn ogen. Heel veel succes voor de komende tijd.

Heb vanmorgen met de verloskundigenpraktijk gebeld.
    11 december mag ik voor intake komen en doen ze gelijk ook een echo. Het lijkt nog zo ver weg, nog 3 weken wachten....

2. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Caro vreselijk zeg heel veel sterkte

Susi gefeliciteerd een tweeling geweldig, ik hoor volgende week bij mn echo of het er 1 of 2 zijn er zijn nl 2 embryootjes terug geplaatst dus de kans zit erin.

Ik ben de laatste dagen echt straal misselijk gisteren kwam al mn maaltijden eruit zelfs op mn werk nou ik voelde me dood ongelukkig.
    Ik doe al twee weken aan mvm, maar dat komt omdat ik zelf de medicijnen heb moeten gebruiken dus heb ik me direct opgegeven.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo mijn hormonen zijn lekker aan de gang, zat net in de auto richting Björn's school. Kwam het nr van Trijntje Oosterhuis "nu jij er bent"...brrr ik ken het gevoel natuurlijk al omdat ik al een kleintje heb..maar jeetje de tranen rolde over mijn wangen. zon mooi nummer en zeker als je dan weer een kindje verwacht.!

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Caro, ik ben er stil van.....
    Ik vind het verschrikkelijk voor je en ik wens je heel veel sterkte toe.
    Ik hoop dat je heel gauw weer zwanger zult worden!
    Dikke knuffel!

Susi, want ontzettend fijn voor je dat je twee kloppende hartjes hebt gezien, kan mij voorstellen dat het wel even schrikken was. Maar het komt goed!

Nieuwe moeders, welkom en gefeliciteerd!

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Misschien een rare vraag, maar zijn hier ook al aankomende moeders die met creme smeren op borst en buik?

Ik wil daar eigenlijk zo vroeg mogelijk mee beginnen om maar geen stiemen te krijgen.
    Iemand een tip welke creme ik kan gaan gebruiken?

Jootje

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Jootje, ja ik ben al aan het smeren!
    Ik gebruik de serie van Zwitsal mama, huidvriendelijk en ruikt ook zo lekker "babyachtig" :D. Ik heb de douchegel, bodylotion en borstencreme ervan..beetje prijzig maar wel goed!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Sonja: doen jullie allemaal mee aan MVM?

ik wil het ook doen, maar dan weet toch gelijk iedereen dat je zwanger bent?

Nee hoor, dat valt best mee. Als er visite is, dan gaan de flessen even weg, en doe ik dus eventjes niet mee en het wisselen van de flessen doen wij zelf. Ophalen kan ook, dat wordt ook heel discreet gedaan en je kan zelfs als je 1 andere persoon wel wil inlichten, op een ander adres de flessen laten wisselen. Dus hier weet niemand het nog hoor, ondanks dat ik mee doe

@ caro: jee meid wat heftig en onverwachts! Heel veel sterkte!

@susi: zo dubbel (letterlijk!) maar toch wel gaaf hoor een tweeling!

Verder hoorde ik gisteren iemand over de granules van VSM, voor misselijkheid, dus die heb ik m'n man gisteren mee laten nemen. Helaas bracht hij de verkeerde mee, dus moest ik vanochtend zelf op pad. Was ook echt nodig, want vanochtend om 6 uur draaide ik me even om in bed, werd wakker en was door het draaien gelijk kotsmisselijk... Doodstil blijven liggen en toen m'n man maar wakker gemaakt dat hij een bak moest gaan halen pfff. Gelukkig bleef alles er in en na thee en 2 soepstengels (i.p.v cracker die we niet hadden haha) ging het na een half uur gelukkig weer goed. Maar jee, wat voelde ik me beroerd!

In de winkel schoot het ook niet op, terwijl ik me zo beroerd voelde, maar gelukkig, ik heb ze ;) en misschien zit het wel tussen m'n oren, maar ik heb echt het idee dat ze werken! pfffieew! Dus ik ben erg opgelucht nu!

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    jootje 24 leuk hebben we dezelfde dag kwa na de verloskundige gaan ik moet ook de 11 voor intake...

caro ik heb er geen woorden voor meis wat erg voor je....neem ff rust en dan weer verder met goede moet.
    gr heidi

9. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    jootje 24

ik smeer al wel hoor heb bij andere meiden van me ook meteen gedaan en heb geen stria gehad ik smeer borsten en buik in 2 maal daags met oliva olie werkt erg goed bij mij en is niet duur mijn schoonzus gebruikte het ook bij de tweelingbuik en het werkte bij haar ook goed.Maar het is ook een stuk aanleg hoor...Maar vooral optijd gaan beginnen want als je al streepjes krijgt ben je telaat...gr heidi

10. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    even over mvm de flessen werden hier gebracht in een grote groene tas en staan in de garage en er is dus nergens aan te zien dat je zwanger bent.Behalve bij mij al door mijn buik maar bij mij weet iedereen het ook al die belangrijk voor me ziojn.gr heidi

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Caro, ik voel met je mee! Heel veel sterkte!

Susi, wat een verassing, een tweeling! Zo te lezen zitten er misschien nog wel meer tweelingen aan te komen in dit forum, lijkt me super!

Nieuwe mama's welkom

Voor de echo's van vandaag heel veel succes!

Hier erg onzeker, steeds kleine steekjes in mijn buik. Kan nog steeds niet beseffen en genieten van het feit dat ik zwanger ben. :(

Groetjes Minka

12. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    Thnx!
    ik heb namelijk een tamtam als buurvrouw, en zit er echt niet op te wachten dat zij er achter komt. Ik kan idd wel afspreken dat ik ze ergens heen breng...

Ik smeer mijn buik ook al in, met zwitsal mama.
    Heb ik bij de eerste ook gedaan vanaf het begin, maar bij de bevalling toch striemen gekregen. Niet veel gelukkig, dus het heeft bij mij zeker geholpen.

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    MvM gaat heel goed met je wensen mee, er zijn depots waar je je flessen zelf naartoe kan brengen. Ik kreeg mijn kratten ook in een grote groene tas, maar erg vervelend als je zon buurvrouw heb zeg ppfff ik zou gek worden!

14. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ja idd... maar aan de andere kant hoef ik me geen zorgen te maken als ik de deur niet op slot heb...

ik zal met mijn vriend overleggen en dan aanmelden.

Ik zit elke keer te denken: Stel nou... dat ik nou niet zwanger ben... dan sta je toch voor lul.
    (ja ik heb positief getest en ja dan was ik nu een week overtijd, maar toch ;) )

15. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    mvm komt donderdag morgen bij mij.
    Ik wil de flessen graag wegbrengen en niet op laten halen want ik heb ook zo´n buurvrouw. ze is al wel 92 maar is van alles op de hoogte en wil altijd alles weten dus ik breng ze liever weg haha!

gr mayo

16. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ik heb me aangemeld! Ben helemaal trots dat ik zoiets voor andere kan doen :D

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had in het begin ook die angst hoor, van shit! wat als die test die zij doen nu negatief is?! Maar het komt goed hoor :) goed dat jullie meedoen meiden :)

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik haal en breng mn mvm flessen ook zelf. Want ik woon in een winkelstraat enneh dan staan die flessen s'avonds niet meer voor mn deur denk ik. Vandaar dat ik het zelf doe. Die granules van VSM puur mamma werken echt. Ik was gisteren iets minder misselijk en vandaag nog helemaal niet, dus ik heb ze vandaag nog niet genomen. Ik heb ze wel bij me om ze zo in te kunnen nemen.

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ga ook niet meer zonder die dingen weg ;)

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    hahaha denk dat iedereen dat heeft! Ik had al 2x getest voor mezelf, en toen zij kwam schoot het ook bij mij te binnen..sta ik voor schut zeg! Maar ik ben nu haast 7 weken zwanger, buikje komt, en ik heb het nu bij de echo...Zo, stel voor dat die gyneacoloog zeg: mvr u bent schijnzwanger! whaaaaaaaaaaaaaaaa :) :) :) :)

Deel Deze Pagina