zet lekker nog een bakkie dan! (en daarna meteen maar ff bevallen, want jaa. je moet nu wel woord houden hoor )
Dat is idd niet te begrijpen Lientje. Maar die moeder was natuurlijk al lang blij dat haar kind een middag ergens anders was.
ja precies dat dacht ik ook al. Zo mijn mail is weg. Ben benieuwd of het nu wat rustiger wordt aan de foon. Vooral die zogenaamde vriendinnen (die je alleen hoort en ziet als ze niks beters te doen hebben) heb ik helemaal geen zin in. Goede vrienden vind ik helemaal niet erg hoor, daar wil je het ook wel mee delen en die snappen het ook als je even niks van je laat horen of Miq staat ze te woord.
Etje heeft hier idd al heel lang niet meer gepost. Maar volgens haar buddy leest ze hier wel altijd mee en gaat het goed met haar!
die ken ik die vriendinnen, die zelf niks laten horen heel lang en dan ineens 'tijd eisen' en teleurgesteld/boos zijn als je dan even niks wil...
Of van die mensen die denken dat je altijd wel tijd hebt en dan blijkt dat je al andere dingen te doen hebt en dat snappen ze dan niet! Jegh!
Kwebbels, fijn dat je kat weer terug is, heeft hij niks aan zijn val overgehouden? Geef hem maar een extra dikke knuffel
ja je hebt een trend gezet met de live verslagen! alhoewel, we wachten al lang op een update! de eerste kwam van leroy, zoon van ml... maar dat is alweer poos terug... sindsdien 1 smsje....