Je herinnert me opeens weer aan iets wat ik nog steeds moest doen Ik ga even de lijst zoeken en dan ga ik gelijk doen O
Oke bedankt voor de reacties over windows vista. Bij mijn nieuwe laptop zit het erop en ben benieuwd hoe het bevalt!
Bij Sven een uur, bij Maarit 2 persweeën ongeveer 5 min, en Karsten 25 minuten. Ze zeggen dat een derde altijd weer langer duurt dan de tweede.
Dat klinkt hoogevend voor mij, maar er zit wel 8 jaar tussen, zou dat uitmaken? Misschien is mijn lichaam vergeten hoe het moet?
Ik heb even terug gelezen, maar Niesje is ook gewoon bezig. Whoehoe, het is echt klaar voor de start Zet hem op Niesje!
Inhoud van de vluchtkoffer voor jezelf Toiletartikelen: bijvoorbeeld, tandenborstel, tandpasta, shampoo, douchegel, kam, bril, lenzen, lenzenvloeistof, deodorant, lippenbalsem, zoogcompressen voedingsbh schoon ondergoed schone en lekker zittende kleding Nachthemd Shirt om in te bevallen, dat nat mag worden. Dikke sokken Slippers/sloffen Ochtendjas. Druivensuikertabletten. Drinkflesje of bidon. voor de baby 2 rompers 2 broekjes 2 truitjes sokjes mutsje jasje/omslagdoek maxicosi voor de papa deo schoon shirt overige horloge lees/puzzelvermaak kleingeld automaten Babykleertjes: romper, pakje, of broekje en truitje, sokken, muts, omslagdoek. Fototoestel. Extra batterijen. Extra lege memory stick voorje digitale camera. Fotorolletjes. Stickers ziekenhuis. ponskaart Verzekeringspapieren. Verloskundigen envelop met kaart erin en eventueel verdere medische gegevens. Telefoon of boekje waarin nummers van familie en vrienden staan.
Als het goed is zit ze in het zkh inderdaad nu. Ben benieuwd, ga nergens heen zonder mobiel hoor, dus zodra ik iets hoor weten jullie het ook. Lientje
Vista is min of meer een beetje afgekeken van Apple. Ik werk met een apple laptopje en die besturingssystemen zijn altijd super simpel en duidelijk. Vind het veel duidelijker dan xp. Alles is veel visueler, je ziet beter wat je doet en wat er open staat enzo. Jeroen heeft nu ook een paar dagen Vista en ik heb nog niets raars gehoord. Kan me wel voorstellen dat inderdaad nog niet alle software/hardware er op aangepast is.
Lekker he? Het is weer dinsdag vandaag, vanavond zwemmen voor mij. Ik ga altijd daarna ff langs de mac om een aarbeienshake te halen hmmmm.
Ja, wij hebben het gehad.. (lees:gehad!) het beviel ons absoluut niet.. we zijn weer teruggegaan naar xp...
En jongens, neem veel drinken mee. Bij mij was het de eerste keer heel druk 's nachts in het ziekenhuis en ik heb de hele zaal van drinken voorzien omdat de zusters geen tijd hadden voor de reeds bevallen dames. En iedereen had heeeel veel dorst. Liefs, Lientje
haha, ja, wie zal hem gaan openen mijn schoonzusje belde net zomaar uit het niets hoe het met mij was... ze worden dus nu wel erg nieuwsgierig. en penny: die harde buiken heb ik ook al een poos en ben nu bijna 38 weken, dus dat zegt volgens mij niks hoor! liefs...