Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Naar je vriend luisteren :D
    Ik vind het persoonlijk ook raar dat je schoonmoeder jou vraagt. Als jij iemand erbij wilt dan benader je zo'n persoon toch zelf? Je schoonmoeder brengt je zo in een lastige positie, want aan de ene kant durf je dan geen nee te zeggen. Maar wel doen, hoor!

Ik ga trouwens mijn (schoon)ouders helemaal niet vertellen als het hier begint. Ze horen vanzelf babynieuws!

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je voor je uitleg
    dan weet ik het nu zeker dat ik die ook wil
    vond die van het sportspack nl ook te kort en simpel

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

ml leuk dat yaron toch zo'n trotse papa is
    maak er ook maar lekker gebruik van hoor
    je hebt het moeilijk genoeg gehad tijdens de zwangerschap

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hey ben er weer.

ben weer APK goed gekeurd en dat vochtverlies kan vruchtwater zijn, nu moet ik t goed in de gaten houden en als ik t weer heb eraan ruiken of t zoet is #-o dus afwachten maar. ook omdat ik nog net geen 37 weken ben zeg maar. elke dag is meegenomen he maar als t zoet ruikt moet ik dus meteen bellen
    nou van mij mag t wel snel geneuren hoor, ben veel ste benieuwd naar die kleine in mijn buik.

ik ga ff een rondje doen in dromenland en ben er later weer ffies

groetjes susanne

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

wij vertellen ook niet van tevoren dat het begonnen is. dat hebben we de voorgaande keren ook niet gedaan.
    zit alleen nu met een dilemma qua kids, want die zouden eventueel naar die vriendin gaan die nu in die depressie zit. dat wil ik haar nu niet aandoen . of eigenlijk ze mag niet eens alleen thuis zijn momenteel dus dan zadel ik haar oppas met mijn kids op
    deze week kan ik geluk hebben als het morgen komt, want dan zijn ze op de creche dat geluk had ik de vorige keer wel.
    normaal heb ik ze op vrijdag bij mijn schoonouders, maar die komen vrijdagmiddag pas weer van vakantie. mijn ouders zijn aan het werk, net als mijn zusje en haar vriend. dan zouden ze alleen nog misschien op de creche terecht kunnen.
    dus mocht het in het weekend overdag gebeuren dan zou ik waarschijnlijk toch de ouders als oppas moeten vragen. maandag gaan ze weer naar mijn ouders ivm oppasdag en volgende week dinsdag moet ik naar de vk dus prober ik ze de hele dag bij mijn schoonouders onder te brengen net als vrijdag. in die week zou ik alleen voor de woensdag dus nog een oppasprobleem hebben.

hoe doen de andere moeders hier dat?

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

heeft ze het niet even getest dan?

7. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Ik luister ook naar mijn ventjuh.... En misschien dat ik dat ook wel doe, pas melden als alles achter de rug is :) :) Klinkt wel goed namelijk....

Maar ik ben ff lekker weg dromen op de bank bij een Prinses Sissi film :D :D :D

xxx Nance

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

zat nog eens even naar de lijst te kijken en vind he wel grappig om te zien hoe de bovenste helft nog te bevallen dames aardig roze wordt en de bevallen lijst aardig blauw is.

en klopt het dat er bij de jongens en de verassingen bij de 1 1 te weinig staat en de ander 1 teveel?

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ML: fijn zeg dat Yaron toch zo trots en betrokken is. Mooie foto.
    @Suzanne: gek dat ze het niet even getest heeft of het vw was.
    @Veraatje; hoop voor je dat het daar ook snel gaat regenen.
    @Bd:> fijn dat de ctg goed was.
    @Nance: gewoon lekker samen doen meid. Je niks laten opdringen hoor, tis jullie moment

Hier ben ik het momenteel ff flink zat allemaal. Mn bekken wil helemaal niet meer en heb ontzettend veel last van mn buik ook. Voel me zo moe erdoor. Kan die kleine er wel uitkijken zeg.
    Het klinkt zo ondankbaar dan om het zo zat te zijn, maar dat is het echt niet hoor. Ik ben hartstikke blij met die uk, maar het wordt gewoon zo zwaar.
    En dan van die mensen die telkens maar zeggen, joh je bent nog niet eens uitgerekend. Ja, nou en!

10. Zo, goedemiddag allemaal maar weer..

Vanmorgen weer afspraak gehad bij de Vlos.. Zag er allemaal weer goed uit.. Omdat ik ukje de laatste paar dagen minder voelde heeft ze me even doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG, maar ook daar was alles goed.
    Wel om de 5 minuten harde buiken, maar daar hebben ze niks van gezegd.. (vreemd?)
    Ook hier nog steeds last van vochtverlies wat Susanne ook heeft... Ben benieuwd...

Maaike: Van harte gefeliciteerd met Jeroen! Geweldig zeg!

ML: Wat gaaf zeg dat Yaron er nu ook steeds bij is.. Hopen dat het zo blijft...

Net ff heerlijk in ons nieuwe zwembad gelegen... Nu is de zon verstoppertje aan het spelen en mn mannetje is naar de kapper, dus zit ik ff bij te lezen...

Liefs Wendie

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

en dan moet je ook nog eens 2 wk overlopen, dan beginnen ze e zeuren loop je er nu nog?
    maar hier gaat de uitdrukking echt wel op hoor van de laatste loodjes...
    en volgens mij geldt dat voor iedere zwangere
    kom op meis we slepen elkaar er wel door heen die laatste periode, toch?

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

knuffelkonijn
    kun je nagaan bij jou verstopt de zon zich dus?
    hier in coevorden is hij nog volop alleen waait het nu wel een beetje

13. hier is de zon er ook weer...

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja, met zn allen komen we er zeker door hoor. Moest het gewoon ff kwijt. Wil gewoon af en toe ff kunnen klagen zonder dat iemand dan zo'n opmerking maakt alsof ik geen recht heb om iets te zeggen.
    Ben ook zo nieuwsgierig naar ons mooie meisje.

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vind het ook zeer irritant hoor en gelukkig kunnen we dan hier even ons ei kwijt.

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nance: Een CTG of een bevalling is wel ff wat anders hoor.....
    Ik zou gewoon doen waar jullie je het prettigste bij voelen en als dat zonder je (schoon) moeder is dan moet je dat lekker doen.

Wij doen het ook gewoon samen (en de vk dan natuurlijk). Vind het zelf al indrukwekkend genoeg. Moet ik niet nog meer mensen aan mijn bed hebben.....

17. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hallo meiden,

Even een kort berichtje om te zeggen dat er wat foto's van Senna in mijn album staan. Nu druk met visite, maar kom straks bijlezen...

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier gaan we het de ouders ook niet vertellen als het 'begonnen' is. Hoewel er iedere dag minstens 1x gebeld wordt, dus mogelijk komen ze er toch wel achter. Mocht dat zo zijn, dan hebben m'n man en ik afgesproken dat we het de andere ouder(s) ook vertellen, maar met beiden de afspraak: Geen telefoontjes meer, en geen smsjes.. we laten het wel horen als die kleine er is.

verder ben ik net op controle geweest bij de vlos.
    bloeddruk nog steeds netjes; 120/75 , gewicht hetzelfde als vorige week -maar dat mag ook wel want toen zat er ineens 3 kilo (vocht?) bij met 2 weken ervoor. Verder beweegt de baby erg veel, ietsje te veel momenteel voor mijzelf; ik krijg geen rust als ik ga liggen en m'n buik is beurs getrapt :s maar oke, de vlos gaf aan dat het op zich wel een teken was dat de baby in goede conditie was. Dus oke, das weer wel prettig ;) .
    Verder heb ik gevraagd wanneer ze iets gaan doen als ik overtijd loop, maar dat is pas bij 41 weken en een paar dagen. Oef... tegenvaller. Nouja, laten we hopen dat we die 41 gewoon niet gaan halen. Tenslotte moet ik nog naar de 40 toe.

19. Ik moet er ook niet aan denken om mijn moeder of schoonmoeder erbij te hebben!
    ik bel ze wel als de kleine geboren is!
    Heb echt geen zin om tijdens mijn bevalling ook nog te moeten denken of ik me in ogen van (schoon)moeder wel goed gedraag....
    vind het raar dat ze dat vraagtm zet je echt voor het blok!

hier qua weer vind ik het wel meevallen, had het onwijs benauwd verwacht, maar is niet zo...
    liefs rensie

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ooooh, Nina wat een scheetje! En ook al zo'n bos haar!

Athina, fijn dat alles goed was bij de vk!

Sann, echt irritant dat soort opmerkingen. Ik erger er mij ook kapot aan!
    Wat ik wel grappig vind is te merken hoeveel mensen er mee bezig zijn. Krijg ook wel veel leuke mailtjes/krabbeltjes en bijvoorbeeld zie ik een buurvrouw nu vaker voor ons huis langs lopen met haar hondje :D

Wendy, mooi dat alles goed was bij de vk! En dat de CTG ook goed was!

Lovelykids, je hebt gelijk. Ik kan niet meer tellen :(
    Ik zal het aanpassen. Thanx voor je oplettendheid!

Deel Deze Pagina