Essie, jammer dat het niet doorzet. En aan de andere kant gelukkig maar, want als je mannetje alles moet zoeken voor de vluchttas lijkt me ook niet prettig. (toen ik plotseling werd opgenomen kwam had Jeroen heel lief een tasje gemaakt, vervolgens lag ik dus in een heel oud Dommelsch t-shirt en een gore joggingbroek met verfvlekken ) Jeroen komt nu binnen van z'n werk, moest weer's overwerken, en ik heb niets te knagen in huis . Heb zin om uit eten te gaan. hihi kijken of hij daar ook trek in heeft. Liefs, Pien
hoi meiden, zie dat het nog steeds rommelt bij een aantal dames. Leuk om te lezen hoor! ik vind het wel heel hard gaan aan het begin van juli. De maand is nog amper begonnen en er zijn al zoveel beebs geboren! (en daar heb ik zelf ook aan meegedaan). De eersten zijn ook echt overtijd gaan lopen. Veraatje: ik denk aan je!Hoop voor je dat er snel wat mag gaan gebeuren. Hier vandaag afscheid genomen van de kraamzorg. Was best prettig om in huis verzorgd te worden, maar ben ook blij het huis weer aan mezelf te hebben nu. Heb er ook alle vertrouwen in. Ons manneke doet het gewoon goed en is erg tevreden. Vanmiddag wel even stress vanwege flinke harde plekken in mijn linkerborst, maar die heb ik weg kunnen kolven gelukkig. Hij is nu nog wel wat gevoelig, maar Chris mag er straks weer aan drinken. Lang leve de ijscompressen....die verlichten in elk geval de pijn. Mirjam: wilde nog effe zeggen dat ik het echt heeel raar zou vinden als ze jou naar huis sturen en je beebje laten liggen! hoop ook dat dat echt niet nodig zal zijn. Voor de rest ben ik een zeef....sorry
he meiden, Daar ben ik weer! Man wat is zo'n kraamweek enerverend...mensen over de vloer, kraamverzorgster, geboortekaartjes en zoveel nieuwe dingen om te leren, maar wel zo ontzettend gaaf! Ik heb geprobeerd beetje bij te lezen is erg moeilijk! Wil nog graag even verhaal terug lezen van ML maar heb ik nog niet kunnnen vinden...en ik las is over Tygo bij Silla......gaat alles daar wel goed? Senninha hoe is het meid! Ik las dat iedereen aan het bijtanken was....lekker hoor! Hoe is het met Karsten doet hij het goed? Slaapt hij goed? Hier is Senna heel de dag super rustig en als we s'avonds zelf naar bed gaan is hij wakker......dat vind ik nog beetje moeilijk....In mijn buik was hij ook s'avonds op zijn drukst..... Memoikke gegefeliciteerd met Jeroen... Alle andere bevallen dames natuurlijk ook wat ik al zei alles teruglezen is niet te doen! Essie spennend ik ben benieuwd hoe het nu is! Susanne jouw verhaal lijkt zo op die van mij! Bij mij was het dus wel vruchtwater en in het ziekenhuis dachten ze eerst ook van niet maar na een test en controle met eendenbek was het dus wel vruchtwater! Wat ik zo raar vindt is dat ze dat dus niet gewoon voor je checken in het ziekenhuis? Ik zou erna vragen ben je ook van die onzekerheid af! Nou ik ga nog even op zoek naar het verhaal van ML en silla! xx nina
Kijk vooralsnog zijn er geen redenen voor mij om opgenomen te worden: ik ben vandaag 37 weken en mag dus thuis bevallen. Dat is dus ook de bedoeling. En dan was die vluchttas nu nog snel genoeg gepakt als het nodig mocht blijken te zijn.
Ja dat maakt de film idd leuk, kirsten dunst en idd... HSM 2 : Ik vind hem na 3 kwartier (plaspauze haha) nog steeds niet echt boeiend...
Nina wat een mooi ventje is Senna, die haartjes! Mirjam, ik neem aan dat je sowieso 1 nacht mag blijven hoor, waarschijnlijk zelfs 2 als t nodig is, t kan niet zo zijn dat ze je meteen na de bevalling naar huis sturen en je je baby daar moet laten! Informeer anders even, da hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!
Jes: erg is dat het dat zeiltje. Ik heb er een groot en dik badlaken overheen liggen, maar toch ligt het niet zo lekker als normaal. Ben blij als ik straks weer normaal kan slapen. Duik ook lekker mijn bedje in. Nog even tv kijken en dan slapen. trusten
Hey meiden! Verder geen babynieuw meer tijdens mijn afwezigheid zie ik. Vanmiddag naar de gyn. geweest voor apk...mn bloeddruk is te hoog...140/90 en dat was nét aan de grens zei hij. Er werd gelijk bloed geprikt en urine onderzocht, maar dat was allemaal goed. Wellicht van de warmte van vandaag? Ik moet in ieder geval vrijdag weer terug voor extra controle...afwachten maar weer.. Hubbie zn voorgevoel is tot nu toe niet uitgekomen in ieder geval....( hij was ervan overtuigd dat hét allemaal vanmorgen zou gaan gebeuren )
He meiden, Nog een hoop gerommel lees ik.. Meiden die ook een dierbare heel erg missen, Ik heb dat ook heel erg hoor dat hij toch heel dicht bij mij is! Ik ben de 19e uitgerekend, en mijn opa zijn verjaardag is 24 juli. Ik zit er best heel erg mee dat het wel eens die datum geboren kon worden.. Ik heb het er al met mijn oma over gehad, en zij vertelde mij als het die dag geboren wordt, is daar een reden voor! Maar toch vind ik het nog steeds erg moeilijk. Nina, wat en lekker mannetje is Senna! Senniha, Karsten is ook al zo'n lekker mannetje! Duikster, fijn dat Chris het zo goed doet! Oh ja even een vraagje.. Als de kleine geboren is, en je bent zelf weer de hele dagen beneden.. Hebben jullie of gaan jullie dan de kleine ook beneden neer leggen? Of al echt 's avonds op zijn of haar eigen kamertje? Verder even geen idee meer waar ik op moet reageren sorry dames.. Hier gaat het verder zijn gangetje.. Af en toe wat buikpijn onderin.. En de hond is ook niet bij me weg te slaan de lieverd!
Vervelend dat je bloeddruk hoog was. De mijne was vanochtend 130/90, nog net in orde. Maar zodra die 90 naar de 95 gaat is voor mij ook de grens bereikt dat ik naar een gyn moet. De 90 vond ze nog niet alarmerend aangezien die standaard rond de 80 of 85 is geweest. Ik hoop eigenlijk dat het te maken had met het feit dat ik vannacht zo slecht heb geslapen en dat het volgende week weer gewoon is, want ik heb echt weinig zin in een gyn .
Hey! Ik heb net gezondigd... Ik geef borstvoeding maar het wil maar niet vlotten en het doet zoooo'n pijn! Mayron heeft het nog niet helemaal door en hij drinkt heel ongecontroleerd. Heb zo'n pijn daardoor. Maar heb een lactatiedeskundige als kraamverzorgster dus je snapt het al... FANATIEK! Wel heel lief hoor. Maar Mayron krijgt erg weinig binnen op deze manier en heb vannacht de hele nacht met een jankende baby gezeten. Ook overdag lukt het niet en als het lukt doet het zo'n pijn dat er voor mij ook geen plezier of iets aan is. Heb net een flesje voor het mannetje gemaakt en... tevreden... De woorden van de kraamverzorgster gingen door mijn hoofs : Doorzetten want het moet nog toeschieten en hij is groot, maar op dat moment had ik het zo gehad... Ik heb toch niets verkeerds gedaan nu? Kan toch wel wat bijvoeding geven?
Ik heb niet veel teruggelezen, heb een beetje heel veel last van de warmte! Hier geen regen geweest! Duikster, dank je wel! Ik hoop het met je! Heerlijk om te horen dat het met jullie mannetje goed gaat! Senn, mooie foto's! Essie, balen dat het niet heeft doorgezet! Maar... je hebt je bed nu wel op klossen staan! Nina, mooi om te horen dat je, ondanks de drukte, zo lekker aan het genieten bent! Patricia, vervelend zeg dat je bloeddruk zo hoog is! ML, één flesje maakt toch niet zoveel uit?
Geen regen gezien veraatje? Pffff, dan zal het idd nog wel erg warm zijn! Hier is het inmiddels heerlijk afgekoeld, het is nu net pas weer droog, heeft vanaf 19:00 geplenst, heerlijk! Heb sinds een uurtje ongie-krampen...
Hi hier even een ego bericht! Vandaag ben ik helaas in contact gekomen met iemand die thuis een kind met waterpokken heeft zitten. Nu is die persoon zelf niet ziek, maar kan mij ongeboren kind het toch krijgen? Ik weet zelf niet 100% zeker of ik als kind de waterpokken al heb gehad. Weet iemand hier iets over? Ik ga morgen de huisarts bellen, maar vrees dat ik niet kan gaan slapen! Hoop snel op jullie reacties! Bedankt Selma
Ben er ook weinig geweest de laatste 2 dagen, bah wat een warm weer! Gelukkig heeft het hier wel wat geregend en is het wat afgekoeld Alle nieuwe mama's, van harte gefeliciteerd Alle wee-weg-puffende meiden, succes Hier nog steeds alles rustig, APk was goed vandaag, nog niks in de planning voor de komende dagen denk ik! Hoop dat iedereen lekker kan slapen ondanks de warmte
Hoi Selma, ik heb dit dilemma een tijd geleden gehad. Voor het ongeboren kind kan het schadelijk zijn tot de 18-20 weken grens. Daar ben je gelukkig dus al ruim overheen. Ik heb zelf nooit waterpokken gehad, en kon dus erg ziek ervan worden, (en mijn kleintje dus ook) dus ben zodoende niet in de buurt geweest met de patient. Je kunt gerust gaan slapen hoor!
was ik even hoor.... hier haartjes laten knippen....ziet er leuk uit wel kort..... verder niks spannends,,,,gr heidi
Meiden ik ga afsluiten voor vandaag en eens lekker proberen te slapen in ons extra hoge bed op klossen. Ik hoop dat ik er vannacht niet uit donder in de veronderstelling dat ik er zo uit kan stappen. Nou trusten allemaal.