Kwebbels ik heb mijn vluchtkoffe rgewoon klaar staan (al een tijdje). Alles wat er in zit is gewassen dus echt wel schoon. Heb de tas dichtgedaan met rits op een kier. Van de week zelfs nog even alles uitgepakt en weer opnieuw ingeruimd (hoe bedoel je zenuwachtig )
Vandaag begint jullie maand! Zet um op allemaal! Voor degene die al een kleintje in armen hebben: Gefeliciteerd en geniet ervan. Anderen succes met de laatste dagen/weekjes zwangerschap.
Ik ben er klaar voor hoo Lientje. Van mij mag het komen. Alles is klaar en ik voel me ook goed, dus kom maar op. Weet wel dat de kleine goed ingedaald is in ieder geval (gister nog gecheckt bij vk en in ziekenhuis), dus daar ligt het niet aan. Maar zoals ik al aangaf zal je zien dat het 2 weken over tijd komt. Misschien beter maar daarop instellen dan kan het altijd meevallen.
Ja, dat is lastig in spiegelbeeld! Toen ik pas meedeed vond ik het trouwens lastig om niet hetzelfde te doen als de instructeur. Zeker bij Jam. Maar als je dat gewend bent is het weer heel lastig om het andersom te doen lijkt me.
Oke nou dan doe ik ze er gewoon in. Maar straks beval ik thuis en dan zit alles in de tas..hmm naja misschien wel makkelijk voor manlief alles in 1 tas bij elkaar. Laatst vroeg die waarom ze een rompertje aanmoesten. Ze had het shirtje en broekje toch al aan?
woohooo! heb ik het toch een keer gedaan! (oh jee, betekent dat dat ik nu de eerste ben? dan moeten jullie allemaal nog ff wachten hoor, er gebeurt hier nog niks! )
Kwebbels wij hebben ook vista, eerst eraf gehaald omdat we het niks vonden maar onze laptop liep steeds vast met xp dus heeft mijn man het er weer op gezet. Ook vond hij zelf dat hij er wel aan moet wennen aangezien hij een automatiserings bedrijf heeft. Komt anders wel erg knullig over bij zijn klanten. Inmiddels ben ik er zelf ook wel aan gewend en het bevalt best. Maar jij bent ook aan het rommelen? Zou een stunt zijn als wij nu allebei ook tegelijk gaan bevallen moeten we Mrietje sms'en misschien kan ze dan nog illegaal inloggen bij de buren Ik heb de kleertjes van het weekend al wel in de tas gedaan, als ik van de week nog niet bevallen ben dan wissel ik ze om voor schone Ik ga nu even lekker douchen en daarna met de laptop op de schommelbank zitten in de tuin. En hopelijk is er snel bericht van ML, Niesje en MvP Mocht je je vervelen heb nog een leuk filmpje van Steijn (althans dat vind ik, maar goed ben bevooroordeeld natuurlijk ) staat wel op zijn website, want weet niet of ik dat hier kan plaatsen. www.steijnbroer.dreumessite.nl mapje filmpjes en het filpmje heeft Steijn en Nijntje. het gaat vooral om de vraag die Nijntje aan Steijn stelt
Hihihi dat zou een mooie stunt zijn! Maarja het is bij veel dames al heel lang aan het rommelen he dus ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren.
Misschien is dat wel beter ja. Mijn eerste was dik 2 weken over tijd. En dan is het wachten lang... Ik ben ook een beetje bang dat deze dezelfde truc uit gaat halen. Ik hoop heel erg van niet, maarja, je weet het nooit. Ik heb trouwens nu wel meer gerommel al gehad dan toen met Chris, dus daar houd ik me dan maar aan vast.