Natuurlijk! Ja zeker heb ik het hier naar mijn zin. 'T is nog wel even acclimatiseren, want het is toch heel anders dan mijn leventje in Nederland, maar niet minder leuk! Périne is echt een schatje (beetje eigenwijs, maar echt een leuk meisje) en ik hoop voor Petra en Jan dat de volgende net zo'n mooie word!
Hey Annika, leuk dat je ff meeschrijft.. Blijf je toch nog een beetje bij je Nederlands he? Kwebbels, spannend... Wat een luguber verhaal zeg... Blegh! Veraatje, je hebt vast en zeker het kaartje niet gehad van Senn he? Hier blijft het maar rommelen.. Veel krampen en niet echt lekker.. 'k Ga zo maar weer ff op bed.. Liefs Wendie
Lekker bizar verhaal zeg. Grrrrrrr mijn banner loopt weer eens een paar dagen achter. Het is ook altijd iets met lafemmebonita.
Hup Petra, zet m op! Lief dat je ons op de hoogte houdt Annika. ik hoop dat Petra snel mag bevallen! Wat een verhaal! Te luguber voor woorden. Maar niet te lang over nadenken... Fl3x, bedankt voor het medeleven en van harte gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat ze morgen naar huis mag! Nou Wendie, ik ben benieuwd of het doorzet! Succes meis. Zo, heb hier toch nog maar even de stofzuiger beneden door het huis gewapperd. De things to do lijstjes worden nu wel heel kort, er is niet veel meer over. Behalve dan dat ik nog steeds die ondersteeek moet gaan halen, maar daar heb ik steeds geen zin in. Had iemand het niet over een ruggesteun? Wat is dat voor een ding? Klinkt handig.
Sorry, had er nog helemaal niet op gereageerd! Maar wat een schattig filmpje! Echt heel erg leuk, hij had van mij zelfs nog wel wat langer mogen duren!
Een steun voor in je rug Kun je lekker rechtomhoog in bed zitten. Heb ik tegelijk met de ondersteek opgehaald!
MonkeyLove, Leroy en Michelle van harte gefeliciteerd met jullie Mayron!! Hoop dat jullie snel naar huis mogen en lekker kunnen gaan genieten. Niesje, balen meis, kan dus nog wel twee dagen duren. Hoop en duim voor je dat er toch vandaag nog wat gaat gebeuren. Succes en sterkte. Annika, mooi nieuws van Petra! Hoop dat het niet lang meer gaat duren voor jullie allemaal. Dit blondje heeft het al een gevraagd maar ik ben het echt weer vergeten, wat is nou ook alweer een ondersteek?
hier alweer/nog steeds aan de diarree....heeft dit met de warmte te maken? en als ik loop een erg zwaar gevoel onderin mijn buik....als ik rustig zit heb ik hier geen last van
Daantje rennies nemen dat werkt bij mij goed of vanille vla eten Naar he dat maagzuur, had het gisternacht ging bijna over mijn nek.
Het enige dat bij mij (tijdelijk) helpt zijn 2 rennies. 1 kapot kauwen en meteen doorslikken, de tweede opzuigen direct daar achteraan. Wordt je inderdaad gek van he?
ohh zeker wordt je daar gek van, ik ga ook af en toe bijna over mijn nek, ga eens kijken of ik nog vanille vla heb staan. hoe is de stand nog hier? ben even niet online geweest maar probeer terug te lezen, kan iemand misschien even kort samenvatten?
ohh wat goed! heeft bij niesje en silla ook wel even geduurd of niet? wou dat het bij mij al zover was ben nu even vanille vla aant eten, je voelt het meteen wegtrekken dat maagzuur, tjonge jonge.