Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    ML, wat een scheetje heb je zeg!
    Al je harde werken niet voor niets geweest!
    Michelle en Leroy zijn vast beretrots op hun kleine broertje.

Maaike van harte met de geboorte van Jeroen!

Essie, das nog eens een domper dat het KDV niet aan je wensen voldoet. :(
    En ik zou zeker even de vk bellen. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Susanne, klinkt toch ook spannend hoor bij jou, wie weet meis.

Nina, wat een heerlijk ventje heb je!
    Vind hem wel op iemand lijken. :)

Verder weet ik het niet meer, ben een beetje moe. :rolleyes:
    Heb wel nog twee foto's in mijn album gezet. :D

2. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Wauw! Wat een hoop haar en zo een lief gezichtjuh... Lief hoor :D :D :D

3. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    ESSIE GAAT T NOG??

4. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ik sta nog steeds versteld van hoeveel haar Karsten wel niet heeft :) echt zon prachtig gezicht vind ik dat.

ik baal er wel een beetje van, van t feit dat ik gewoon niet weet waar ik aan toe ben. ben t ook echt wel zat aant worden zo met dat gerommel en die warmte en zere rug die steeds erger wordt. :x
    T wordt tijd voor duidelijkheid vind ik hihi
    Maar we gaan gewoon door met afwachten. moet eigenlijk gewoon op mijn beurt wachten aangezien ik 1 van de laatste ben.

nou ik ga lekker aan de pindarotsjes. zit nog steeds op jeroen te wachten want die had een klus ver weg en was op weg naar huis, alleen wist ie niet precies waar hij zat. snugger he

nou eetsmakelijk allemaal en ik ben er later op de dag weer ffies

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Het si weer spannend hier!

Meiden zet m op he!

Essie, je kunt altijd even bellen hoe en wat! Daar zijn ze voor! Spannend meid!

Hier gaat het wel.. Zit niet heel lekker in mijn velletje.. Morgen ben ik jarig, maar er mist dan 1 iemand.. Mijn Opa, mis hem verschrikkelijk.. Vorig jaar was hij al ziek, maar ging ik nog naar wel hem toe op mijn verjaardag! En nu is ie er niet meer..
    Even een dipje..

6. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    trouwens nog 2 dagen en dan ben ik ook 37 weken

kom maar op zou ik zeggen :)

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Maar ik mag de VK pas bellen als er gedurende 1½ uur pijnlijke, regelmatige weeën zijn, die iedere 3-4 minuten komen en ongeveer 60 seconden aanhouden (dat staat op hun site).
    En ze komen al wel 2 uur, maar niet om de 3-4 minuten. Ze houden wel lang aan.
    Als ik overeind zit dan lijkt er ook wat meer tijd tussen te zitten dan wanneer ik ga liggen.
    Dus al met al nog steeds erg vreemd.

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    gewoon bellen meid.
    t is je eerste dus je weet toch niet hoe t precies gaat, en ze kunnen wel zeggen dat t zo lang moet duren en om de zoveel tijd moet komen maar t kan zijn dat jou lichaam er maling aan heeft.
    ze nemen t je niet kwalijk als je belt en je weet dan tenminste als t mee zit wel waar je aan toe bent.

Esther: ik weet hoe t is om iemand te missen die heel dierbaar voor je is,
    mijn oma is ondertussen al 15 jaar overleden maar dit jaar had ik t er wel erg moeilijk mee op de dag dat ze eigenlijk jarig zou zijn. ben even naar haar graf gegaan en dat heeft mij heel veel goeds gedaan moet ik zeggen.
    Digi-knuf voor jou meis

9. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Essie, ML gaf toen eens als tip dat je dan een douche zou kunnen proberen. Dan kan het afzakken of juist beter doorzetten als het echt te gebeuren staat. Kan je misschien ook nog proberen.

En je "mag" pas bellen als...... Als je er onzeker van wordt is het toch ook gewoon fijn om even van je vlos geruststellende woorden te horen.

Succes meis, ik denk aan je.

10. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Ik zou ook gewoon ff bellen, mijn vk zegt liever een keer te veel gebeld als te weinig, ze zijn er voor om jou in de gaten te houden en het is hun werk....

xxx Nance

11. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Bij mij bleek de kleine toen ergens op te liggen.. Op een orgaan of een spier.. Dan heb je inderdaad af en toe steken aan de rechterkant... Maar weet niet of dit bij jou ook het geval is...

12. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Esther, hier nog iemand die zijn opa heel erg mist. Helemaal nu met alle hormonen. Hij zou het geweldig hebben gevonden, zijn eerste achterkleinzoon. Ik ben helemaal niet zweverig normaal, maar ik voel dat opa toch een beetje bij me is, hij ziet heus wel wat ik allemaal doe en dat ik hem erg mis. Die gedachte houd me op de been nu.
    Heel veel sterkte meis.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik weer! Hebben vanmiddag van mijn ouders een nieuw tuinset gekregen, vond het meteen minder erg dat mijn moeder toch langskwam hihihi... hebben het gekregen omdat we 23 juli een geregistreerd partnerschap aangaan, van de ouders van mijn vriend hebben we een nieuw bed met grote kast met schuifdeuren en een commode gekregen en die komt volgende week donderdag en het tuinset, alles rvs en de tafel heeft een natuurstenen tafelblad, komt vrijdag al. Dus hoop dat het mooi weer blijft/word dit weekend dan kan ik er meteen van genieten.

Verder heb ik nog steeds buikpijn, niet de hele dag door maar soms is het er een minuutje of twee en dan is het weer vijf minuten weg maar soms is het ook gewoon een uur ofzo weg dus kan er niks zinnigs over zeggen. Voelde net ook alsof er 'vocht' van onder kwam echt alsof er even iets stroomde maar is dus niet zo.

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Essie
    Had misschien eerst even verder moeten lezen :oops:
    Als het nu namelijk heel regelmatig komt en ook links, dan zal het waarschijnlijk toch iets anders zijn en zou ik inderdaad gewoon het advies opvolgen van de andere dames... Even vk bellen...
    Je kan altijd bellen! Misschien dat ze niet meteen komen, maar dan weten ze in ieder geval dat er wat speelt.

15. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo Ingrid, jullie zijn super lekker verwend zeg! Leuk hoor.

Senn, weer prachtige foto's van jullie mooie mannetje.

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Essie als het regelmatig is gewoon bellen hoor, ook al zit er wat langer tussen. Je vk geeft dan vanzelf wel aan hoe verder (of ze komt desnoods langs).

Ingrid: ik hoop voor je dat het mooi weer wordt het weekend, maar ik dacht dat ze het niet voorspelde. Ach er komen straks nog voldoende mooie dagen als wij zijn bevallen :)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    ik wil eigenlijk ook wel mooi weer voor van t weekend omdat we een groot tuin / beachfeest geven. gelukkig is mijn schoonpa handig en gaat hij wel de tuin overdekken maar toch zou t voor de sfeer tof zijn als t mooi droog blijft

ik ga ff douchen dus tot later meiden

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    maar Susanne daar heb jij geen tijd voor want dan lig je in je kraambed ;)

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dierbaren missen bij zulke belangrijke dingen in je leven is inderdaad heel moeilijk! En dat blijft het ook. Mijn vader is alweer 9 jaar geleden overleden en nu onze tweede kleine eraan komt mis ik hem net zo erg als 8 jaar geleden bij de eerste. Wat zou hij het prachtig hebben gevonden! Maar ookal ben ik niet van het zweverige soort, ik denk dat onze dierbaren ergens op een wolkje toch wel zien hoe het ons vergaat. Ze blijven altijd een beetje bij ons hoor.

Essie, gewoon bellen hoor meis, je bent geen last voor ze. Doe maar ff, dan weet je misschien wat meer.

Das niet verkeerd Ingrid, een nieuwe tuinset! Wat zul je daar de komende maanden lekker van gaan genieten!

Het wil hier nog niet echt afkoelen. Hoe is het bij jullie? Ik heb al een paar keer in wat schaarse regendruppels gestaan en het in de verte horen donderen, maar waaien wil het niet hier.

Liefs,
    Lientje

20. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,830
    884
    113
    Noord Holland
    hier is t ook weer zo droog als een woestijn en windstil :x niet blij mee. vond t wel ff lekker verkoelend zo die regen.

BD81: ik beval gewoon in tilburg op t feest, dat vind ik wel een goeie haha
    alleen t nadeel is wel dat die kleine van ons vrij klein is maar dat waren jeroen en ik ook bij de geboorte, en nu nog steeds eigenlijk,
    ik laat t gewoon op me afkomen en dan zie ik wel wat er gebeuren gaat dit weekend of komende weken. t voordeel is wel dat ik over 2 daagjes de 37 weken grens bereikt heb

Share This Page