Ja dat heb ik ook Vanacht ook weer verschrikkelijke last gehad van lekkende borsten grr....lekker met dat warme weer zeg, gekookte melk
He he he! Ik wil niet wachten tot de 18e hoor! Pfff, je lijkt mijn vk wel hihi, die was ook al zo optimistisch. Ik wil ruim voor de vakantie bevallen (die begint hier 21 juli) zodat we nog wat aan de vakantie hebben. Mijn vriendin gaf me de tip om naar de acupunturist te gaan. Dat heeft zij ook bij alle drie haar koters gedaan en in alle gevallen is ze binnen 2 dagen bevallen. Aan de ene kant vind ik het wel verleidelijk om het ook te doen. Wie weet helpt het. Maar dan doe ik het wel pas na de 6e hoor, als ik de 40 weken voorbij ben. Heeft iemand hiermee ervaring?
Ow even een update van Silla! Ze mag morgen waarschijnlijk anar huis maar ze willen Tygo nog even laten blijven omdat ie nog veel last heeft van prikkelbaarheid en zijn niet al te beste start... Aggossie! Hoop dat morgen Sil dr kraamtijd mooi mag beginnen...
Hihi vanavond is mijn man weer thuis..En morgen avond ook. Ik kan wel nog een dagje mee gaan morgen aangezien hij toch weer s avonds thuis is. Wou eigenlijk vandaag al mee maar goed, ik moet naar de verloskundige.
Mijn bevallingsverhaal: Ik was dus snachts nog even op zwangerschapspagina en voelde me al niet echt lekker. Moest ook steeds naar de wc hele inieminieplasjes doen Nou, om 2 uur ging ik toch maar eens liggen en voelde iets wat op een wee leek Dus ik ging douchen en onder de douche werd het erger. Toen wist ik wel dat ik eraan moest geloven... Ben op bed gaan liggen en het weeengeweld brak in ene los Normaal moet je naar het ziekenhuis als je om de 5 min weeen hebt maar er zat geeneens een minuut meer tussen Michelle op zolder gebeld die dach dat ze een hijger aan de telefoon had omdat ik midden in die weeen zat en die kwam snel naar beneden, heeft alle spullen gepakt en zich aangekleed. Toen een pats in mijn buik en een hele zee vruchtwater. En maar doorweeen... M'n moeder gebeld die Leroy opving en mijn zus heeft Michelle en mij naar het ziekenhuis gebracht en die is maar meteen de hele bevalling gebleven Om 4 uur had ik 4 cm ontsluiting en pijn! Kreeg om 5 uur de ruggenprik en dat was echt heerlijk want de weeen waren niet meer op te vangen en er zaten bijna geen pauzes tussen. Om 6 uur had ik 7 cm ontsluiting en om kwart voor 9 9 cm en ging de verdoving eraf. Ze zeiden dat het wel 3 uur kon duren voor ik persdrang zou voelen en bij een verdoving willen ze dat he hoofdje lager naar beneden zakt dan bij een "gewone" bevalling... Ik dacht al DAMNZ! 3 uur zo liggen, De pijn nam weer toe en op een gegeven moment was de exorcist NIETS vergeleken bij mij Om 10 uur voelde ik al persdrang maar volgens hun kon het nog niet de echte zijn maar mocht ik zachtjes een beetje naar beneden persen zodat het hoofdje steeds dieper kwam te liggen. Nou ik kon het niet tegenhouden en in ene zagen ze zijn koppie al en ik voelde het. Kon het niet meer houden en begon uit alle macht te persen. Paniek... Gyn werd er snel bijgeroepen en er werd getrokken als een gek aan Mayron zijn hoofd. Ik gillen En in ene lag ie daar al nat en glibberend op mijn buik... Aaaaaah! Zow cute! Naast me zag ik Michelle staan janken en aan de andere kant stond mijn zus te janken Klein beetje ingescheurd maar wat wil je ook met een 8 ponder Dat hadden ze niet verwacht. Hij is 51 cm. Yaron is gekomen en niet meer weggegaan. Hij doet alles voor mij en de kinderen en is heeeel trots op zijn zoon... Mayron maakt het super, hij was wel erg misselijk en had een beetje problemen met de BV maar ik heb echt een dijk van een kraamverzorgster die ook nog eens lactatiedeskundige is, dus gaat nu steeds beter,, al heb ik vannacht veel met m rondgelopen En hij is zoooooow cute ik ben helemaal in love Zow en nu gah ik eens spammen
Zo en nu eerst even Niesje en haar partner feliciteren met de geboorte van Roan. En ze is nog wel op de uitgerekende dag bevallen.
ml, wat een verhaal! jij moet er ook wel iets spectaculairs van maken! blij dat alles goed is/ steeds beter gaat! Yaron kwam na de bevalling? enne, FFFOOOOTTTTOOOOOSSS!
Wow ML, dat was heftig zeg! Gelukkig is alles toch nog sneller verlopen dan ze hadden gezegd. En wat fijn he dat hij er nu eindelijk is! Na al dat gerommel en die onzekerheid. Laat je lekker verwennen door iedereen en geniet van je kraamtijd meis, zoals je weet vliegt die voorbij! Liefs, Lientje