gefeliciteerd met jullie zoon dit klinkt inderdaad ook al als een superbevalling. en volgens mij ook een super energieke kraamvrouw. houden zo en inderdaad spam ons maar zijn we dol op
zet hem op meis. en als je het niet prettig vindt bel dan de vk nog een keer en leguit hoe je je voelt, misschien kan ze dan wat voor je betekenen
Nino: Van harte gefeliciteerd met je zoon Jules Geniet van de kraamtijd! Die van mij is morgen alweer voorbij . Bedadnkt voor de leuke reactie's ik ben ook helemaal verliefd op mijn kereltje
Nance neem dan ff je temp op? En mss ff douchen ofzo. Ik ga richting moeders, ff eten. Enne mocht ik vanavond niet meer online komen...houd mijn lieve lieve lieve Buddy jullie weer op de hoogte! Dikke knuf! Voor allen!
hé hallo wat zijn we rustig vandaag zit iedereen van het zonnetje te genieten ofzo. ik net wel hoor, heb net languit gezeten met de ogen dicht voor een uurtje. wou even kijken hoe het er hier voor stond en dan zo het eten opzetten. nasi met sate, augurkje en een eitje. trouwens misschien is dit ook wel weer zo'n rare familie-gewoonte van mijn vaders kant, maar ik heb zo'n! zin in nieuwe aardappels met boterjus (gewoon gesmolten bona-boter) maar onze aardappelboer heeft nog geen nieuwe aardappels en anders moet ik nu eerst een ander boertje zoeken. dat gaat me dan weer net iets te ver, maar als het meezit dan zal het deze of volgende week wel worden
let wel op je kraamtijd met kraamhulp is voorbij, MAAR je bent nog steeds kraamvrouw hoor. dat betekent dus nog steeds lekker rustig aan doen en je laten verwennen
He meiden, Nino en partner gefeliciteerd Met jullie Zoontje Jules!! Silla, meid ik duimen denk aan je! Kwebbels, wat erg dat je kat nog niet weer terug is.. Meid ik duim voor je! Bloem, wat een scheetje zeg! Oh ik wil ook! ! ! ! ! Essie, mooie auto! Penny mooi kamertje! Volgens mij heb ik ook hetzelfde badje! En ik heb die knuffel groen/ blauw ook gekregen van mijn nichtje! Leuk ding he! Anno niem, fijn dat je weer lekker thuis bent! Lekker rustig aan doen hoor en heerlijk gaan genieten! En idd een prachtige naam! Bd, gelukkig was alles goed! Verder weet ik het even niet meer.. Hier nog even de laatste dingetjes gehaald voor mijn vluchtkoffer.. Kan iemand nog 1x de lijst even neerzetten? van wat je allemaal nodig hebt.. en om moet denken Loop ik in de winkelstraat, krijg ik me toch een steek in mijn onderbuik.. Net zo'n gevoel als miltsteek maar dan lager.. auw.. Gel;ukkig is het nu weer over..
annoniem van harte gefeliciteerd met jullie meisje Novalie Nino gefeliciteerd met jullie zoon Jules! wat een super bevallingen zeg zo te horen! Geniet ervan. Meiden ik ben er ff niet mijn laptop wordt zo opgehaald denk dat ik hem woe weer terug heb...dus buddies kan niet voor jullie posten maar jullie mogen natuurlijk wel smsen dan ben ik op de hoogte... Morgen zitten we een dagje op de camping dus ben woensdag erg benieuwd van jullie te horen... liefs Nannie
oh ja silla vele succes meid... hier in het zh is het beleid ook 48 uur met gebroken vliezen... dus t is wel normaal.... Iig hoop ik voor jouw dat het gauw doorzet! dikke knuf
Ik heb het idee, dat het nog wel even gaat duren hoor haha! Maar ik hou je op de hoogte! Vind je het leukk om babynieuws gesmst te krijgen van de andre meiden?
Sterkte meid! Ik hoop dat de baby zich snel aan dient. Ik wens jullie allemaal veel sterkte met die laatste loodjes. En de meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd! ik lees graag met jullie laatste-loodjes-verhalen mee.
Thanx! Tja, als het aan mij lag kwam het kind morgen, maar ja... er zitten ook genen van de papa in en die komt altijd te laat! Bloem, wat een prachtig kereltje hebben jullie! Ik vind het ook een hele mooie naam! Het is dus nog even spannend, hopelijk is ziekenhuisopname niet nodig. Super dat je de gelukkigste vrouw bent BD, toch niet normaal zo lang moeten wachten? Maar gelukkig is alles goed met de kleine! Nino, van harte gefeliciteerd met Jules. Geniet er lekker van! Nance, hopelijk is de vk er snel! Nannie, veel plezier op de camping! Essie, wat een schattig jurkje!
Er is mij net voorspeld dat ik Woensdag ga bevallen (Op de uitgerekende datum dus)... Nou, als het van Woensdag op Donderdag is zat de pendel ook goed. Die zei dat ik van een jongen zou bevallen op 3 Juli... Ben benieuwd...
Nin0 jullie allebei van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jules! Keurig gedaan meis! Ga lekker van je kraamtijd genieten! Liefs, Lientje
Misschien wel tegelijk met Silla! Alhoewel ik natuurlijk voor haar hoop dat het vannacht ineens gaat gebeuren (en voor jou ook hoor ML) Mochten jullie nou tegelijkertijd zijn, hebben jullie dan een back-up buddy? Liefs, Lientje