Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah allebei heb ik niet :p
    Ach het zal toch wel loos alarm zijn en zo niet dan is dat mooi meegenomen :)

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Nino gefeliciteerd met JULES en Esthertje80 met Tijn!!
    Nu maar lekker genieten van ullie mannetjes!

Bd, super dat de ctg goed was en je nu weer eeen beetje gerustgesteld bent.

Christea, hoop echt voor je dat de ontsluiting verder door zet. `Vrijdag lijkt nog zo ver weg.

Niesje, spannend meis! Heel veel succes.

Kwebbels, als je buik al zo aan t rommelen is en je diaree hebt zou ik toch maar's die vluchtkoffer klaar gaan maken hoor! Succes meis.

3. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    tja das weer minder dan. Ik heb het getest met de bl en er schijnt toch echt iets te gebeuren met de baarmoedermond....vorige week was ie nl veel zachter dan vanmiddag! 1 week geen bl genomen..Dus vannavond meteen maar weer 2 flessen gehaald en er is er inmiddels al weer 1 leeg

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    MvP, moet je nu niet juist een beetje rustig aan gaan doen? Kan me voorstellen dat je alles op orde wilt hebben, maar zoveel poetsen!

5. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, is Silla nu uiteindelijkk naar het ZH gegaan?
    Vind het maar een raar zh hoor, dat ze zo lastig doen.

6. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Nou echt poetsen was ik niet van plan, maar moet toch ook de nodige instruckties achter laten....o.a.voor de au-pair, de werkster die do middag gelukkig weer komt, net voor pa en ma arriveren, kan die nog ff t poets werkdoen :) De kaartjes zijn in 4 talen dus daar ook weer briefjes voor gemaakt wat waar in moet en zo zien er nog wel meer kl dingen.

7. monkeylove

Ja denk het wel want haar weeen gingen steeds meer pijn dien en ze had ze om de 6 minuten, jah en als je water al gebroken is neem ik aan dat het doorzet. En anders had ze vast wel van zich laten horen ;)
    Dus ik neem aan dat ik morgen met babynieuws kom :D

8. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    van jezelf toch zeker ook! :)

9. monkeylove

:p haha who knows ;)

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend voor Silla hoor, hoop dat het nu snel gaat voor haar. Moet jij nog even wachten met bevallen anders missen wij alles! (en je weet dat ik dat niet meen he)

11. monkeylove

haha :p Ik zal wachten...

Nou ik gah nog maar eens proberen te liggen...

12. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte meis. Had je al nrs met veraatje uitgewisseld voor t geval het toch vannacht gaat gebeuren?

13. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Sterkte ML, hoop dat het niet lang meer hoeft te duren voor je.

14. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ga ook maar's douchen en naar bed.

Truste MvP, hoop dat het gellen snel wat op gaat leveren!

bye

15. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
  16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    pff zit ik hier mooi nog t een en ander bij te lezen, begint het in ene daar onder in t onderkantje te ploppen.....dus meteen naar de wc handje blazen, plasje doen. En nu voor de zekerheid maar een kraammatrasje op mijn dure nieuwe suede burostoel gelegd! je weet maar nooit en voorkomen is beter dan genezen!

17. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    O ja voor ik het vergeet:

Nin0: gefeliciteerd met Jules
    Anoniem: gefeliciteerd met Novalie
    enne voor alle bevallen dames geniet van jullie kraamtijd....en laat je es lekker verwennen!

18. monkeylove

hey met leroy de zoon van ml me moeder ligt in het ziekenhuis met een weeenstorm

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh ML, dat word nog een echte babyboom dag vandaag, ik had al zo'n gevoel dat je samen met Silla zou gaan bevallen :)

Even een update van mijn kant. Nadat gisteravond mijn vliezen waren gebroken wilden ze in het ziekenhuis dat ik langskwam voor een ctg ivb met de vorige bevalling.
    Had ik eigenlijk geen zin in omdat ik al wist dat ik daarna toch weer naar huis moest en ja hoor na een half uur ctg konden we weer gaan.
    Eenmaal thuis had ik lichte weeën en zijn we naar bed gegaan om een poging te wagen om wat te slapen.
    Nou ja opeens was het 5 uur dus ik heb wel wat geslapen maar vooral veel half/half. En ik werd wakker met weeën.
    En om 5 uur dus opnieuw een harde pok en toen ik opstond kwam me er toch een vruchtwater :confused:
    Gelukkig stond ik naast een stapeltje handdoeken want het was echt een plens.
    Het voelt nu heel vreemd, ik voel echt dat de druk eraf is en mijn buik is een stuk geslonken. Maar de weeën zijn erg onregelmatig.
    Ik hoop dat het uit te houden is tot kwart over 7, want dan gaat het kdv open en kunnen we Damian daar naar toe brengen.

Hopelijk komt de baby voor 12 uur vannacht, vind het wel grappig als hij op de uitgerekende datum komt.
    Gezellig samen met de babies van Silla en ML :)

Silla en ML, zet 'm op dames!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Niesje, wat superspannend zeg! Ik hoop zo op een baby voor jou vandaag!
    Komt mijn voorspelling weer uit zeg! :D

ML, jij ook succes meid. Ik heb je maar even een sms gestuurd omdat ik niet weet hoe het met je buddy Silla is, dus je kunt mij nu ook sms-en mocht er iets zijn!

Silla, hoe is het met jou meid?

Deel Deze Pagina