Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jes, ik hoop voor jou dat het doorzet.. Hier wordt je natuurlijk ook niet vrolijk van!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden ik ga ff een boodschapje doen.
    Jes niet te snel gaan, want ik kan dan mijn buddyrol niet vervullen.
    Tot zo.

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    **inbraak**

hallo meiden!

Zo te lezen zijn jullie al goed bezig hier !

:) TOPPY :)

geweldig die verhalen van jullie,krijg er kippenvel van.....
    Had net al op "ons" oude forum (maart mama's 2008) terug zitten lezen,lekker emo :)

IK WENS IEDEREEN EENHELE VOORSPOEDIGE BEVALLING EN HEEL VEEL LIEFDE EN GEZONDHEID ! ! ! !

knuffels MamaNona :D

**UITBRAAK**

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    ik heb al dagen last van mijn rug. van die zeurderige pijn onderin wat lijkt alsof je ongesteld moet worden. beetje vaag.
    ik heb nu ook dat mijn ontlasting veel dunner wordt dus wie weet. is nu wel makkelijk met de grote boodschap. bespaart weer een hoop aambeien haha :oops:

en fietsen daar begin ik echt niet meer aan. heb elke keer last van mijn stuitje en harde buiken die echt zeer doen van t gehobbel op mijn stalen ros. nee daar wacht ik dus voorlopig ff mee hihi

Mamanona: bedankt voor je berichtje. hopelijk blijft t ook zo op deze snelheid doorgaan. hihi :)

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    in t begin van mijn zs had ik echt de eerste 3 maanden last van puistjes. daarna echt helemaal nergens last van gehad maar sinds een paar dagen beginnen ze gewoon terug te komen :( :confused: das echt niet leuk.

hebben jullie daar ook last van?

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: susanne85: ik hoop t ook voor jou w ;) en betreft d epuistejes..... hahah die kreeg ik op t laatst ook terug!

nou doeg!

7. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Nounou, wat een hoop gerommel.....veel succes dames!

Ik heb inmiddels mijn antibiotica voor mn blaasontsteking in huis....

Kan verder geen kwaad volgens de gyn. dus daar ga ik maar vanuit.
    Wie weet hoelang ik er al mee rondloop...ik heb er nl. helemaal geen last van!
    Morgen weer terug voor mn bloeddruk te meten en eiwitten in urine.

Wat een gedoe......laat het hier ook maar beginnen! :)

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Meid ik heb precies hetzelfde! Ook sinds vanmiddag diaree en al drie dagen zeurende steken onderin de rug! Zou het dan toch?

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Mama Nona, bedankt he!

Jes succes meid! Hopelijk laat je kleine meid niet meer snel op zich wachten!

Niesje wat een schatje Roan! En Damian en zijn kusjes! SMELT!

Doen jullie (.) (.) ook weer zoveel pijn? Oh voelt echt niet fijn zeg!

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    van mij mag t komen, ben er helemaal klaar voor maar dan is t de vraag voor mij hoe ik dat zaterdag doe met mijn feest. ik heb al gezegd dat ik maar op t feest moet bevallen ofzo. dan mag t ook want dan ben ik de 37weken gepasseerd, denk maar ff een schietgebedje doen ofzo he haha

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.831
    884
    113
    Noord Holland
    dat vergat ik steeds ook te vragen maar daar heb ik dus ook weer last van :( zo vaag, alle klachten van t begin komen nu gewoon terug. ze zijn me toch gevoelig. :confused: ik heb dat sinds een dag of 5 sinds ik ook zon last van die krampjes heb in buik en rug.

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ben ook weer uit bed en heb bijgelezen, maar er is gewoon niks blijven hangen. heb echt een baaldag.
    heb nergens zin in, laat staan of ik er puf voor heb. ook heb ik onze dame nog maar bijzonder weinig gevoeld vandaag.

o ja dit is wel blijven hangen;
    niesje wat een lieve gyn heb jij gehad zeg en wat een verhaal.
    en damian ook zo lief met zijn kusjes.
    prachtig kereltje hoor

voor wie het leuk vindt vanavond om 9.15 babyboom het vervolg

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

het weer is hier nu trouwens heerlijk om het in huis af te laten koelen.
    het is 21 graden met wat regen en in huis is het 26 graden heb dus alles tegen elkaar open staan
    heerlijk

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    MvP van harte met je meissie!!

heb niet alles terug gelezen.. dan ben ik een dag bezig ook.

hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen.

hier gaat het prima in elk geval, t zon vreselijk tevreden kind.. echt niet normaal, heb haar gister over dag niet horen huilen, en vandaag ook nog niet (vannacht moest mevrouw spoken..)

ze word wakker (knippert twee keer met haar ogen) krijgt een schone broek/flesje, kijkt even of ze nog wel als prinses behandeld word (wat ze ook word natuurlijk) en slaapt weer rustig door..

Groetjes

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

anno niem
    leuk om te horen dat ze zo tevreden is

16. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    moet jullie toch een beetje lekker maken he :p

wil ook foto`s van jullie prinsen en prinsesjes zien! vind het nog steeds spannend haha.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Esther hartelijk gefelicteerd met je verjaardag!

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    MvP van harte met de geboorte van jullie dochter Isabella!

19. Goedemiddag allemaal...

Hier om 2 uur in bed gekropen en er nu pas uit... :oops:
    (had het ook wel nodig volgens mij)..

Hier ook nog steeds het bekende gerommel... Helaas wil het nog niet doorzetten...
    Mama's die bevallen zijn: wat voor gekke dingen gebeurden er bij jullie de dag dat jullie bevielen?
    Ook gerommel o.i.d?

Liefs Wendie

20. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Petra gefeliciteerd met je dochtertje Isabella!

Esther gefeli met je verjaardag!

ML dat heb je goed hoor. Als het niet meer prettig is voor wie doeje het dan.

Ik sta ook op het punt om het op te geven, eerst kolfde ik ongeveer tussen de 80 en 120 cc bij elkaar en nu met hele grote moeite 60cc, en hij moet meer nu dan 60 drinken, ik drink super veel maar heb natuurlijk veel te weinig slaap. Ik red het gewoon niet meer, dus ik moet op een gegeven moment wel aan de FV. Aan de borst zie ik al helemaal niet meer zitten, ik raak helemaal overstuur als ie zo drftig word en gaat brullen niet echt bevoordelijk voor het toeschietreflex. Kzie nou al op tegen het gezeik wat ik dan krijg van me vriend en vooral mijn schoonmoeder, kan ik ook nog een jaar horen.

Deel Deze Pagina