Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik hoop het ook voor jou! Jammer toch dat het niet echt doorzet!

2. Met mijn hoofdpijn gaat het gelukkig iets beter..
    Ik krijg volgens mij een vorm van nesteldrang na vannacht, want zat me ineens te bedenken wat ik eigenlijk nog op moest ruimen en schoon moest maken enz. enz. Eerst nog ff ML afwachten en dan begin ik maar...

Mn mannetje is vandaag op 1 of andere manier dubbel gepland op zijn werk, dus die kan ook zomaar weg als er wat gebeurd, dus als dat geen goed teken is! Beebje, kom maar gauw!

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames goedemorgen.

Vandaag is het 1 juli :) :) :)

Laat alle babietjes maar komen, het is nu echt tijd (als je 37 weken of ouder bent), dus laat mama en papa niet lang meer in spanning!

Mag ik alle dinnetjes die nog moeten heel veel succes wensen met de laatste dagen/weken. Als je je kleintje straks vast hebt weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt. :D

Liefs Sen.

Zo ga nu eerste een paar foto's in mijn album zetten en dan bijlezen vanaf gistermiddag. (misschien is er nog babynieuws :D )
    Was zo beroerd aan het einde van de dag dat ik echt bijna niet meer kon lopen en misselijk was van de pijn.
    Hoop dat ik het red om bij te lezen want ik heb geen laptop meer :( , en ben alweer 2 uur beneden ds moet dadelijk weer verplicht rusten.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Nee dat heb ik niet gedaan! Maar iedereen die ik tegenkom vertellen mij (ongevraagd) dat ik een jongetje ga krijgen. Dus....
    Jij weet trouwens toch wat je gaat krijgen?

Hahahah, nee hoor... ik hou mij wel even in totdat jouw melk gestoomd is!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Er is zeker babynieuws! :D En hoe! We zitten weer midden in een live-bevalling!
    Wat kut voor je dat je zo beroerd was gisteren. Hopelijk heb je vandaag een betere dag.
    Balen hoor dat je geen laptop meer hebt. Krijg je hem nog weer of is hij echt definitief weg?

Ik denk dat we vandaag pagina 2100 wel gaan halen!
    Eerst even koffie zetten nu!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Niet schrikken Senn :)
    Er is van alles gebeurd.

Wat balen dat je je zo belabberd voelt zeg! Denk wel een beetje om jezelf hoor, lekker rusten zo.
    Jammer dat de laptop weg is. Kan me voorstellen dat je die nog graag erbij had willen houden een paar dagen.
    Sterkte meis,
    Lientje

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    Is er al nieuws? Niesje is ook al weg of niet, is het bij haar ook al doorgezet.
    Kben zelf ook zenuwachtig haha

8. ik weet het wel, maar verder niemand (behalve david natuurlijk :D )
    trouwens, melk ik gestoomd, dus je mag hoor!

9. Daar ben ik ook erg benieuwd naar.. Vooral na al het voorwerk, zou ik weleens willen weten wie mij van binnenuit zo aan het pesten is :)

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Foto's in mijn album. :D

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Heb nog geen berichtje gehad, dus of ze komt zo zelf weer of ze heeft het te druk om te smsen.
    Ik ben ook helemaal nerveus ervan...pfff, dalijk krijg ik ook nog spontaan weeen. hihi

12. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ja omdat Damian met een spoedkeizersnede is geboren moet ik medisch bevallen.
    Maar ik was toch al niet van het thuisbevallen hoor, t is vorige keer veels te dichtbij het foutgaan gekomen omdat nog aan te durven.

Silla, gefeliciteerd met je zoon!

ML, wow de laatste loodjes meid, nog maar heel even verwijderd van de geboorte van je zoon.

Meiden bedankt voor de steun! Ik heb net weer gebeld met het zh en ik moet er om half 11 weer zijn voor de ctg.
    Als het gaat hou ik Lientje per sms op de hoogte, maar niet als ik lig te persen hoor :)

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Het is echt een mooi mannetje Senn!
    Om voor te smelten....

14. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Silla, van harte gefeliciteerd met je zoon

ML ik hoop snel ook iets van jou te horen

Veraatje, wat een mooie 40-weken opener een paar blz geleden!
    Hoop dat jij nu ook snel gaat rommelen

Hier redelijk geslapen alleen erg last van mijn handen, ze "slapen" en steken nu continue! erg lastig typen zonder gevoel, maar het is te doen :)

Meiden met een mijlpaal (joehoe ikke ben 38 weken!) gefeliciteerd
    Rommelende meiden succes

15. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi iedereen, ik ben Annika (de au pair) en ik kom even namens Petra verslag doen van de zwangerschap. Nu nog weinig nieuws te melden behalve dat ze net is vertrokken naar het ziekenhuis voor het Gel-len en weeën op wekken. Zodra ik wat nieuws hoor zal ik het plaatsen.

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ik ben de hele dag stand-by Niesje!
    Heel veel succes meis, en mocht er nieuws zijn van ML na half 11 dan laat ik het je wel weten als je dat wilt.

Liefs,
    Lientje

17. Oh Senn, wat maak je me jaloers :) hihi..

Wat een prachtmannetje zeg! Ik kijk er zo naar uit om ons beebje ook in de armen te sluiten...

Ben zo benieuwd naar ML, heb helemaal geen zin om achter de pc weg te gaan.. :oops:

18. Hey Annika,

Leuk dat je verslag komt doen! Bedankt voor het doorgeven!

19. dank je wel annika! we zijn benieuwd!

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dank je wel Annika! fijn dat je ons op de hoogte houdt. Wens Petra maar heel veel succes!

Liefs,
    Lientje

Share This Page