Silla en man GEFELICITEERD met jullie zoon Tygo!! Whoehoe ML ben je ook bezig! Zet hem op, ben nu wel erg benieuwd naar Mayron... Kwebbels wat fijn dat je kat terecht is zeg! Die stress kan je er nou even niet bij hebben. Gelukkig is alles goed. Zo 40 weken grens, GEFELICITEERD dames en nu even goed die kleintjes toe gaan spreken HIHI Veraatje, geef hem wel gelijk, kan die kleine in iedergeval niet zeggen dat hij papa niet gehoord heeft
O, wat fijn Kwebbels, dan kan je met een gerust hart komen vanmiddag. Mits je pagina 2100 opend en spontaan bevalt!
Ik hoop dan dat hij/zij geluisterd heeft, want vanmorgen heeft papa hem/haar toegesproken omdat hij graag vakantie wil. En dat krijgt hij pas als de baby is geboren!
Het is gewoon al juli. Over 10 dagen ben ik uitgerekend. Onvoorstelbaar hoe snel het allemaal gaat zeg..Hier ook weer gerommel gehad, veel diaree krampen en werd vanochtend wakker van gerommel in mijn buik. Maar ik wist niet echt wat het nou was, oefenweeen misschien? Naja we zien het vanzelf wel. Even een hele andere vraag; heeft iemand hier ervaring met Windows Vista en zo ja; bevalt het?
Goedemorgen dam,es! Vandaag onze maand! En zo te zien maken we er al helemaal gebruik van! Silla, gefeliciteerd met jullie zoontje Tygo!! ML, kom op he! Leroy bedankt voor het doorgeven! Buddie ik sta paraat hoor! Kwebbels fijn dat je kat weer thuis is! Senn, mooie foto's! Annika, bedankt voor het doorgeven! Mvp Zet m op he! Veraatje gefeliciteerd met je 40 weken! Alle andere dames met een mijlpaal ook! Rommelende dames zet m op he! Hier gaat het verder zijn gangetje! Wel wat zeurderige onderbuik maar verder niks..
Wist niet dat ML, serieus aan het bevallen was behalve in het sms-je dat Silla bevallen is en zij bijna mocht gaan persen. Datum en gewicht van Karsten? Die staat toch in de lijst?
hoe lang geleden is het dat ml van de ruggenprik werd afgehaald omdat ze ontsloten was? is het niet al tijd om te horen dat mayron er is? hoe lang kunnen persweeen duren?
Hahaha, wat kunnen die mannen toch geweldige acties hebben Naja, laten we hopen dat het werkt! Ik moet morgen weer naar de vlos zie ik nu Zal haar zeker vragen of het indalingspijn kan zijn. Ik wil echt graag dat de kleine nog een tijd blijft zitten maar door die constante harde buiken ben ik bang dat dat niet gaat lukken. Zou zelfs het liefste in augustus bevallen. Kwebbels, ROMMELEN? Heb je je koffertje nou al snel klaar gemaakt dan?
Ik heb wel Vista, op zich bevalt het goed, maar er zijn nog best veel programma's die er geen update voor hebben. Je kunt dan problemen hebben met het installeren van je printer etc. Ook heb ik outlook 2007, daar moet ik echt nog aan wennen!