Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Jes: klinkt toch redelijk serieus bij jou hoor Zeker als het bij douchen niet afneemt!

Anno Niem: Kan ik ook zo'n kindje bestellen :) SUper toch?!

Lovelykids: hier staat alles ook al heel de dag open, heerlijk! Ben net ook even in slaap gevallen had natuurlijk weer te veel gedaan en toen ik even op de bank lag....in dromenland.

Bij jullie rommelt het allemaal wel zeg. Hier af en toe wat krampjes maar meer dan dat niet echt. Vrees dus ook echt dat ik vet overtijd ga.

Esther: ik heb nu ook weer last van mijn borsten idd. Veel gevoeliger. Puistjes heb ik geen last van. In het begin ook niet gehad trouwens.

Susanne: eet smakelijk voor straks. Ik ga denk ik maar bij mijn oma eten. Mannetje is laat thuis (etentje van werk) dus ga ik lekker ook uit eten :)

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ik heb niet alles gelezen solly, doe zo weer een poging!

3. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Anno niem, wat heerlijk zo'n tevreden meisje!

Wendy, jij hebt lekker lang geslapen!

Essie, wat leuk om zo'n compliment te krijgen!

Hoe gaat het met de rommelende dames?

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Miss / mama Sil: laat je niet gek maken. Toch al hartstikke goed dat je het hebt geprobeerd en dat je het volhoudt. Je doet het voor die kleine hoor en niet voor je moeder of schoonmoeder. Goed bedoelde adviezen zijn leuk, maar je moet doen waar jij en de kleine zich alletwee goed bij voelen. Als je het niet meer trekt ga je gewoon over op fv. Schaam je daar aub niet voor. Ik vind het al superknap dat je bent begonnen met bv! :thumup:

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    De dag ervoor was ik aan de dunne zeg maar, en moest ik persee t hele huis schoonmk al zat ik daar al 2 weken tegen aan te hikken, de grote schoonmaak. Mijn vriend nam het toen zelf van me over en vond dat ik moest rusten, mss had hij het ook onbewust aangevoeld haha.
    Verder had ik savonds een afspraak afgezegd omdat ik gewoon liever thuis bleef was een btje moe en gespannen voor de draaipoging de volgende dag. Verder niet veel eigenlijk.

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vera hoe gaat het met jou?
    ik duim voor je hoor.

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Dankjewel :)
    maar die schaamte heb ik toch wel een btje hoor, vooral mijn schoonmoeder kan lkkr op me gevoel gaan spelen, en dan mijn vriend ook lkkr beinvloeden. Kijk ik weet ook wel dat borstvoeding het allerbeste is, het is de natuur. Maar ik ben uitgeput! Ga straks even met me vriend praten.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hier ook veel last van de onderrug, en wat gerommel in de buik, of het de darmen zijn of zo? heb geen id.
    af en toe harde buiken die beetje pijnlijk aanvoelen.
    kan haast niet wachten de vlos te bellen dat of de vliezen gebroken zijn of dat ik weeen heb.

he veraatje bij jou nog niks aan de gang?

miss sil, als het niet meer gaat dan gaat het toch niet. je moet doen wat jij denkt dat goed is, wat de rest zegt niks van aantrekken. dat doe ik ook, ik krijg ook van mijn schoonzus iets anders te horen als ik zeg dat ik bv wil geven, ze zit dan al alle negatieve dingen op te noemen.
    als het niet lukt of niet meer lukt kun je er het beste mee stoppen anders wordt het misschien nog erger.

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb vandaag niet zo'n goede dag! :cry:
    Hopelijk is morgen een betere!

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Dan zal je zien dat het vanavond gaat beginnen Vera!

Miss Sil: vervelend als ze op je gevoel gaan inpraten,maar laat je niet gek maken. Jullie beslissing is jullie beslissing en daar moeten andere mensen zich maar bij neer leggen. Het is niet de bedoeling dat jij straks uitgeput bent. Probeer er van te genieten en als het niet meer gaaat stap je over; no one blames you!

11. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik ben er even van tussen. Even met mijn paard knuffelen en dan eten bij mijn oma. Tot straks!

12. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Eet smakelijk bij oma!

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Miss sill, gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor!

Ik geef ook fv, en om de reden dat ik denk dat kinderen liever voeding krijgen van een gelukkige moeder, die achter haar keuze staat, dan een moeder die omdat het het beste is, bv geeft.

maar kan me voorstellen dat het ook een domper voor jou is, als je het echt graag had gewild.

maar je moeder/schoonmoeder/vriend hoeven het niet te geven! (mijn vriend stond ook niet achter mijn keuze van fv. en nu? hij vind het prachtig om een flesje te geven, en ziet ook wel in dat het er om gaat dat het met rust gegeven kan worden, ook al komt het uit een pak.)

sterkte er mee! en ik hoop dat je snel een voor jullie/jou goede keuze kan maken! t is zonde om nog een week in drama door te brengen. of zoals mn kraamhulp zegt, in nederland hebben we gelukkig die luxe dat we kunnen kiezen.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

miss sil
    dit schreef ik vanochtend al voor ml
    maar het gaat deels ook wel op voor jou

kortom wat ik maar bedoel alleen JIJ kunt de goede keus maken

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik las net in de lounge een probleem over het reizen met de bus. het topic was wel gesloten, maar was toch nieuwsgierig.
    gelukkig heb ik zelf geen ervaring ermee maar dacht er toch even over na, want ok hier zou ik zonder hulp de bus niet inkomen.
    het blijkt dus dat een chauffeur niet mag helpen ivm arbo en deels snap ik dat ook wel hoor, maar dat er dan anderen zijn die gewoon toekijken hoe je als vrouw zijnde met een kinderwagen staat te martelen snap ik dan weer niet.
    enerzijds heb ik ook zoiets van kan er vanuit de vervoersmaatschappij dan niet iets bedacht worden over hoe het makkelijker te maken, want ook voor de trein is het geen overbodige luxe om er een oplossing voor te hebben. dit is nou nl precies de reden waarom ik met kinderwagen geen gebruik maak van het ov.
    hoe ervaren jullie dit en voor degenen die het nog niet kunnen ervaren hoe denken jullie erover

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

is iedereen aan het eten ofzo?
    of stiekem aan het bevallen?

ben weer helemaal alleen hier :cry:

nou ja in ieder geval voor de eters eet smakelijk en als je
    stiekem aan het bevallen bent succes

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Aaarrg ben helemaal gefrustreerd!
    Heb net een kwartier gekolfd op een gegeven moment hoogste stand en krijg er maar 30/35cc uit, TOTAAL!
    Ik heb het zo gehad! Als ik nou elke keer 100/120cc zou kolven zou ik het nog volhouden maar nu om het uur gaan kolven om maar aan die 60/70cc voor mijn kindje te komen, ik word er gek van!
    Heb me vriend gebeld en gezegd dat we zo moeten praten over dit.

Tijdens mijn zwangerschap dacht ik dat ik niet eens een kolf nodig had, dat alles vanzelf ging, dit valt zwaar tegen zeg.

Weet iemand of je FV ook bij prenatal kan halen? Het is nl koopavond en prenatal zit dicht bij ons. Is langer open dan de super.

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

volgens mij kun je het niet bij een prenatal kopen
    sorry

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

als ik jou was zou ik zorgen dat je die kv zo snel mogelijk in huis kreeg en dan nog een paar keer (om de 3 of 4 uur) te kolven kijken hoe het gaat als de druk (stress) er van af is om het bij elkaar te MOETEN krijgen.
    laat je vooral niet gek maken en opjutten dat wekt alleen maar averechts.
    (stiekem denk ik dat je al een keus gemaakt hebt. en dat is altijd de goede)

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo we zijn weer terug. We zijn ff wezen kijken voor buitenzonnewering. Wij hebben een tuin en zithoek (binnen) op het zuiden en dat is best wel heel erg warm. Vorig jaar hebben al onze buren gezamenlijk zonnewering gekocht en daarom een hele leuke korting gekregen. Maar wij waren toen bezig zwanger te raken en hadden daardoor ons geld ergens anders voor nodig. Nu hebben we weer ruimte, vandaar al eerder deze week een nieuwe auto.
    Nu zijn wij bij dezelfde dealer geweest als de buren toen. Hij kan niet zoveel doen als toen er 8 schermen tegelijk aangekocht werden, maar wel ietsjes. Maar alsnog kost een knikarmscherm van 5 mtr breed en 3 mtr uitval samen met 1 rolluik € 2.500,-. Dan is wel alles gemonteerd, electrisch bediend en met afstandsbediening. Kwalitatief hebben we dan wel een goed scherm met 5 jaar volledige garantie en daarna nog 5 jaar afbouwende garantie. Bij zo'n aankoop wil ik geen flutscherm en dan geld besparen.

Deel Deze Pagina