Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ml, ook ff je banner veranderen :D

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
  3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ML wat een verhaal zeg! Je weet het wel weer grappig te vertellen :) En dat ze aan zn hoofd gingen trekken! Heftig!
    Maar hetresultaat is prachtig!

Hoop voor Silla dat ze snel Tygo thuis bij zich heeft!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ML; wat een verhaal, Ik ben blij voor je dat Yaron je goed helpt met jouw en de kinderen ;) Enne wat een scheeettje! :D

Heb ik even geluk. Ze willen net bellen voor de laptop die morgen bezorgd gaat worden, dus ik vraag voor de zekerheid het bedrag wat betaalt moet worden of dat klopt. Dat klopte dus niet dat was namelijk het bedrag van een andere variatie van de laptop(je kon kiezen uit 3 variaties, ik had de uitgebreidste gekozen dus moest meer bijbetalen) Dus het bedrag was veel minder als de variatie die ik gekozen had! Dus ik bellen naar de klantenservice en vragen hoe dit kon want ik had de uitgebreide versie besteld dus die wil ik ook hebben uiteraard! Nou zij nagekeken en nu blijkt dat ze dus op de bon de verkeerde variatie hadden opgegeven (namelijk variatie 2) maar wel hebben veranderd naar de variatie 3, die ik wilde. Die variatie 3 die ik wilde hebben ze dus ook naar de koeriersdienst gedaan (dus de uitgebreide variatie) maar op de bon nog steeds vermeld als variatie 2. Dus ik zag het al gebeuren dat ik mijn laptoppie veel later zou krijgen maar wat blijkt. Het is een fout van hun dus ik krijg variatie 3 voor de prijs van variatie 2! :D Scheelt toch aanzienelijk wat geld :D

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo dat verhaal moest ik ff een aantal keer lezen voor het me duidelijk was, maar dat is nu wel het geval. Was allicht nog niet helemaal wakker.

6. lekker, kun je weer wat leuks voor kopen!

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    ML klinkt als een redelijk heftige bevalling zeg.
    Enne Mayron wat een schatje!
    En hoe oordeel je nu zelf over het verhaal of hij veel op de echofoto's lijkt nu hij er is? Je was zo benieuwd of hij zou lijken!

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Haha sorry als het onduidelijk was. Maar het komt er op neer dat ik dus minder geld hoef te betalen hihi..altijd mooi meegenomen natuurlijk.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ML: wat een bevallingsverhaal, maar je hebt een super mooi mannetje hoor!

Kwebbels: altijd goed dat je een duurdere versie voor de prijs krijgt van een goedkopere versie. Is ook natuurlijk niet zo handig van ze gedaan.

Heb hier bijna alles klaar moet alleen nog stofzuigen en dan even dweilen en dan vind ik het goed voor vandaag. Heb het bed al afgehaald, alles afgestoft en opgeruimd moet alleen nog even de was aanzetten maar dat kan nog wel even wachten.

Heb ineens een soort van buikpijn, eerst krampjes maar nu echt pijn. Word er gewoon misselijk van :(

10. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Rensie, ik werk in het basisonderwijs in Zwolle.. Heb dit jaar voor een groep 5/6 gestaan en moest voor volgend schooljaar op zoek naar een nieuwe school, omdat deze school ging sluiten. Te weinig kinderen...
    Bij ons werken ze met van die geweldige overkoepelende stichtingen waardoor je eerst een aantal jaren vervanging en invalwerk moet doen voordat je een vaste aanstelling krijgt.. Vandaar dat ik die aan het einde van dit jaar nog niet had, tenminste dat dacht ik, maar die bleek ik wel te hebben.. Wat dus inhoud dat ik ook nog recht heb op die drie weken extra verlof en daar ga ik dus nog wel even achteraan, maar bij ons hebben ze nu allemaal al vakantie, dus dat heeft nu geen zin.. Regel ik straks wel als de kleine er al is...

ML, wat een verhaal zeg meid... En wat een ontzettend leuke foto's.. Hij is echt heel cute! Lekker genieten! Wel fijn dat Yaron er nu ook bij is of niet?...

Kwebbels, dat is weer mooi meegenomen..

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ml: wat een prachtig koppie heeft Mayron zeg. En je verhaal. Moest vreselijk lachen om Michelle die dacht dat ze een hijger aan de lijn had :)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik wil ook!

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

:) :) :)

14. heb dit jaar ook een 5/6 gehad! al moeten die nu nog 2,5 week werken...
    wel lekker dat je al vaste aanstelling hebt, dan zijn zij ook verplicht een nieuwe plek voor je te zoeken!
    Ik krijg volgend jaar 6-7 en ga dus met mijn eigen clubbie mee!

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo nog ff iets over mezelf.
    Vannacht dus wederom last gehad van dat f*ck*ing vogelbandje en toen moest ik er ook nog eens vroeg uit omdat ik naar de VK moest. Dus ik helemaal brak vanochtend. Ik had nog bedacht om na de VK maar weer naar bed te gaan, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan.

Bij de VK was alles redelijk in orde. Alleen mijn bloeddruk mag niet hoger worden, want anders moet ik per direct naar een gyn toe :( . Het gewicht schrok ik ook wel van: 1 kilo erbij in 1 week. Maar ook daar zal wel weer wat vocht bij in zitten. En gisteren de BBQ, dan eet je toch meer als normaal. En we hebben ook nog wat buiten de deur gegeten afgelopen week en ook dan eet je meer als normaal.
    Verder ook nog de urine gecontroleerd en ook die was in orde (geen idee waarom ze dat nu ineens wou doen, want dat heeft ze nog nooit gedaan).
    Ook ditmaals gekeken of mevrouw al ingedaald was en waar ze vorige week nog Bewegelijk Boven BekkenIngang lag, zat haar hoofdje nu volledig vast in het bekken en was ze dus ook volledig ingedaald :D .
    Volgende week mag ik weer, maar ik ben wel wat bang voor mijn bloeddruk :( .

16. ga ff afsluiten...
    bye bye!

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

de laatste volle maan heeft ook maar weinig gedaan
    en eigenlijk wil ik wel eerder hoor.
    dat overlopen ken ik nou wel dus een paar dagen eerder zou ook wel een keer prettig zijn

18. is goed, ga jij nu vast! :D

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

als dat zo was dan mocht je nog ong 13 maand geloof ik

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

en dan erbij het uwv houdt het wel bij hoor dus wat ze op het bedrijf ook vertellen het uwv heeft het laatste woord en die doet het volgens de wet
    dus het komt wel goed

Deel Deze Pagina