ja gelukkig wel, normaal nooit zo'n last van, is nog niet helemaal over maar wel een stuk minder. ik zag dat ik met mijn banner een dag achter liep, heb het even veranderd. en heeft hier ook nog iemand tips voor tegen bandenpijn, daar slaap ik nou al 3 nachten niet van, kan niet meer lopen of liggen, alleen zitten gaat nog. voor de rest helemaal niks meer.
Hee Meiden, Krijg net een sms van niesje. weeen zijn pittig en om de 6 minuten, maar volgens mij wsten jullie dat al.. kwas aan het voeden... Ik heb haar iig sterkte gewenst. Lee
maagzuur; rennies/gaviscon/antagel pepermunt vanille vla melk niet te vet en kruidig eten en ook geen koolzuurhoudend fris
liesje, ik hoopte ook dat er antwoord kwam. heb ik ook last van. maar kunnen voortekenen zijn! hier nog steeds last van krampen... go niesje, go niesje, go niesje ! ! ! namens nanda moet ik silla en ML feliciteren! liefs wendie
Esther80 jij ook gefeliciteerd met de geboorte van Tijn. Silla gefeliciteerd met Tygo! ! ! ML gefeliciteerd met Mayron! ! ! bloem mooie knulhoor senn lekker jochie als ik ook zo'n mooi knulletje krijg als jullie hier dan teken ik er voor hihi...anders ook wel hoor... wat een drukte hier....Ik ben nu net bijgelezen....
Sil, gefeliciteerd met Tygo ML, gefeliciteerd met Mayron En iedereen die nu aan het zwoegen is, meiden, zet 'm op.
ik ben niet vooruit te branden vandaag heb veel last van mijn buik en het gevoel van een band erover heen te hebben...blllhhh voel me dus niet juh van het....
hihi, heb gewoon een uur liggen slapen op de bank hoe bedoel je, ben met verlof! mvp en niesje zet 'm op he! duimduimduimduimduimduimduimduim!
dankje.... de warmte zal het niet zijn want ik kan prima tegen de warmte en ziek ben ik ook niet...nou ja we zullen het wel zien
Liesje ; voortekenen van je bevalling kunnen inderdaad diaree verschijnselen zijn. Ik duim voor je..... Wat is het warm hier op zolder. Ga zo maar lekker op de bank beetje tv kijken voordat mijn mannetje thuis komt. Heb net kinderwagen opgemaakt (of hoe zeg je dat). Viel niet mee om dat allemaal in die bak te proppen en nu moet dekbedje er eigenlijk nog boven op! Ik heb hier een molton om gedaan en toen een hoes (die mijn oma op maat heeft gemaakt). Waar het hoofdje komt te liggen heb ik een hydrofiele luier gelegd, is dat zo voldoende? Hoe komen jullie je dagen door tijdens je verlof? Ik verveel me soms wel hoor Maar probeer er wel van te genieten. Kan immers zo ineens een kleintje hier in huis de boel regeren he hihi