Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, ik ook!
    Lezen is niet mijn sterkste vak :oops:

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

gelukkig knuffel hem maar extra vandaag en nu kun je nog even rustig slapen en dan mag de bevalling beginnen

3. Gelukkig maar meis.. Een hele zorg minder! :D

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    net zoals smsen, miscommunicatie :)

kga ff Genaro's luiertje verschonen. hij is nu stinkie de lieverd en dan ga ik ff snel kolven!

BRB!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vind hem zelf ook niet verkeerd! :)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

senn mooie foto's weer hoor en doe het nou maar rustig aan hoor hoop voor je dat je gauw weer de oude bent zonder die bi dus

annika leuk dat je ons op de hoogte wilt houden. dankjewel daarvoor

7. nou ja, you never know!
    ik vat dingen ook frequent anders op.... :D
    maar toch leuk om een keer gelijk te hebben! ;) (al si het niet zeker nog...)

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Esthertje, van harte gefeliciteerd met je zoon Tijn...

MvP, spannend zeg! Heel veel succes en dat de kleine maar snel mag komen...

Anne75, gefeliciteerd met je 39 weken...

Niesje, nou, laat bij jou de kleine ook maar komen dan! Wordt weer een gezellige babyboom zo...

ML, tjeetje meid, wat spannend, hopen dat de kleine Mayron nu eindelijk definitief deze wereld komt verwelkomen... Aangezien hij het binnen in mama wel heel gezellig had...

Daantje en Minka, gefeliciteerd met jullie 38 weken...

Veraatje, ga jij vandaag ook zorgen voor babynieuws? Gefeliciteerd met je 40 weken grens, volgens mij zo'n beetje de enige die dat tot nu toe gehaald heeft... Of vergis ik mij, wat ook prima kan hoor :)
    Bij mij denken ook de meeste mensen dat ik een jongetje ga krijgen... Ze vinden allemaal dat ik echt rond naar voren draag... Maar ja, het blijft een verrassing!

Silla en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoon Tygo...

Senn, weer onwijs schattige foto's, echt een schattig kereltje...en wat leuk die raamsticker.... En wel een beetje rustig aan doen hé!

Kwebbels, wat ontzettend fijn dat de kat weer terug is.. Dat is al weer een hele geruststelling....

Er zijn een heleboel rommelende dames! Spannend! Ben benieuwd hoeveel baby's er vandaag bij zullen komen... Ik ben in ieder geval nog niet aan de beurt... Hier nog geen last gehad van voorweeën, oefenweeën en dat soort dingen...
    Ik ga even snel douchen en kom straks weer even kijken....

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nee, vandaag niet! Nina had ook de 40 weken-grens gehaald. En Niesje en Etje zitten vandaag ook op de 40 weken!

Ook al heb je nergens last van, het kan heel snel gaan (kijk maar bijvoorbeeld naar Lee)

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Silla gefeliciteerd met jullie zoon Tygo!!!!!

ML, heel veel succes meis!

Leroy, dank je wel voor het doorgeven. Spannend voor jullie hoor, hoop dat je snel je broertje kan knuffelen.

Niesje, hou je het nog een beetje vol? Succes straks in het ZH.

Veraatje, 40 weken! Tsja, moet ik je feliciteren of zal ik even tegen je buik komen praten dat het nu toch echt wel tijd word om de kleine te laten zien

Lientje, succes bij de vlos.

Kwebbels, meis wat fijn dat je kat weer terug is. Is hij al een beetje bijgekomen?

Annika, bedankt voor het doorgeven. Heel veel sterkte voor Petra, hoop dat het gellen en opwekken snel resultaat zal hebben.

Knuffelkonijn, he dat klinkt toch alsof het al echt aan het rommelen is. Veel succes meis.

Senn, mooie foto's van jullie mooie mannetje!
    Ga zeker even info inwinnen over die reaal rekening. Het zijn er zo veel dat het echt lastig is om er eentje te kiezen.

Aaahh, ik heb steeds vreselijke steken in m'n "onderkantje" (wat een woord). Echt heel scherp gevoel, weet niet meer hoe ik moet zitten.
    Zal wel met indalen te maken hebben, maar kan de tranen even niet tegen houden.

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Silla en man: gefeliciteerd met de geboorte van Tygo.

@ML: Mayron zal inmiddels misschien al wel geboren zijn zeg. Super. Ben benieuwd.
    @Kwebbels: wat fijn dat je kat terug is meid. Een hele geruststelling.

Sorry, maar de rest is echt veel te veel om terug te lezen. Ik kan jullie echt niet meer bijhouden nu.
    Vandaag is onze maand dan eindelijk aangebroken. Ben heel benieuwd wanneer onze kleintjes zich gaan laten zien. Vooral de mijne natuurlijk :) Als het aan mij ligt duurt het niet lang meer. Ik heb nu inmiddels dagelijks een flinke tijd behoorlijk buikpijn en mn bekken wil niet echt meer, dus San is het zat aan het worden. Werd die kleine het nou ook maar s zat daarbinnen. Wil haar zo graag zien.

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zooo heb alles teruggelezen.

Silla; Gefeliciteerd met Tygo!!!

Ben benieuwd naar ML! En Leroy bedankt voor het berichtje!

Mvp; Heel veel succes!

Verder voor de dames die een mijlpaal behaald hebben; Gefeliciteerd.

Senninha; Wat een heeeeeeeerlijk ventje zeg :D :D Mooie fotos

Niesje; Heel veel succes zo in het ziekenhuis en ik hoop dat jij ook snel je baby vast mag houden!

Bedankt trouwens voor alle lieve woorden toen mijn kat zoek was, gelukkig is ze er nu weer en ze zit lekker te eten, was helemaal uitgehongerd! Ze ziet er verder goed uit, loopt niet mank ofzo helemaal niks maar ik hou der nog even goed in de gaten. De andere kat is ook weer helemaal in zijn sas nu zijn vriendin terug is!

13. binnen 3 weken weet je het sowieso! hopelijk hoef je minder lang te wachten! san, succes

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Er zijn veel dames aan het rommelen. Ik ben ook aan het rommelen geloof ik. Veel diaree krampen en vanochtend werd ik wakker van het gerommel in mijn buik. Weet niet echt wat het was maar goed ik werd er wel wakker van.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Doe dan het laatste maar :D
    Wel grappig trouwens, mijn man praat tegenwoordig niet meer tegen mijn buik, maar nog een stukje verder naar onderen toe, want tja 'daar zit het hoofdje' :D

Vervelend Penny dat je zo last van je onderkantje hebt. Het is waarschijnlijk voor een goed doel. Wanneer moet je weer naar de vlos?

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Moest even nadenken, maar ik snap hem! :)

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Sann, nog heel eventjes.
    Gefeliciteerd met je 39 weken!

18. wijdbeens heb je dan een nog betere akoestiek! :D

19. soort echoput :D:D:D:D:D:D:D

20. Senninha

Senninha VIP lid