MvPerine, van Harte gefeliciteerd met je meisje Isabella (dank je Annika) Esther, van harte met je verjaardag, we lusten wel een stukje taart hoor Even een vraagje aan jullie, ik lees veel problemen met de BV, maar wat hebben jullie in huis aan voeding, flesjes etc als jullie ervan uitgaan dat je BV wilt gaan geven?
Ik heb 4 flesjes en 1 pak voeding in huis.....maar ik was in 1e instantie dan ook van plan om flesvoeding te gaan geven (net als bij Rick), maar heb me een paar weken geleden bedacht . Ik denk dat 1 pak voeding en 1 of 2 flesjes voldoende is. Puur uit voorzorg, e.e.a. is straks zo bijgehaald door je partner of de kraamhulp ofzo.
Die buik begint nu toch inderdaad wel behoorlijk in de weg te zitten ja.... Maar ja, de langste periode hebben we al gehad, dus nog even doorbijten en dan kunnen wij ons straks ook bij de mama's voegen... En nu het al weer wat minder warm is, gaat het al weer een stuk beter....
He ML, als ik jou theorie mag geloven (vreetkicks miniplasjes) Komt mijn kleine ook binnenkort haha! Heb maandag, dinsdag en woensdag al vreet kicks gehad en sinds vandaag miniplasjes haha
Haha de kraamverzorgster vroeg zich af of Mayron wijdbeens in mijn buik heeft gezeten en nou voelde ik bovenin idd altijd 2 bulten rechts en links en vroeg me altijd al af of er niet per ongeluk 2 kontjes zaten. Hij slaapt heel grappig met zijn beentjes naar de zijkant. Ze zegt dat zie je neit veel en dat was dus wat ik voelde in mijn buik, ik kon het al niet plaatsen
Petra, Jan & Perine gefeliciteerd met jullie Isabella!! Hoop dat alles goed gaat en jullie lekker kunnen genieten van elkaar. Esther1986, gefeliciteerd met je verjaardag meis! Patries, klinkt inderdaad als een heel heftige bevalling, brrr. ale: Silla, wat heerlijk dat jullie naar huis mogen. Lientje, nog veranderingen? Patries34, getsie nu weer blaasontsteking! Hoop dat de antibiotica snel zal helpen. Kan het geen kwaad tijdens de bevalling? Hier is de pedicure net weg, m'n voeten waren echt verwaarloosd en ik kan er zelf niet meer bij, dus dit was wel even lekker. Het is op de zaak heel druk dus ik ben nu thuis aan het werk om ze een beetje te helpen. Met m'n lappie en een externbeeldscherm aan de keukentafel, zit weer in een oude boxer van Jeroen en nu maar beelden bewerken voor een groot reclamebureau, hihi ze moesten eens weten
hey monkeylove, wat een schatje zeg, is idd erg grappig met die beentjes ja hihi. jullie hebben een mooi kindje gemaakt! begint nu bij mij ook te kriebelen als ik dat zo zie, nu wil ik ook! maar nog eventjes wachten.
Wat een schatje, zeg! Penny, wat lekker zeg dat je je even hebt laten verwennen door de pedicure. Je kunt het werken ook niet laten, he? Trouwens hier is het nog steeds broeierig warm. We hebben niet veel regen gehad vannacht en het is dus niet echt afgekoeld! Op de buienradar te zien, krijgen we voorlopig ook nog geen regen.