Ja lekker zo n smoothie..Ik doe dat ook regelmatig! Ja ik zit maar doelloos te zitten de hele tijd grrrrrr. Morgen heb ik wel plannen (halleluja ). Dan moet ik naar de verloskundige (jeetje wat je al als een uitje kan zien he ) en me zus belde net of ik morgen wat kwam drinken! Graag natuurlijk
hier in huis is het goed te doen hoor het is hier binnen 22 gr ik voel me alleen een beetje vampier achtig aangezien het de heledag donker is in huis althans schemerig....rolluiken zitten allemaal dicht boven en beneden dus het is goed te doen ze gaan zaterdag wel weer open als ik thuis kom... Ik ga zo naar bed lekker slapen.... en nu eerst even tasje inpakken voor bij mijn ouders.... nou dames tot gauw
ze is op de foto alleen nog wat grauwig.. ze heeft het een beetje benauwd gehad, maar dat trok gelukkig snel weer weg
Ik mag morgen ook weer naar de VK, maar da's al om 9:10 uur. Daarna heb ik nog een hele dag om me te vervelen. Oh ja ze komen ook nog het bevalbad brengen, maar daar heb ik verder ook weinig mee van doen. Maar jij bent nog lekker bij Karsten geweest vandaag: dat was toch een leuke afleiding!
dank jullie wel! Ik hoop voor jullie dat jullie wondertjes er ook snel zijn! T voelt wel raar hoor.. ineens een baby banner..
Jaaaa was echt helemaal totaly in love Wat een scheeeetje zeg...Zo lief en zo vredig. Kan echt niet meer wachten gewoon!
Naja donderdag komt mijn laptopje en kan ik lekker daarmee aan de slag! Kan ik ook lekker buiten zitten hihi. Ook makkelijk straks als ik bevallen ben natuurlijk. Lekker in bed op de zwangerschapspagina! Gut ik lijk wel een klein kind met een nieuw speeltje zeg.
Kwebbels, is inderdaad ideaal zo'n laptop als je bevallen bent! Heerlijk in bed, want zitten is momenteel alles behalve vanzelfsprekend...
Hihi dat lijkt mij ook inderdaad ja! Hoop wel dat het internet erop kan krijgen. ER zitten spullen bij voor draadloos internet maar moet ik dan niet mijn hele abbonnement veranderen ofzo of moet je het gewoon in je laptop instellen?
Hallo Allemaal... Nou hier ff een korte update van mij, heb gister 3uur in het ziekenhuis gelegen omdat mijn vk dacht dat de vliezen gebroken waren, ben behandeld als een domme doos die niet wist wat weeén waren en ben tot 2x aan toe vergeten , maar gelukkig was er niets aan de hand met de kleine...... Vandaag weer terug naar de vk en weer 2x gestript, de vk denkt dat vannacht wel mijn water breekt maar ik heb er een hard hoofd in, donnderdag om 15.50uur heb ik wel al een afspraak bij de gyn om te zien of ze me gaan inleiden dus op "duimen draaien" maar..... Ook heb ik weer 1cm ontsluiting erbij dus weer een stappie verder ML Gefeliciteerd met de kleine Mayron AnoNiem ook gefeliciteerd met je dochtertje Er was nog iemand bevallen afgelopen weekend maar heb geen tijd gehad om terug te lezen, is er iemand die mij hierover kan inlichten? xxx Nance
nee volgens mij hoef je niet je abbonnement te veranderen, maar heb je wel gegevens nodig om verbinding te maken. dat moet gewoon bij je provider op te vragen zijn dacht ik. ben ook niet zo'n held... heb een handig mannetje....
Haha, ik ben zelf niet zo handig maar mijn man dus ook niet. Zelfs mijn schoonmoeder is er handiger mee, die is toen destijds hier internet komen aansluiten Ik weet hoe die aan en uit moet en hoe ik zwangerschapspagina kan vinden en thats it
Jendo: gefeliciteerd met Kaylie ML: gefeliciteerd met Mayron. (jij wilde gewoon echt tot juli wachten....) Silla: gefeliciteerd met Tygo. Ik hoop dat snel duidelijk is hoe en wat en dat het allemaal goed is met je mannetje. En dat jij niet te veel last krijgt van je borduurwerkje! Annoniem: Novalie is echt een mooi meisje! Jes: jij dus ook al aan het rommelen. En als je na je uitgerekende datum bevalt krijg je gewoon vanaf dan 10 weken. Je totale verlof wordt dan verlengd. Je moet geloof ik het UWV per brief op de hoogte stellen dat je bevallen bent en wat je uitgerekende datum was en zij berekenen dan alles gewoon voor je en dat krijg je op een brief thuis. Zo is het bij Nick in elk geval gegaan hier. kwebbels: een laptop is echt fijn hoor! maar straks heb je ook nog een aandachtvragend mensje wat tijd van je speeltje af gaat halen... Hier in elk geval een heel tevreden mannetje. Hij was in 2 dagen 2 ons gegroeid! Ik wist niet wat ik zag. Nu spuit de BV er ook uit. Had Chris daarstraks gevoed en hij was voldaan, haal ik hem van de borst, druppelt het gewoon er zo uit....met kolven nog 80 cc nagekolft. pffff....lang leve de kolf! Chris ligt alweer een beetje te piepen dus hij wordt langzaam aan weer wakker....Ga dus zo maar weer voeden.... Hij was in elk geval vanmorgen alweer boven zijn geboortegewicht. Heerlijk gevoel is dat toch. Na zijn temeratuurschommelingen van de laatste dagen ben ik nu toch een stuk geruster....
In principe moet dat kunnen, maar dan moet je wel een draadloos modem hebben, anders lukt het niet. Als je geen draadloos modem hebt dan moet je er een router tussen zetten die ervoor zorgt dat het modem draadloos te gebruiken is.