Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    he miriam,

dat kunnen ze toch niet maken om jou naar huis te sturen en je baby daar te laten?
    tenminste volgens mij mogen ze dat niet, of dat is als je borstvoeding geeft?

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tot op heden blijft het doorgaan, elke 10 minuten zo'n beetje weer.
    Geen idee wat ik hier nou van moet denken.........

3. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hey meiden

ben ik heel ff met een zegje.

De VK komt zo langs om toch te controleren of t geen vw is.
    lag net in bed en gaf een beetje druk van onder en ik voelde zo iets lopen en is mijn hoeslaken dus ook nog nat. :confused: dus die kan weer gewassen worden.
    aan de ene kant hoop ik dat t vw is en aan de andere kant ook weer niet omdat ik zaterdag mijn feest heb. maar ik wacht t ff af wat ze zegt.
    t rare is ook dat ik gewoon nog steeds van de rug en buikkrampen heb die niet over gaan?

dit wilde ik ff kwijt

groetjes susanne

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik ben bang van wel.. als er vrouwen zijn die voorrang hebben, dan mag ik alleen blijven als er plek over is..
    En ben wel van plan borstvoeding te geven maar dan zal 't kolven worden..
    Ze kunnen je toch niet als je net 1 dag bevallen bent al heen en weer laten rijden naar 't ziekenhuis :confused:

Ik hoop maar dat ik ook mag blijven dan :D

5. mirjam2112

Spannend ! Wie weet is't zover... succes !

6. mirjam2112

De vk bellen? Ik heb geen ervaring met weeën maar misschien is dit 't wel ? Klinkt wel zo in ieder geval..

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    superspannend! Klinkt als vruchtwater. Die van mij was ook te vroeg he, komt allemaal goed! succes!

Nance ik zou niet iemand plezieren ten koste van jezelf als t gaat om jou bevalling, gewoon duidelijk zijn wie wel en wie niet. heb ik ook bij mijn schoonmoeder gedaan, daaag jij gaat bevallen hoor!

Memoiikke gefeliciteerd met je zoon Jeroen!

Verder heb ikniet geconcentreerd kunnen lezen sorry!

8. mirjam2112

Wow, 2 weken alweer ;)

9. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    t is gewoon raar. vooral omdat ik vocht en slijm verlies. soms tegelijkertijd en soms alleen slijm. beetje vaag dus ook spannend omdat ik dus echt niet weet nu waar ik aan toe ben. t enige wat ik weet is dat ik niet incontinent ben ofzo, en t vocht verlies ik alleen als er druk op mijn onderste staat zeg maar, en t zijn kleine beetjes steeds maar dat kan komen omdat die kleine al heeel diep ingedaald is en als een soort van kurk fungeert

10. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Memoiikke gefeliciteerd met jullie JEROEN!!! Mooie naam hoor ;)

Las dat er weer veel een goede APK hebben gehad, ik ook trouwens. Kruimeltje ligt al goed ingedaald :)

Nannie, is het sowieso niet zo dat je maximaal twee personen bij de bevalling mag hebben? Wel lastig als je zo voor het blok gezet word. Mijn schoonmoeder is echt een schat, maar het idee dat ze m'n doos inkijkt bij de bevalling, ehh nee dank je.

Essie, blijven de krampen nog om de zoveel minuten komen?
    Spannend meis, succes.

Nina, wat een heerlijk mannetje is Senna, en inderdaad net als Karsten ook al zoveel haar.

Silla, hoop dat het snel allemaal goed komt met Tygo en dat jullie thuis lekker kunnen gaan genieten.

Ingrid, is je buikpijn al wat gezakt?

Suus, is de vlos al geweest?

Lientje, wij kregen ook een brief van de kraamzorg over hulp in de huishouding. Maar een vrouw waarmee ik op naailes zit werkt bij het kraambureau en die zei dat de kans daarop klein is. Alleenstaande moeders of vrouwen met een hele lastige bevalling krijgen dat eerder. Ook wel logisch dat zij meer hulp nodig hebben, maar baal er toch wel van, echt zo'n brief die je blij maakt met een dooie mus.
    Hoop dat het bij jullie inderdaad wel beter geregeld is, zou heel netjes zijn als ze echt de uren een beetje kunnen compenseren.

ML, ben heel blij om te lezen dat Yaron zo lief is voor jullie. En wat is Mayron een prachtig ventje. Geniet maar lekker meis.

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja dat lijkt me ook raar ja dat ze dat doen, tegenwoordig weet je het maar nooit met die ziekenhuizen

12. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja tot op heden nog steeds: de tijd er tussen is zelfs iets korter geworden nu, zo'n 7 à 8 minuten. Het zakt ook niet helemaal meer af, maar wordt steeds iets minder en daarna komt hij weer terug.
    Tijdens de kramp wordt mijn buik ook erg hard.
    Het enige vreemde vind ik dat de krampen merendeels rechts zitten en af en toe links.

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Essie, klinkt spannend!

Penny, mooi dat Kruimeltje al goed is ingedaald!

Susanne, ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft!

Mirjam, wat vervelend zeg dat je misschien naar huis moet zonder je kindje!

14. Susanne, laat je het nog ff weten wat ze zei?
    Want volgens mij heb ik eigenlijk hetzelfde als jou..

Liefs...

15. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    nou ze is weer weg. en op t moment dat ik vocht moet verliezen gebeurt er niks :( ze denk overigens niet dat t vw is maar ik moet t wel heel goed in de gaten houden en weer bellen als ik vocht verlies heb. maar wel meer als dit zeg maar.
    best wel frustrerend. gewoon niet weten wat t daadwerkelijk is.
    zij denk dat t vaginaal vocht is wat niet uit de baarmoedermond komt ofzo iets. beetje vaag maar goed. t was in ieder geval geen urine, maar dat wist ik al

nou ik ga ff boodschappen doen en kom dan weer ff om de hoek gluren

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik moet bekennen dat ik het een beetje eng vind worden. Is dit echt iets of word ik gefopt? Maar het duurt nu al wel bijna 2 uur lang, zou het dan misschien toch?
    Manlief is in elk geval maar ff het bed op klossen gaan zetten en in elk geval het badje aan het klaarzetten (je ruimt het zo weer op indien nodig, is zijn mening).

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik kan mij voorstellen dat het ook eng is. Het is natuurlijk helemaal nieuw en je weet het ook niet zeker of dit nu het echte werk is of niet. Maar in elk geval je lichaam doet iets en het zou toch fijn zijn als de bevalling begint? Ook al blijft het eng, aan de andere kant ben jij ook vast nieuwsgierig naar jullie kleine meid!
    Ik zou willen dat mijn lichaam maar iets deed. Maar helaas....

18. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    jou lichaam vertoont helemaal geen tekenen van dat er ook maar iets aan de gang is he?
    vind toch dat je snel moet beginnen hoor dus kindje van veraatje: kom er nou eens uit

essie: mijn vk heeft mij vorige week precies uitgelegd wanneer ik zou moeten bellen en die gaf aan als t langer als 2 uur aanhoudt en de krampen steeds terug komen dus als ik jou was zou ik wel ff bellen hoor, straks heb je net als bloem al 10 cm ontsluiting zonder dat je t weet

19. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Essie ik ben het helemaal met Suus eens. Gewoon even bellen en uitleggen, vooral ook dat het steeds vooral aan 1 kant is.
    Het is nu nog lekker vroeg op de avond, dus iig is het nu minder vervelend om een vlos te storen als het niets is toch.
    Ook omdat je pas net 37 weken bent.

Succes meis.

20. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedoel het trouwens niet lullig met "pas 37 weken" maar kan me voorstellen dat ze dan voorzichtiger met je omgaan dan met 40 weken.

Share This Page