02 juli Essie1979 om 09.10 uur vlos 02 juli Bd81 om 09.30 uur CTG en gyn 02 juli Knuffelkonijn om 10.15 uur vlos 02 juli Kwebbels om 14.00 uur vlos 02 juli Susanne85 om 14.20 uur vlos 02 juli Mirjam2112 om 14.55 uur gyn 02 juli Athina om 15.20 uur vlos Succes dames vandaag!
Niesje gefeliciteerd met de geboorte van Roan Nina fijn om te horen dat je weer lekker thuis bent en aan het genieten bent van Senna. En wat Jes al zei.....foto's? Hier vannacht redelijk geslapen was pas om half 5 wakker, nieuw record. Vanmiddag met Steijn naar een vriendin en haar zoontje, lekker in de tuin onder de bomen zitten en de kids even lekker laten spelen daar. Steijn is trouwens gister gemolesteerd op de opvang! Hij is door een 3 jarige met zijn gezicht tegen een muur aangegooid! Zijn neusje is helemaal kapot. Nou ja wie doet zoiets? Mijn ouders hadden hem opgehaald gistermiddag en die hoorde dat van de leiding. Miquel brengt hem morgen weer en gaat toch even navragen hoe het beleid is daar op het kdv, of bijv de ouders van die knaap aan worden gesproken. Ik bedoel als Steijn straks 3 is en een kind van 1,5 tegen een muur aansmijt wil ik het ook graag weten. Toch? Dat soort gedrag wordt niet geaccepteerd van hem.
Niesje gefeliciteerd met je zoontje Roan! Jeetje tgaat nu snel ben benieuwd wie de eerstvolgende is! Nina fijn datje weer thuis bent met Senna!
Christiea, veel plezier vanmiddag! Wat zielig zeg voor Steijn. Ik kan mij voorstellen dat je verhaal gaat halen!
Niesje en man GEFELICITEERD met jullie zoon Roan!! Arme steijn, das echt lullig, kan me voorstellen dat je even verhaal gaat halen! Zo Nina ook weer heerlijk thuis, ben benieuwd naar foto's! Fijn dat je zo heerlijk aan het genieten bent van je kleine man... Nou dames het lijkt bijna wel lopende band werk. Ik denk dals we 2 dagen geen babynieuws krijgen dat we allemaal af moeten kicken Leuk hoor, krijg steeds meer zin om ook te mogen bevallen, maar ja de tijd zal het leren!
niesje gefeliciteerd met jullie zoon Goeiemorgen allemaal..... Pffffffffff.... wat een hitte op de vroege morgen.... En dan te bedenken dat het vandaag volgens de buien-radar moet gaan regenen.... Wanneer geen idee, maar Nederland zou Nederland niet zijn als die ons altijd weet te verrassen..... Voor de mensen die een mijlpaal hebben bereikt Proficiat, voor de dames die een apk hebben vandaag, succes en voor iedereen die aan het rommelen is, dat het maar door mag zetten...... xxx Nance
Niesje gefeliciteerd met Roan! Nina, fijn dat je weer thuis bent zeg! Nou hier geen krampen meer gehad hoor Gisteravond toen ik bed ging liggen ging het over.
02-07-2008 Nance1979 - Rotterdam - 28 jaar - 3e kindje: dochter Nance, gefeliciteerd met je 40 weken!
Thnxxxxx Senn, nu maar hopen dat ik een van de weinigen ben die op de bevallingsdatum ook echt gaat bevallen Heb er zelf een hard hoofd in maar ja, moeder natuur doet wat ze zelf wil xxx Nance
Niesje gefeliciteerd met Roan Nina fijn datje weer thuis bent met Senna Jeslin heel veel sterkte nog hier alles rustig kleine was vannacht druk aan het spelen en dus sliep ik weer laat.....straks naar verjaardag nu even in huis rommelen,,,,,gr heidi
Niesje, gefeliciteerd met Roan.. Geniet van je ventje! Christiea, wat vervelend en belachelijk zeg van Steijn... Echt niet acceptabel vind ik.. Hier gaat het redelijk.. Verlies wel veel vocht, soms voel ik het gewoon beetje lopen. Iemand enig idee? Oja: Vandaag 38 weken ! ! ! Nou, ik ga zo ff kraamafdeling kijken vanuit bed.. Liefs Wendie
Nance, gefeliciteerd met je 40 weken! Wendy, gefeliciteerd met je 38 weken! Senn en Kwebbels, ga nog maar even lekker slapen. Ik zal niet te veel kletsen , want ik moet zo even een nieuwe ID-kaart scoren!
Niesje! gefeliciteerd met Roan!!! mooie naam, was ook op mijn lijstje, maar hubbie wilde hem niet dus gelukkig nog geen dubbele namen hier!