Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Jij zwemt toch ook nog? misschien een ideetje na het bewegen?

2. nou, ik ga toch maar eens verder hier met opruimen en schoonmaken.. heb niet vaak last van zo'n bui, dus moet het er maar eens van nemen. wie weet komen de weeën dan ook wel spontaan opzetten...

3. klinkt verleidelijk! wel krijgen we altijd een koppie thee in het zwembad! al die bolle buiken in het water theeleuten...
    jij zwemt ook nog?

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Iedereen ff stil gevallen zo vlak voor de 2100?

5. blijkbaar.... nou dan gaan wij toch door :D

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja, ik vind het heerlijk! Al moet ik wel zeggen dat ik vorige week erg mijn best deed en nauwelijks meer vooruit leek te komen. De weerstand is nu te hoog geworden denk ik ;)

Herinner ik me nou goed dat jij ook body combat deed Rensie?

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zeg wat hebben jullie allemaal op de koelkastlijst?
    Ik heb nu de telefoonnrs van de verloskundige, kraamzorg en gemeentehuis voor het aangeven van de baby. Telefoonnrs van familieleden etc staan allemaal in ons mobieltje dus die ga ik niet opschrijven..nog meer tips?

8. Klopt, heb nu echt onwijse heimwee erna! ben doorgegaan tot 27 weken met combat, maar toen ging het niet meer! althans het voelde niet fijn...
    ben nu gestopt bij mijn sportschool en na bevalling ga ik naar een andere... verhuizing. daar is geen combat AAARRGGGHH. maar ga heel misschien die les daar zelf geven!

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Telefoonnummer van de drukker van de geboortekaartjes.

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Poe he, wat 'n spanning hier... net 12 blz door zitten scrollen op zoek naar nieuw over ML.. maar nog niks zo te zien... :cry:

Iedereen die bezig is: SUCCES

Iedereen die 40 weken is: JEEEE Gefeliciteerd !

11. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop het maar. De vlos zei dat het niet goed was om het al zo vroeg en zo veel te hebben. (nu al dik een maand) De kans dat de kleine eerder zou komen werd daardoor vergroot. Naja, we zien het wel. Bedankt voor je gerust stellende woorden, ik ga er maar vanuit dat hij nog even blijft zitten.

Veel plezier met opruimen en poetsen.

Ik ga even naar de zaak en boodschappen doen.
    Jeroen is speciaal met de solex naar z'n werk gegaan zodat ik de auto heb, zo lief. (ik baal nogsteeds dat ik niet weer een eigen wagen heb in dit gehucht)
    Maare, als ik terug kom verwacht ik natuurlijk wel heel veel BABYNIEUWS!

X

12. iedereen hier wacht op nieuws! niemand durft zIjn pc uit te zetten!

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat zou gaaf zijn zeg! Zelf geven. Zo goed ben ik niet hoor.

Ik mis het trouwens ook heel erg het sporten, steeds meer. Merk dat mijn conditie achteruit holt en mijn gewicht omhoog. brrr maarja.
    Ik deed ook altijd body jam. Soort danslesachtig iets. Mis ik ook zo.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Stelletje kletsmajoren! Moest eerst bijna 20 bladzijdes lezen voor ik weer bij was.

Silla en partner gefeliciteerd met Tygo!

Hebben we al weer iets van ML gehoord? Die was een paar uur geleden toch al aan het persen?

Niesje is ook al onderweg om de kleine in haar armen te sluiten, wordt echt een babyboom vandaag!

Ik moet morgen weer terug naar ziekenhuis voor CTG, maar geloof nooit dat het deze week nog geboren wordt. Ik vrees dat jullie allemaal op mij moeten wachten (misschien wordt het wel een augustus baby :( )

15. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga even de vaatwasser uitpakken, ondertussen zijn jullie wel bij 2100 :) :) :)

16. deed ik tot 35 weken ook, maar die sprongen he, werken nu niet...

heb al wel een paar keer samen met instructeur voor aan de groep de les gedaan. (combat) maar dan moet alles ineens in spiegelbeeld en dat is ff omschakelen!
    maar echt heel leuk!

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd naar ML hooorrr :D

Maar over die vluchtkoffer als ik de babykleertjes er nu al in doe en ik beval pas over 2 weken ofzo dan zijn ze toch niet echt fris meer? Of doen jullie ze er op het laatste moment in?

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja, we zitten hier te wachten op nieuws en vermaken ons intussen wel met kletsen ;)

Enne... je weet maar nooit. Kan zomaar ineens gebeuren hoor. Ben je er al klaar voor of wil je liever nog even wachten?

19. nee hoor zitten er nu al in, anders blijf je elke week al de kleren wassen!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb ook op de koelkast lijst dingen neergezet waar mijn man aan moet denken:
    zoals wat hij mee moet nemen naar het gemeentehuis
    waar de vlaggetjes liggen
    welke boodschappen hij moet halen

Deel Deze Pagina