ik heb veel last van lucht in m'n darmen... en dat is dan ook het enige wat er uitkomt als ik op de wc zit en het rommelt zo. bij m'n collega begon de bevalling met 2x flink naar de wc moeten vanwege diarree... Daarom baal ik ook telkens dat het bij mij alleen maar lucht is dus geen tekenen dat het begint. En zelfs dan hoeft het nog niets te betekenen natuurlijk. Zo irritant he, dat wachten en zoeken naar signaaltjes, terwijl die er eigenlijk gewoon helemaal niet zijn. Het kan allemaal... maar het is uiteindelijk gewoon afwachten... *zucht*
Niesje, wat een mooi ventje zeg! En fijn voor je dat de bevalling je is meegevallen. Geniet maar lekker van jullie kereltje! Rommelende dames, succes en hopelijk zet het door!
Niesje, wat een mooi bevallingsverhaal. Klinkt toch wel heftig allemaal hoor. Moet eerlijk toegeven bij het "kusje, kusje" gedeelte van Damian moest ik echt even slikken hoor, zo lief. Roan is een prachtig gaaf ventje. Essie, succes met het gesprek, hoop dat het niets vervelend zal zijn.
Erg is dat he? Net als bij het begin van de zwangerschap, zeg maar voor je het weet, dan probeer je ook vanalles aan je lijf te voelen...
net nog allemaal leuke babybroekjes shirtjes en truitje en jasje gekocht, waren allemaal tussen 1 en 3,50 euro... kan ik dan niet laten liggen he!
Niesje, moet erg lachen om de namen van je knulletje! dit was exact de namencombinatie die ik had bedacht! alleen eerste naam anders geschreven. Ik had Rowan Tristan! Alleen hebben wij uiteindelijk een andere gekozen! echt toeval, maar vind het dus prachtige namen!
Essie, fijn hoor! Misschien komt het toch allemaal nog goed dan he? Niesje, mooi verhaal en een prachtige zoon! Fijn dat hij goed drinkt ook! De buik is hier weer wat tot rust gekomen, maar dat geeft niet, er wordt in ieder geval gewerkt Laat maar lekker rommelen. Liefs, Lientje
Even een vraagje... Ik had net last van wat roze afscheiding/slijm.. Kan dat een gedeelte van de slijmprop zijn? Weet namelijk niet echt hoe dat eruit ziet... Weet even niet meer wie het er over had , maar dat gevoel van naar de wc moeten en dan zitten wachten en er komt niks had ik van de week ook... Weet niet meer wanneer, maar ik wist niet dat dit voorweeën konden zijn... Weer wat geleerd
jes: als er ook wat kramp bij zit zou ik toch wel ff bellen hoor. omdat t al vanaf 10 uur aanhoudt lijkt t toch wel iets te zijn. als t voorweeen zijn horen ze toch weg te trekken tijdens t douchen? essie: fijn dat t allemaal beter ging met t gesprek als verwacht. altijd leuk om te horen dat ze tevreden over je zijn he groetjes susanne
@Esther: gefeliciteerd met je 22ste verjaardag @Silla: wat fijn dat jullie samen naar huis mogen Niesje: mooi verhaal en erg mooi ventje! Hier nog steeds niks wat doorzet. wel steeds meer last van voorweeen. Moet ze vaak echt wegzuchten omdat ze knap pijnlijk zijn, maar geen regelmaat er in helaas.
klinkt als de slijmprop. t slijm kan roze en helder zijn van kleur en is wat steviger als gewoon slijm zeg maar. ik ben al 2 weken bezig om dat ding te verliezen en t lijkt erop dat ik m nu ook echt kwijt ben.
Nou ik word net door het KDV gebeld dat mijn kindje daar op de gewenste maandag welkom is, alleen de vrijdagochtend is lastig. Die kan pas in januari, dus ik moet drie maanden overbruggen. Nouja, ik ban al heeeel blij dat de maandag gelukt is.