Nino, van harte gefeliciteerd met JULES!!! Nance, succes als de VK straks komt.. Zal voor je duimen dat het bij jou ook een keertje doorzet.. Ben ook erg benieuwd wie er nu weer volgt.. Zal zelf wel errug graag willen na al dat voorwerk... Mja, moeder natuur is de baas he? Buddy Nanda, veel plezier op de camping. Ik houd je op de hoogte! Liefs Wendie
Hallo allemaal, Nino GEFELICITEERD met je zoon Jules Anno niem GEFELICITEERD met je dochter Novalie Nou ben ook weer goed door de APK gekomen Ze schatten dat onze frummel nu ongeveer 3500 gram is, dus we zullen zien Ik begrijp dat er bij een paar nog wel onrust is jullie buik... Ben benieuwd wie de eerste Juli-mama wordt
Essie wat een schitterende auto zeg! Penny wat een ontzettend leuk kamertje, heel fris en gezellig met al die knuffelbeesten!
Haha jah het is maar een voorspelling, maar volgens haar heeft ze er nog nooit naast gezeten Backupbuddy van Silla en mij is Mayo1982, maar die is niet echt meer online sinds de kleine... Dus jah...
Yeah weer een julimama baby erbij! NinO en papa, gefeliciteerd met jullie zoon Voor de bevalling van nin0 teken ik ook, klinkt als een soepele bevalling. Silla, ben benieuwd lever je nog een juni baby of zal het dan toch een juli baby gaan worden? Ik heb net weer een mega poetsbui achter de rug, ging het avondeten opruimen en ineens moest de hele keuken geboend worden en toen ik de koelkast opendeed zag ik opeens allemaal vunzigheidjes dus hop ook die heeft een goede beurt gehad. Ach ja de komende half jaar ofzo kijk ik er toch niet meer naar om als die kleine er is Zo en dan ga ik nu de was opvouwen en dan is alles weer spik en span, dus babietje, kom maar hoor, alles is er klaar voor!
nino : gefeliciteerd met jullie zoon! @ Bloem82: prachtig ventje! @ Annoniem: gefeliciteerd met jullie dochter Novalie, een prachtige naam die ook bij ons op het lijstje stond van de eerste SUPER ! Alle andere dames met beginnende tekenen van de bevalling zet hem op he! Vandaag heeft mijn man eindelijk de kleding kast in elkaar kunnen zetten voor de kleine. We hadden hem nu een weekje in huis maar hij werkt zoveel dat het er niet echt van kwam. Net gelijk alle kleding in de kast opgeborgen en ben helemaal blij! Morgen komt me moeder een dagje over om lekker te poetsen en we gaan even de stad in om een badje te kopen en nog wat andere laatste spullen. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik zo een onwijze pijn in me bekken kon amper lopen. Gelukkig is het nu weer beter en ben ik even aan de schoonmaak gegaan. lekker gevoel krijg ik er van als alles schoon is
**** BUDDY UPDATE **** Silla's weeen worden erger, doen echt zeer! Om de 6 minuten ongeveer sinds 19 uur. Ziekenhuis zegt dat ze mag komen maar het ging neit van harte dus ze durft niet! Ze is als de dood dat ze haar weer naar huis sturen (snap ik wel) dus ze probeert het nog even vol te houden en houdt me op de hoogte.... Morgen heeft die cker dr kleine in dr armen Wedden? ****EINDE BUDDY UPDATE****
Ik denk het ook wel hoor... HEEL VEEL SUCCES SILLA EN BEEBJE VAN SILLA: LAAT MAMA NOU NIET ZO LANG IN SPANNING! ! !
Spannend zeg! ze zullen nu wel door zetten, wat raar trouwens dat ze niet gelijk mocht blijven met gebroken vliezen, ik moest toen ik een scheurtje had de dag er na gelijk ingeleid worden maar ja ze kwam uiteindelijk nog vanzelf. In Belgie is het gelijk opnemen bij gebroken vliezen.....
Silla heel veel sterkte hoor! Hopelijk worden je weeën nog krachtiger en gaat jullie kleintje snel geboren worden!
@Nino gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jules @AnnoNiem gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Novalie (aparte , mooie naam!) @Silla, zet em op meid! Misschien gaat het nog wel een juni-mannetje worden Spannend allemaal hoor! Aan deze zijde helaas nog geen vliezen gebroken en/of weeen. Naar VK geweest vandaag alles oke (op alle kwalen na: Hele dikke olifanten-poten, enorm maagzuur, lage rugpijn/krampen en harde buiken) we wachten het af. Krijg echt de kriebels van al het baby-nieuws hoor! Wil nu ook m'n kindje in de armen sluiten De natuur bepaald, maar Mirre zegt: Kom maar op! Liefs Mirre
Het gaat echt heel erg snel met de juli mama's zeg: inmiddels 14 mama's zijn bevallen. Nog 40 te gaan. Iets meer als een vijfde deel is dus al bevallen. Was dat bij de andere maanden ook zo?
Nino GEFELICITEERD met je zoon Jules Anno niem GEFELICITEERD met je dochter Novalie mooie namen weer.... silla zet hem op andere dames die bezig zijn rommelen etc zet em op.....joeppie gauw weer babynieuws.. Ik ga ipv donderdag morgen weer op controle.....want donderdag moet ik nanouk ophalen of woensdagmiddag.Dus ik rij woensdagmiddag naar mijn ouders met 3 tassen een vluchttas een tas gewone kleren en kleren voor tessa....maar dat past wel bij elkaar in voor die paar dagen..... nou dames ik ga zo lekker liggen heb de auto gewassen en schoongemaakt van binnen en de badkamer gedaan...morgen de rest.... gr heidi
Aah arme Silla, ze moet gewoon gaan hoor als t erg word en als het ZH lomp doet moet ze gewoon drama maken dan mag ze vast blijven!
En weet je wat me ook opvalt? Alle verrassingen van de lijst zijn tot op heden jongens (of heb ik dat verkeerd?)