Niesje gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Goh, de jongens overheersen behoorlijk tot nu toe Hubbie ws hier vanmorgen he-le-maal in de stress....hij is ervan overtuigd dat het hier vandaag gaat gebeuren...heeft zelfs mn vluchttas al in de gang gezet... Terwijl het toch echt allemaal heel rustig is hierbinnen.... Moet trouwens vanmiddg ook voor APK, vergeten door te geven... Mijlpalen, gefeliciteerd!
ik vind guus juist wel een stoere naam en ik denk dat die twijfels die jullie nu hebben iedereen wel een beetje heeft hoor, want je geeft de naam toch voor een leven lang.
Niesje: Gefeliciteerd met Roan ! nance: Gefeliciteerd met je 40 weken.. Penny: Guus vind ik ook een stoere naam ! (In Rusland is 'n baby Guus genoemd, naar Guus Hiddink ) Ik ben vandaag lekker vrij Ga nu maar gauw schoonmaken in huis voordat het warme weer binnen komt
goedemorgen, Net sandro weer de borst gegeven. Wat een heerlijk gevoel is dat! meiden met een mijlpaal, gefeliciteerd! meiden met een apk, succes! christea, wat sneu voor steijn. ik zou idd ook verhaal gaan halen. niesje, nogmaals gefeliciteerd! lee
Wat schattig van je man, Patricia! Lee, wat heerlijk dat je geniet van het moeder-zijn! Mirjam, lekker zeg een dagje vrij! ML, heb de foto's van Mayron op je hyves gezien. Wat een schatje, zeg!
duimen draaien hier voor je en soms zijn ze een beetje *** in een zh, misschien hadden ze wel last van de warmte. en achteraf lach jij nu toch wel het hardst met zie je nou wel ik ken mijn lichaam toch
inderdaad een lekker gevoel denk ik als het allemaal zo goed gaat geniet er nog maar lekker een poos van hoor
Ja, wat een scheetje he? En groot volgens mij! Straks weer naar de Vlos.. 10:50 is het trouwens... Mja, maakt niet uit hoor.. Hoop dat ze me wat meer duidelijkheid kan geven na al dat voorwerk en gekramp...
fijn dat je weer thuis bent en uiteraard (zal wel niet de eerste zijn die het vraagt) FOTO'S zijn we dol op
vraag het inderdaad maar even na, misschien is het verhaal wel iets minder erg dan dat opa en oma vertellen. als ik kijk naar die opa's en oma's van ons die kunnen de boel namelijk nog wel eens opblazen. maar dat neemt niet weg dat het een rotstreek is natuurlijk en dat hoef je inderdaad niet te accepteren.
weten jullie ook hoe dit zit als je met 36 weken met verlof bent gegaan? hou je dan sowieso de 12 weken erna?
Goedemorgen! Niesje gefeliciteerd met de geboorte van Roan! @NinaVI , graag gedaan hoor Goed te lezen dat je zo ah genieten bent en ben ook zeer benieuwd naar een foto natuurlijk. Hoop idd dat je nu snel de berichtgeving voor mij mag doen Liefs Mirre
volgens mij als je later bevalt wordt de datum niet verandert. dus in jouw geval (want over het algemeen loop je max 2wk over) is je startdatum voor het werk al bekend, tenzij ze je toch langer dan die 2 wk over laten lopen dan kun je die aen er nog bij optellen.