Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

ml echt doen hoor!
    hoe moeilijk het ook is. heb zelf bij morris alles bij elkaar gejankt als een klein kind en mijn vriend zag het ook mis gaan.
    vond het absoluut niet leuk om te stoppen, maar ik voelde mij de dag erna tig x beter en morris ook.
    nogmaals het is jouw lichaam en jouw kind. jij weet zelf hoe je je nu voelt en daar kan niemand wat aanveranderen behalve jijzelf

SUCCES

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Nance, ben jij bij beide voorgaande bevallingen ingeleid?

3. Nance,
    lekker optimistisch die gyn, nu al zeggen dat je over de 42 wk heen gaat, word je ook niet happy van!
    hoop dat ze geen gelijk heeft!
    liefs rensie

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Zo is het hoor ML, als het door de BV een rottijd wordt dan moet je het niet doen. Ik wil het ook graag, maar als het niet lukt ga ik daar absoluut geen punt van maken.

Bij Chris heb ik toen geluk gehad. Die kreeg eigenlijk vanaf het begin een combi van bv en kv en dat ging geweldig. Mijn borsten accepteerden dat ook en zo heb ik tot 8 maanden twee a drie keer per dag bv gegeven en de rest fles. Maar dat was meer geluk dan wijsheid.

5. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Patricia, zo zeg... Dat is een heftig bevallingsverhaal.. En je had het tijdens je zwangerschap ook al niet makkelijk... Nu inderdaad lekker gaan genieten van Nilo en wat leuk dat jullie al gezellig met hem buiten zijn geweest.. Kan ook makkelijk met dit mooie weer...

Veraatje, kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit.. Jij wilt natuurlijk nu ook wel graag de kleine in je armen.. Laten we inderdaad hopen dat het bij jou net zo spontaan op gang komt als bij Niesje... (bij haar ging het toch heel snel! of heb ik de verkeerde voor me..)

Hier een budnacht... De nachten zijn bij mij niet leuk meer... Komt een groot gedeelte door de warmte.. Ik kan dan echt niet slapen, maar ik weet ook niet waar ik met mijn buik heen moet... De kleine heeft nu echt geen ruimte meer en mama dus ook niet.. Er wordt zowel op mijn onderkantje gedrukt als op mijn ribben, dus echt ruimte tekort.... Waardoor het draaien dus niet echt gemakkelijk wordt... Maar ja, ik ga niet teveel klagen, want dan duren die laatste weken alleen maar langer :D

ML, kan me goed voorstellen dat als de borstvoeding niet echt lekker loopt dat je dan gewoon kiest voor een flesje.. Is voor jezelf een stuk prettiger.. Anders ga je misschien toch onnodig stressen...

6. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Ja had bij allebei de bevallingen vooraf helemaal niets, geen ontsluiting geen slijmprop verloren, moest me toen melden om 8 uur precies met 42 weken en heb er de hele dag over gedaan,achteraf blijkt dat de oudste met 42weken en 3dagen is geboren, mijn jongste met 42weken en 6dagen en een weeénstorm van 1,5uur.....

Bij deze heb ik al 3cm ontsluiting, slijmprop verlorene en hevige voorweeén gehad maar het wil niet doorzetten :( :( :( :(

7. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Thnxx Rensie, maar heb me wel bedacht als ik daar ook vanuit ga dan is iedere dag die ik eerder beval mee genomen, is wel zwaar om zo te denken.... Maar weet het anders ook niet meer :( :(

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Pfff heftig hoor! Ik zal voor je duimen dat het bij deze kleine anders gaat lopen! Het lijkt toch gunstig, de ontsluiting enzo. Maarja, jij wilt jezelf natuurlijk niet gek maken. Ik ga er ook maar vanuit dat ik weer overloop, maar ook hier meer voortekenen dat bij de eerste, daar voelde ik ook echt helemaal niks vooraf.

9. positief denken is het halve werk!
    hoop dat je gerommel gauw doorzet!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga ff wat boodschappies doen
    en dan denk ik dat ik nog weer plat ga.
    zit nu al te suffen en in die boodschappies heb ik eigenlijk ook al geen zin.

als ik nou alles van mij zo terug lees wat ik nu gepost heb vanochtend dan ben ik niet echt positief gemutst geloof ik

nou tot later

11. koop wat leuks/lekkers voor je zelf in de supermarkt! misschien voel je je dan beter!

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga inderdaad ffies kijken of ik nog wat voor mezelf kan betekenen op dat gebied

13. ga ff wassen/ aankleden etc.

heb koppijn en moe... slecht geslapen, warm en rug en zat een mug op de kamer! vind ik zo irritant, hoor je ze wel, maar zie je ze niet-bah!
    maar verder alles ok hoor :D

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb het alweer door
    volgens mij hebben we allemaal iets van een soort van dipje in ons ;)

maar goed nu ga ik echt

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Patrcicia wat een verhaal zeg en wat een lekker kereltje is het!

ML: ik ga ook beginnen met BV maar mocht het niet lukken dan stap ik echt over op FV hoor. Jullie moeten je er alletwee prettig bij voelen en je doet het niet voor een ander hoor dus praat er gewoon over met de kraamhulp.

Mijn schoonmoeder komt zo de keuken uitsoppen. Lief van haar hoor, maar voel me dan zo "ïnvalide" als ik op de bank hang en zij loopt hier in huis te zweten.
    Ga dan maar boven beetje poetsen op mijn gemak denk ik, kunnen we beiden ons gang gaan. Kan ik vanmiddag nog ff met een boek op de bank.

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, ze vond het geen probleem. Ze zei ook dat, als ik me er niet goed bij voelde, ze het heel goed snapte. Ze is nu Nutrilon aan het halen :)

****En nog even goed buddynieuws****

SILLA MAG LEKKER NAAR HUIS!

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
  18. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Goedemorgen dames!

Patricia, wat een heftig verhaal zeg jee! Maar je hebt idd een mooi ventje!

ML, als jij je prettiger voelt bij de FV gewoon doen!

meiden met APK (waaronder ik) veel succes!

Meiden die rommelen: Kom op he!

Silla, fijn dat je naar huis mag meid! Met Tygo?

Vandaag ben ik jarig! Hiep hiep Hoera!Alleen voel ik me helemaal niet jarig.. :( nou ja..

Ik ga even een broodje eten en dan even douchen..

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    ML: dat is voor jou ook wel een geruststelling dat ze zo reageerde he. Fijn!

Silla: lekker dat je naar huis mag. Hoe is het met Tygo? Alles goed?

Essie: Gefeliciteerd met je verjaardag! Happy Birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Essie, happy birthday to you :({|=

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd Eshter!!!

Ik hoop dat je een mooi kadootje krijgt :p

Jah, ze mag met Tygo naar huis, dus helemaal geweldig natuurlijk!!![/b]

Share This Page