Aah Kwebbels hoop dat je kat gauw terecht is! Anno niem wat een snelle bevalling zeg! Super dat je je ook goed voelt! Lee wat een mooie foto's, echt een mooi ventje! Silla wat klote zeg! Hoop voor je dat ze supersnel komen en doorzetten! Aaah Bloem wat een lieve foto's, knap kereltje! Penny leuk kamertje! kheb tzelfde kleur badje en volgens mij ook de aankleedkussen (is met zo'n barokprint in de zelfde kleur?) Kga ff me ventje verschonen hij zit te stinken haha
wat betreft die billendoekjes dozen ik heb die van zwitsal ( bij maud gekregen) bij de baby staan omdat die het prettigst werkt en die van de beeb het meest gebruikt wordt. dan heb ik nog een groene van pampers (bij morris gekregen) in de douche staan bij het potje de transparante van pampers die heb ik nu gekregen en die heb ik bij morris neergezet met andere deco stickers eroverheen. en dan beneden in de wc staat een houdertje met kandoo die doekjes mogen nl als enige dor de wc en zijn wat handzamer in formaat
Jah bij mij aan het eind v/d straat hihihi maar da's geen "volwaardig ZH" Dan kom ik echt helemaal in een andere gemeente teregt...
Miss Sill, haha, zelfde badje, aankleedkussen en kinderwagen! We hadden wel samen kunnen gaan winkelen!
Zo meiden weer terug uit het ziekenhuis. Voor de ECG / CTG was ik zo aan de beurt, maar daarna nog even bij de gyn na laten kijken. Zat om 13.50 in de wachtkamer en mocht om 15.40 naar binnen Echt niet normaal! Binnen 5 minuten stond ik weer buiten, schandalig gewoon. Maar ja belangrijkste was dat met de kleine alles goed is. Ik moet voor de zekerheid woensdag nog een keer om CTG / ECG te laten maken maar dat is alleen maar een extra check. Geeft me wel weer een gerust gevoel dat met ons kleintje alles goed is. Annoniem: gefeliciteerd met jullie dochter. Eindelijk weer een meid er bij in de lijst. Silla: balen zeg. Maar ja nog hooguit 3 dagen en dan heb jij je kleintje in je handen hoor.
De aanstaande opa's, oma's en oom beginnen steeds over een rekening die ze voor de kleine willen openen. Ben nu een beetje aan t kijken wat de beste zou, voordat we straks 3 verschillende hebben. We willen sowieso dat het niet voor een bepaalde tijd vaststaat, maar dat we t altijd op kunnen nemen (je weet nooit wat de toekomst brengt) Zijn jullie daar ook mee bezig geweest? Of al iets geopend?
Kwebbels, wat balen dat je kat nog steeds niet terecht is. Misschien even bellen naar de dierenambulance en de plaatselijke asiel? Anno, jeetje meid wat een snelle bevalling. En je klinkt al weer zo energiek! Hopelijk word je hele kraamtijd zo. Bloem, wat een lieverdje! Balen dat hij geel ziet zeg. Goed veel laten drinken helpt zijn lever om de afvalstoffen af te voeren. Hopelijk is een opname niet nodig. Penny, lief kamertje hoor. Wat betreft die doekjesdozen, die heb ik allemaal weggegooid, ik vind het niet handig, heb ze bij Damian ook amper gebruikt. Essie mooie auto hoor!
toevallig he, alleen jij dan cosmo en ik lotus En.. ik heb ook een kast van de hemnes serie als comode!
Haha, klopt, ik heb ook al een poging gewaagd om het eraf te krijgen, maar lukt dus echt niet. En zo zet ik m dus zeker niet neer! Lientje
Hallo meiden, Gisterenmiddag iets na vier uur is onze zoon Jules geboren. Het ging allemaal heel snel en gelukkig hebben we aangedrongen snel naar het ziekenhuis te mogen. Om twee uur waren we daar, om drie uur was de vk er gelukkig ook en toen bleek dat Jules in het vruchtwater had gepoept. Na flinke pijnlijke weeen die bijna niet ophielden was Jules er uiteindelijk ook snel. Meneer is iets meer dan 4 kilo. Om 9 uur waren we weer thuis voor de buis, ha ha met frieten van snackbar, want daar had ik nu opeens weer zin in. Oh en wederom geen scheuren en knippen. Kortom een geweldige bevalling met een geweldig mooi kind. Fotootjes volgen nog hoor! Nu best druk met kraam (die zelf langer wil werken hier, dus prima) vk, ouders, telefoontjes, voeden etc maar oh zo happy. Liefs, Nin0
Ik heb een klein mandje wat precies om de billendoekjes doos van pampers past. Weet niet of die in mijn album staat maar op de commode staat een mand met luiers en dan zo n mandje maar dan kleiner natuurlijk
Nino GEFELICITEERD! Penny...mooie kamer! Essie..mooie auto Weeën komen onreglematig maar zijn wel heftig. Mijn lieve buddy is middels MSN lekker met me mee aan het klokken hihhii de lieverd!
Zo zeg.... ffies een dagje niet online en kan gelijk weer bijlezen, maar dat doe ik straks wel ff... Wilde ff snel mijn ei kwijt, ga ik daar straks naar de vk voor mijn apk, is ze er niet Ik daar wachten en proberen te bellen maar neemt niet op, 15 min na mijn afspraak belt ze op, sorry ik had een bevalling en kon niet zo snel bellen, ok dat kan gebeuren, maar nu zei ze ik kom zo wel ff op thuis bezoek..... Nou dat was vanmiddag om 16.00uur dus en ze moet nu nog komen Maar ondertussen doet elke stap die ik zet pijn en zweet ik me het "je weet wel" heb echt het idee dat ik koorts heb..... en moet geduldig afwachten, dat is zo niets voor mij, heb ook al de hele dag een bibber in mijn lichaam zitten, waarvan ik weet dat als ik die heb dat er iets gaat gebeuren, maar wat is altijd de vraag...... Nou ga maar weer ff afwachten en zodra ik meer weet laat ik het horen, Lovelykids der nummer staat in mijn foon, mocht ik vanaaf nog bevallen horen jullie het Please duim voor me dat dat het bibber-gevoel is xxx Nance p.s.: Ik las een geboorte? Doe je straks wel ffies uitgebreid feliciteren