Hier nog iemand die haar opa mist. Weliswaar al 23 geleden maar denk nog iedere dag aan hem. En natuurlijk moest Karsten komen op zijn begraafdag. Zo dubbel je begraaft iemand en tevens wordt er nieuw leven op de wereld gezet. Denk ook wel dat mijn opa hierbij een dikke vinger in de pap had.
wat is t rustig in ene, ligt iedereen al te bevallen? en essie heb je al gebeld meid, ben wel benieuwd nu hoe t afloopt voor je. ik ga zo ff filmpje kijken, Wimbledon. ( of hoe je t ook schrijven mag) hihi
Tis buiten 24 graden maar binnen is het warmer. Af en toe al een flinke plensbui gehad dus ook weer even lekker voor de tuin.
denk ik ook wel, kan haast niet anders, ik heb dat met de datum 13 okt 2007. vanaf die datum moet ik beginnen met tellen en op die dag is een nichtje die erg geliefd was gestorven aan borstkanker op 29 jarige leeftijd. een wij moeten nu ook uitgerekend een meisje krijgen. heb dan ook wel t gevoel dat de dode mensen onder ons toch laten weten dat ze nog in de buurt zijn ofzo
Oke, iedereen heeft het al gezegt, maar gewoon bellen hoor! Toen wij met 37 weken het 'beleid' nog even verteld kregen. Had ik zelf ook gelijk zo'n vraag. Ik bedoel: Als snachts je vliezen breken en het vruchtwater is helder, hoef je pas smorgens te bellen. Nou ik weet niet hoe ik op zo'n moment reageer gaf ik al aan! 'Nou, zei de vlos toen ook, je mag dan ook wel eerder bellen hoor, als je onzeker bent of twijfelt ofzo. Het is niet zo dat je absoluut niet voor de ochtend mag bellen. Maar het is niet noodzakelijk dat je belt in principe.' Oftewel, bij twijfel gewoon bellen, het is me al eerder opgevallen, maar ze vinden je niet zo heel snel lastig heb ik het idee
Susanne, was me nog niet eerder opgevallen maar heb je gezien dat wij op dezelfde dag lid zijn geworden van het forum?
Leuk ik heb hem al 2 keer gezien ofzo (kvind hem wel ietwat vaag, maar hij heeft wel wat) , dus wij gaan een dvd'tje kijken. High school musical 2. Geld het zelfde voor eigenlijk, nouja dat vond ik van 1 ik ben benieuwd wat 2 is...
nu je t zegt inderdaad haha wat grappig alleen ben jij wel een grotere kletsmajoor als ik. ik moet nog de 500 berichten naderen en jij hebt er al ruim 3000 op zitten
Ben trouwens ook benieuwd of Essie heeft gebeld. Mijn vk's zeggen altijd, heb liever dat je belt voordat je in paniek raakt want als je eenmaal in paniek bent en we moeten dan nog komen werk je de weeën alleen maar tegen en kunnen minuten uren duren voor je gevoel.
Was ook niet zoveel geweest als ik gewoon tot aan het verlof had kunnen werken. Normaal werk ik 32 uur per week en nu zit ik al vanaf de 16e week zwangerschap thuis.
ik heb ze beide gezien en moet zeggen dat ik high school musical 1 leuker vond. in de 2de wordt heel veel gezongen en ik vond 1 de nummers veel minder leuk en 2 de film zelf is een beetje rommelig vond ik, maar ieder zijn mening he, ik vind t wel leuk dat kirsten dunst in deze film mee speelt vind ik echt een leuke meid. dat vind ik ook van julia stiles
ja das waar. ik klets nooit zo veel via internet. ik zit natuurlijk ook al een flinke tijd thuis. ik heb op mijn 17de pfeiffer gekregen en tot mijn 22ste echt last van gehad. maar merk nu wel dat die vermoeidheid van toen weer terug is gekomen door al t energie dat ik heb opgebruikt wordt door die kleine
Ik ken ze geen van beide. Kijk nooit zoveel films. Heb geloof ik nog 14 afleveringen van ATWT staan op de harde schijf, misschien maar eens een begin mee maken. Karsten slaapt en hoeft pas om 10 uur weer eten en de rest ligt ook op bed inclusief Niels om bij te tanken dus ik kan in alle rust kijken. Fijne avond iedereen en tot morgen.
Hé meiden, Lief dat jullie zo bezorgd zijn, maar helaas mijn laatste "kramp" was om 19:32 uur en sindsdien helemaal niks meer . Het heeft in het totaal wel 3 uur lang geduurd. Ik weet dus ook niet wat dit was: het lijkt mij dat er wel iets gaande was/is (misschien het voorwerk?). We wachten wel weer af. Maar goed het bed staat nu wel op klossen en de zeiltjes liggen er ook .
die zeiltjes heb ik als een idioot vervloekt. en weg gesmeten. ik heb nu bij de hema voor mijn hele matras een hoeslaken die waterdicht is. hoef nu niet meer te sjorren aan dat rottige zeiltje en ligt ook veel lekkerder, zweet ook niet zo abnormaal daardoor. maar balen meid dat t toch niet doorgezet heeft. ik heb dat dus met die buikkramp en rugpijn. is de hele dag al bijna een week lang aanwezig maar dat lijkt ook alleen maar op voorwerk. baal er wel van maar t is niet anders dan afwachten he allemaal een fijne avond ik ga richting tv en daarna lekker slapen voor zover dat nog lukt groetjes susanne
Nope dat is nog steeds niet gedaan, misschien morgen maar ff doen . Mooie foto's van Karsten trouwens.