Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    nee de eerste paar uur had ik idd af en toe een krampje. ook niet steeds even sterk. ik dacht toen ook zal wel niets zijn. pas toen ze na een paar uur ineens regelmatig werden ging er bij mij een lampje branden... :) dus wie weet! Spannend hoor. ik duim voor je dat het doorzet!

heb trouwens nog steeds niets van niesje gehoord.... hopelijk is het bij haar lekker aan de gang nu

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik ben ook benieuwd inderdaad naar Niesje!

Zo het bedje voor de baby is weer opgemaakt. Kreeg opeens de drang om het te wassen en verschonen. Ik was alleen vergeten hoe het opgemaakt moest worden dus hoop maar dat ik het goed heb gedaan!

3. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    haha, nestdrang.....:)

4. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Thanxxxx Kwebbels....

Nou dames, hierbij alsnog gefeliciteerd met alle kleine wondertjes....

xxx Nance

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geen moeite hoor, als hij kan helpen, doet hij dat graag!
    Is dit de 1ste laptop die jullie krijgen of had je er al eentje?

6. kwebbels

Nee dit is de eerste. We hebben nu gewoon een computer maar doordat de computer kamer een babykamer moest worden staat dus de computer + meubel in de huiskamer. Dat vond ik geen gezicht en daarom heb ik besloten een laptop te nemen. Het is een HP Compaq 6720. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Aangezien ik voor mijn zwangerschap (en ik zwangerschapspagina leerde kennen :) ) nooit op de computer zat (echt zelden, had het geduld er niet voor) en ik straks ook weer veel minder tijd zal hebben met de kleine denk ik dat we aan een simpele laptop genoeg hebben. Het enigste wat we ermee doen is foto s van de digitale camera erop zetten en een beetje internetten.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou wij hebben alleen maar een laptop en ik zou eigenlijk ook nooit geen vaste PC meer willen hebben. En omdat wij toen wij onze internetaansluiting gingen kiezen, wisten dat we geen vaste PC hebben, hebben wij bij Tiscali destijds gelijk een draadloos modem gekocht. En het resultaat: overal in het hele huis internetten............heerlijk hoor!

8. kwebbels

Precies, maar gewoon alle draden van een gewone computer heb je dus ook niet meer! En het computer meubel (een verschrikkelijk glazen meubel wat een hels karwei is om schoon te maken) is allemaal weg straks. Ja ik ben helemaal enthousiast, Alleen nog even ervaren hoe windows vista is want daar hoor je verschillende meningen over.

9. pfff... Heb mezelf echt de trap op moeten slepen. Zo vanuit het niets krijg ik me toch ineens een zere onderrug... Niks aan... En steeds een drukkend gevoel onderaan..

ML, fijn dat je weer thuis bent met Mayron en Yaron.. Doe maar lekker rustig aan jij!

Jendo, gefeliciteerd met Kaylie Jescie!

Ik ga maar op bed.. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heerlijk toch! De enige draad die ik wel veel nodig heb, is de stroomvoorziening van de laptop. Maar wat wil je: zoveel uren online op de zwangerschapspagina :) .
    Windows Vista daar kan ik je niks over vertellen, wij hebben XP omdat Vista pas net op de markt was toen wij onze laptop kochten en toen zaten er nog kinderziektes in.

11. kwebbels

Haha dat draadje van de stroomvoorziening denk ik ook veel nodig te gaan hebben met zwangerschapspagina :)

12. kwebbels

Weltrusten knuffelkonijn!

13. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Lieve dames,

Ik ga ff lekker onderuit zitten op de bank...
    Voor straks slaap lekker en droom zacht

xxx Nance

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mensen ik ga ook naar bed toe, morgen al vroeg naar de VK toe.

Trusten allemaal en allicht weer babynieuws morgen.

15. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    -------Babynieuws------

om 5 over 8 is roan, zoon van niesje geboren! hij weegt 3500 gram en heeft al aan de borst gedronken!

Niesje gefeliciteerd!

------ Babynieuws-------

16. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ~~~Inbraak~~~

Wat zijn er al veel juli mama's bevallen zeg!
    allemaal gefeliciteerd, ik ben wel jaloers hoor als juni mama...ben het goed zat inmiddels

Gr. Jes

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Niesje gefeliciteerd met Roan!!!

Meiden ik ga ook lekker naar bed! Slaap lekker allemaal!

Kwebbels en Nance zet m op dames!

Jeslin, heel veel succes!

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hallo meiden,

heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, maar dacht zet eerst even neer dat ik er weer ben.....

ik ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen met Senna! Ik ben helemaal doolverliefd op onze kleine man! Borstvoeding gaat goed, hij is wel het standaard gewicht bijna verloren dus hij moet nu weer gaan aankomen!

Het is wel erg enerverend...veel bezig met voeden en luiers en tempen maar o zo geweldig!

ik ga even proberen de hoogtepunten terug proberen te lezen!

dikke kus voor jullie allemaal en Mirre bedankt voor het buddy nieuws ik wacht in spanning af wanneer ik het terug kan doen voor jou!

Nina

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Niesje en man gefeliciteerd met de geboorte van Roan!

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen,

Even kijken of er babynieuws was en ja hoor :D

Niesje en meneer Niesje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roan. Mooi op tijd geboren! Geniet er van en veel geluk!

Deel Deze Pagina