Maaike en Niesje van harte gefeliciteerd met Jeroen en Roan!! en ML wat is Mayron een poppetje zeg. ook al zon mooi kindje. was je er wel blij mee dat yaron erbij was/is? Kwebbels: wij hebben van de baas van Jeroen een hele nieuwe computer gekregen omdat onze oude laptop zijn programmas niet aankon, op de laptop hadden we XP en nu Vista, ik moet zeggen. t was erg wennen maar ik vind t heerlijk werken. er zitten nu ook geen kinderziektes meer in en dat scheelt al een hele hoop. voor de rest weet ik t niet meer. sorry meiden als ik jullie vergeten ben! Hier een rot nacht achter de rug. werd om 05.00 uur wakker van de buikkramp en lage rugpijn en wist me geen houding meer de geven. Jeroen heeft toen heel ff in mijn rug gewreven maar ik heb er nu nog steeds last van. dus straks maar weer ff met de vlos bespreken hoe en wat. want als er druk op mijn onderkantje staat dan komt er ook vloeibaar iets uit Zal best vruchtwater kunnen zijn maar die kleine ligt zo diep dat er elke keer maar weinig uit komt. misschien een klein scheurtje in mijn vliezen? ik weet t niet nou ik ga ff lekker een broodje afbakken en dan lekker niks doen! tot later meiden groetjes susanne
Nou krijg ik dus net een brief binnen van het KDV en daar wordt ik ff niet vrolijk van. Wij hadden opvang aangevraagd vanaf 1 november ongeveer en dan voor de dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. De vrijdag had ik wel aangevraagd, maar die zou er evt. nog vanaf kunnen vallen. Nu krijg ik dus een brief, dat ze vanaf 28-01-2009 plaats hebben, maar dan alleen op de woensdag en vrijdag . En dan ook nog eens op een vestiging die het verste van ons af ligt (maar da's nog het kleinste probleem). Wat moet ik nu? Ik moet straks weer gaan werken en ik heb echt geen idee hoe ik dit moet gaan oplossen .
ga zo ff naar de bieb, nieuwe boeken halen, verveel me anders best wel hoor! haha susanne, hoe kom je erachter of het vruchtwater is? zorg ug vast voor je zeiltje op bed!
pfff geen idee? geen oma's die tussentijds af en toe kunnen oppassen? wij gaan roulatie met vrienden doen, ik op hun kind, zij op ons...
Wij moeten helaas ook anderhalve maand zien te overbruggen....de maandagen is hier een probleem..... en dan denk je er op tijd bij te zijn met een aanmelding in december...
Daar wordt je zeker niet vrolijk van zeg! Dan moet je inderdaad als een speer op zoek naar een alternatief. Gastoudercentrale misschien? Of inderdaad iemand in de buurt of familie die je desnoods tijdelijk uit de brand kunnen helpen? Ik heb vanmorgen toevallig ook gebeld. Had ook nog geen bevestiging binnen. Ik heb maar anderhalve dag nodig, maar die heb ik ook wel echt nodig. Waarschijnlijk gaat het lukken zei ze, alhoewel ze niet zeker weet of het ook echt al op 29 september (dan ga ik weer werken) in kan gaan. Deze week hoor ik meer. Succes ermee Essie, dit is echt een rotprobleem zeg! Liefs, Lientje
Maaike GEFELICITEERD met je zoon Jeroen! ML wat een een verhaal. Geweldig hoe je het hebt opgeschreven/getypt. Wat fijn dat Yaron er is en dat hij zo goed voor jullie zorgt. Zo te horen kan je heerlijk genieten, het is ook echt een knap ventje Mayron! Suzanne succes, ben benieuwd... Essie wat balen zeg, ja inderdaad kijken of je iets met familie/vrienden kan regelen. Wat een gedoe! Nou hooelijk mag Silla snel naar huis en kan ze inderdaad gaan genieten!
zeiltje ligt er al een tijdje omdat wij een heel nieuw bed gekocht hebben en t zonde van onze matras vond als er vruchtwater in zou komen. ik vermoed dat t vruchtwater is omdat ik moest niezen en wel wat voelde lopen maar t was geen slijm en t was doorzichtig. ook als ik op mijn hand blaas voel ik t lopen dus beetje spannend allemaal. Hier nu trouwens onweer en denk ook binnen nu en 10 min regen. groetjes susanne
Zo, woensdagmiddag en mijn zoontje is alweer vertrokken om bij een vriendje te gaan zwemmen. Het is hier overigens nog steeds heet en zonnig en geen, ik herhaal geen, zuchtje wind. pfff Ik heb net een brief gekregen van de zorgverzekering over de kraamzorg. Ze garanderen de komende tijd weliswaar 3 uur kraamzorg per dag, maar daarnaast ook een aantal uur hulp in de huishouding per dag. Ze schrijven dat ze zich beseffen dat 2 personen niet ideaal is, maar dat ze zo wel voldoende zorg kunnen aanbieden en dat de kraam dan al haar tijd aan moeder en baby kan spenderen. Tevens krijgt iedereen een gratis consult thuis van een lactatiedeskundige als je borstvoeding geeft en meer als dat nodig mocht blijken. Ik vind dat wel erg netjes hoor! Tijd om te stoppen met poetsen dus hhihihi
zeker vooral omdat ik nog net geen 37 weken ben. maar ik opper t vanmiddag ff bij de vlos en dan hoor ik t wel.
Dat klinkt inderdaad als vruchtwater Susanne. Spannend hoor. Gisteren heb ik het daar met de vlos ook over gehad. Ze zei toen dat je als het vruchtwater is, steeds met golfjes als het ware blijft verliezen, vooral op momenten die jij beschrijft. Het is geen vruchtwater als je dat bijvoorbeeld een dag lang hebt en dan weer een dag niet en dan weer wel. Liefs, Lientje
nee :x had deken uitgehangen na behandeling met speciaal spulletje omdat kat erover had gepiest (kon het beest echt wat aandoen, aangezien deken te groot is voor wasmachine) maar was al nat nu.... nou ja, droogt wel
Ben net terug uit het ziekenhuis. CTG was weeer goed. Super lieve gyn die zelfs nog heel vluchtig echo heeft gemaakt. Alles was prima. Nog even gevraagd of ze kon checken of het geslacht nog steeds hetzelfde was, maar ze kon helaas niets zien. Was nu zo weinig plek en ze kreeg echo apparaat net niet zo gedraaid dat ze het kon zien. In ieder geval is alles in orde met onze kleine en dat is al een heel geruststelling. Nu de dagen aftellen tot hij zich aanmeld.... Niesje: Gefeliciteerd met Roan! Memoiikke: gefeliciteerd met Jeroen! ML: wat een verhaal zeg. En dan dat Michelle dacht dat ze een hijger aan de telefoon had Hoe gaat het nu met je? Voel je je goed? Essie: Jeetje dat is wel balen van dat KDV zeg! Ik weet dat er echt veel te weinig plaatsen zijn. Wij hebben geluk dat onze ouders op willen passen dus hebben we geen KDV nodig, maar ook hier (in een klein dorp) is er een lange wachtlijst. Eigenlijk belachelijk toch. regering wil dat er zo veel mogelijk mensen aan het werk gaan maar ondertussen zijn er veel te weinig plaatsen in KDV. Susanne: Spannend meid.