Miss/mama sil, je kunt er ook voor kiezen het te combineren. Geeft voor jou en jullie vent meer rust en daardoor kan het ook weer wat leuker worden om bv te geven. Vriendin van me doet dat en ze vind bv geven nu weer leuk en ontspannen.
ja jeetje zeg wat is dat toch dat gecatfight. Is dat hier wel eens geweest? Zover ik weet is t hier teminste altijd gezellig, iedereen probeert altijd op elkaar te reageren en soms lukt het niet om op iedereen te reageren maar er is gelukkig altijd wel iemand die reageert!
Volgens mij wel ja.. Over mensen die het niet bij kunnen houden ofzow.. Nou, laat ze hier dan maar eens een tijdje meelezen. Moet wel zeggen dat het een stuk minder is geworden nu Silla, ML en Senn minder meekletsen hoor...
Miss Sil, denk erom hoor, ze mogen jou niks verwijten. Ik heb zelden zo moedig iemand zijn best zien doen om de BV door te zetten! Jammer als het niet lukt, maar meer als je best kun je uiteindelijk niet doen. Dus laat je door niemand iets anders wijsmaken!
Nou voor zover ik weet, is het hier altijd gezellig. 1x keetje kwam er wel een onbekend persoon hier de sfeer naar beneden halen, maar goed die hebben we gezamenlijk weggejaagd . Toch meiden: altijd gezellig hier!?
ach als wij hier ons hart niet kunnen luchten, waar dan wel! enne, hier redden we soms 60 blz op een dag (oke, dat zijn live bevallingsdagen, maar toch!) enne, nu er meer bevallen is het idd steeds rustiger!... GRRR heb ik eindelijk vrij ga ff eten! kus rens
oh ja, miss sill, ik heb respect dat jehet al zo lang volhoudt ondanks dat het niet opschiet/toeschiet! je kunt je zelf niks verwijten en moet er ook gelukkig mee zijn, wat je ook kiest! dikke cyberknuf! rensie
Bedankt allemaal! Voel me altijd beter als ik hier mijn verhaal heb gedaan, we zitten allemaal "in t zelfde schuitje" dus begrijpen elkaar teminste! Mijn vriend heeft een grote doos nutrilon gekocht en er valt een zware last van me af. Combineren dat ga ik idd proberen, ik ga vanavond nog wel kolven, maar tis teminste niet meer zo dwangmatig. khad zo weinig melk dat als Genaro huilde om eten ik nog als een bezetene zat te kolven, maar niet genoeg had! Zo frusty! Nou heb ik lkkr dit achter de hand, mijn borsten zijn helemaal lam gezogen door dat gekolf om het half uur haha. Ja haha dat d8 ik ook zonder fulltime Senn, ML en Silla is het een stuk rustiger hier. Kmis ze wel die kwebbeltjes, ze zijn natuurlijk lkkr van hun beebje te genieten! Kheb lkkr (alweer) een pizza besteld, dit keer met vis, teminste beetje gezond hehe Smakelijk eten allemaal!
Nou ik vind gewoon dat jullie niet zo veel moeten kletsen, kost me dagen om terug te lezen Nee hoor juist gezellig toch! Miss Sil: volgens mij hebben ze geen kv bij prenatal. Heb je geen kruidvat bij je in de buurt zitten die vanavond koopavond heeft? Vanavond inderdaad babyboom vervolg op tv. Ga wel even kijken denk ik. Vorig jaar ook gekeken (of wanneer was het ook al weer) en dan leefde ik toch erg mee met sommigen. Was in de periode dat wij zwanger werden dus kon me alle frustraties goed voorstellen. Moet je ons nu zien. Sommige hebben al een prachtkindje in hun armen en sommige wachten er nog op. Time flies......
*inbraak* succes meisjes met de laatste loodjes. en voor de meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd met jullie ukkie. ik zou wel een kijkgaatje willen om naar die van mij te kijken. enne de fight(hihihihihihihi ) is weer over hoor! whahahahahaha vrouwen en hormonen he? gr aug mama kim *uitbraak*
Zo, net een fancy fair achter de rug bij Chris op school en jullie kunnen denk ik wel raden hoe dat ongeveer ging en hoe vaak hetzelfde gesprek met verschillende moeders en juffen heb gevoerd Maar ze bedoelen het natuurlijk allemaal heel lief. Oja, de ondersteek is in huis! De vlag mag uit! Mijn vriendin moest toch naar Tiel en heeft m samen met zo'n ruggesteun (goeie tip Vera) mee genomen. Kijk aan dat soort acties, daar heb je wat aan. Ze bood me ook nog aan om als dat nodig was een keertje een ochtend te komen helpen met wat nodig is nu ik meer omhoog moet zitten. Ze is zelf nota bene op 21 mei bevallen! Lief he? Lientje
mik: bedankt meid en fijn dat die fight weer over is, vrouwen onder elkaar en hormonen gaan niet altijd vlekkeloos samen he hihi