Silla gefeliciteerd met je zoon Tygo! ML you go girl!!! dames met n mijlpaal gefeli! Niesje hoop dat t voor jou ook snel doorzet! Spannend allemaal zeg! Pff moeilijk zeg typen met zo'n klein hummeltje over je schouder, het duurt altijd een uur voor hij een boertje laat!
Ik denk ook niet dat je ernaar moet vragen... Je hoort het ws vanzelf... Trouwens Veraatje: Hoe is het met jou? Je bent nu 40 weken.. Voelt het anders, of nog steeds hetzelfde? Liefs Wendie
Silla gefeliciteerd met de geboorte van Tygo, eindelijk is hij er en nu genieten meis. ML zet hem op en dan kunnen we jou ook zo feliciteren
Kd8 van niet, de kinderen wel teminste dat was de planning, maar op t moment zelf kan het natuurlijk anders lopen, mss issie wel gekomen.
Helaas Wendie voelt het net zoals gisteren! Maar aan de andere kant bedenk ik mij nu elke dag maar dat het weer een dag dichterbij de bevalling is! Ik ben nu zo nieuwgierig hoe ons kindje eruit ziet en vooral wat het is! Hoe is het met jouw hoofdpijn?
Veraatje gefeliciteerd 40 weken nu , hoop dat je kleine niet meer lang op zich laat wachten. Mijn weeen waren weer oefenweeen, heb er vannacht nog een paar gehad, maar nu is alles weer rustig. Hopelijk heeft het toch wat werk gedaan.
heb bij mij in de klas de kids een poll laten doen wat het zou worden... het staat 15 meisje, 10 jongen jouw kids dat niet gedaan veraatje?