dat is inderdaad wel balen zeg nu nog een blaasontsteking. succes ermee en ik hoop voor je dat je wel eerder van die blaasontsteking af bent. ik denk nl dat je anders na de bevalling wel last hebt van pijnklachten enzo van blaasontsteking
Goedemorgen allemaal! Gister lag ik best laat op bed en ik heb dus lekker uitgeslapen! Vrienden van ons kwamen gisteren langs en dat was erg gezellig. Manlief is weer aan het werk en misschien vanavond ook weer thuis maar dat was nog niet zeker! MvP; Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Silla; Fijn dat je weer lekker naar huis mag! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.. Esther gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van! ML: Goed van je dat je besloten heb om fv te geven. Als hij nou lekker tevreden is dan is het toch goed? Patricia; Leuk wat van je te horen en fijn dat het goed gaat! Hoe vind Björn zijn kleine broertje? Meiden die vandaag voor de APK moeten; Succes! Nou ik zit hier met smart te wachten op mijn laptoppie Komt tussen half 12 en half 3 dus ben benieuwd.. Heb nog steeds ontzettende last van mijn keel, kan haast niet meer praten pff..
Het is hier niet bij te houden Silla gefeliciteerd met jullie zoon Tygo ML jij gefeliciteerd met Mayron, wat een schatje! Niesje, gefeliciteerd met Roan Petra gefeliciteerd met Isabella! Ester gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben van plan bv te geven, maar heb al wel een flessenkit gekocht en een pak poedermelk, gewoon voor de zekerheid, als het niet lukt.
Hey Penny, lekker he je voeten weer opgeknapt! Hahaha, ziet er vast schattig uit zo aan het werk. Hier alles nog hetzelfde, de hele tijd krampjes, maar niet heel heftig ofzo. Net een vriendin langs gehad en lekker bijgekletst. Ik ben benieuwd of het af gaat zakken of heftiger gaat worden.
Zo daar is ze weer even....nog geen bijzonderheden aan deze kant te melden Wel al een flinke eropzitten, maar weet waarom dus dat scheelt. We wachten gewoon verder af en zeggen meerdere keren per dag tegen de kleine dat hij/zij welkom is en mag komen @Esther1986 gefeliciteerd met je verjaardag en nu snel bevallen zou wel een heel mooi cadeautje zijn natuurlijk Al die babyfoto's van de pasgeborne super hoor! Beetje jaloers wordt ik er wel van , maar nog ff dan mag ik (en de rest) ook. Geniet er maar van alle nwe mama's! @Petra gefeliciteerd met je/jullie dochter Isabella! @Silla , lekker naar huis gelukkig! Ben ook erg benieuwd naar jullie kleine man! @Veraatje, your'e next! Duim voor je! Nou ga maar ff douchen zometeen en lees vanmiddag wel weer ff verder mee. Fijne dag allemaal, take it easy. Mirre
Jah hij is heel relaxed haha... Hij is echt rustig... Ik had trouwens een pakje kant en klare flesvoeding gekocht voor het geval dat...
Ik moet helemaal wennen aan je nieuwe banner en avatar En hoe vinden michelle en Leroy het? Trotse broer en zus? En is Yaron er ook nog steeds?
Jah ze zijn megatrots! Yaron wilt gloofik nooit meer weg van zijn zoon whahahaahahahaha.... Maar.... Rustig aan bij mij hoor, genoeg gebeurd, dus ik zie het allemaal wel...
Hey Lientje! Nee had het niet gezien, maar nu je het zegt wauw misschien het juiste teken haha De puzzel compleet nu mag het kindje komen. Mirre
Zo, een goedemorgen allemaal.. Vannacht lekker geslapen gelukkig. Wel steeds eruit voor miniplasjes... Mja.. Ook heb ik als ik helemaal ben uitgeplast 5 seconden erna zonder dat ik wat doe dat er een straaltje achteraan komt. Als ik dit opvang zit er absoluut geen urinelucht aan Beetje weeiige lucht.. De harde buiken zijn ook nog steeds aanwezig, maar niet zoveel meer. En die steken onderin komen ook weer, maar niet als de kleine druk is ofzow... Buddy: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! ! (Nogmaals) En bedankt voor het stukje cybertaart Silla, wat heerlijk dat jij en Tygo naar huis mogen.. Geniet ervan meid! Petra: Van harte met je meisje Isabella! Geweldig! (eindelijk weer een meisje...) ML: Wat is Mayron een plaatje zeg... Liefs Wendie
Vera: die kleine van jou mag zich nu wel eens komen melden hoor. Ik vind dat je daar recht op hebt, dus kleine van VERA: Papa en mama kunnen niet meer wachten. Kom er maar lekker uit! ML: hahaha wat een schatje zo met die beentjes. VOlgens mij ligt die van mij ook zo. Soms heb ik echt ineens twee bulten aan beide kanten van mijn buik, heel vreemd. Ik heb hier 1 pak flesvoeding in huis (voor het geval dat) en 2 flessen. Kan ik in ieder geval altijd wat maken mocht het nodig zijn. Heb echt het idee dat ik straks veel moet leren (hoe warm moet flesje zijn, hoe vaak borstvoeding, hoe vaak flesje uitkoken, wanneer naar buiten en wanneer neit......) soms best iets om onzeker over te zijn. Maar gelukkig heb ik veel ervaren mensen om me heen dus heb er alle vertrouwen in dat ze mij bijstaan. Moet maar gewoon af gaan op moederinstinct toch?!
hey hallo allemaal Esther: meid van harte gefeliciteerd met je 22 ste verjaardag. MvP: een dochter wat goed geniet er maar lekker van en wil graag wat fotos zien Silla: je mag naar huis, wat een goed nieuws en tygo mag ook mee, meid ik ben zo blij voor je ML: wat een lekker ding die Mayron van je. Wow! en wat schattig hoe hij erbij ligt wijdbeens report haha Patricia: Wat een verhaal zeg maar net wat de andere zeggen, je hebt nilo ervoor terug gekregen. KK: ik heb dat ook heel erg. ga ik naar de wc om te plassen. komt er bijna niks uit. en wil je opstaan gaat t weer lopen. ik blijf nu ook extra lang op t toilet, en neem de tijd om alles uit te plassen. soms moet ik 5 keer kracht zetten om t eruit te krijgen haha Esther: ik heb dat op te moment ook heel erg, vreetkicks. niet goed hoor haha. gister om 00,10 uur kon jeroen nog voor mij aardappelkroketjes gaan frituren omdat ik daar zomaar trek in had. daatvoor had ik al een zak pindarotsjes naar binnen zitten werken, en net dus weer een zak chocoladebloemen, en ik heb nu al weer trek in m&ms vind je t gek dat ik 14 kilo aan ben gekomen. in t begin was t niet zo erg maar nu schaam ik me er haast voor, zoveel dat ik naar binnen werk. Maar die vreetkick had ik ook altijd als ik ongi moest worden dus ik weet niet wat ik ervan verwachten moet haha nou meiden ik ga nu eerste een lekker beker met melk naar achter schuiven en dan kom ik weer ff om de hoek gluren