Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Volgens mij ga ik vanavond bevallen: kwam thuis van mijn oma toen heb ik de tuin geschoffelt, in huis gestofzuigd, bed verschoond en alles opgeruimd....... Nesteldrang! Hahahaha

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Yep, das duidelijk! ;)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Iemand vroeg hier over angst voor de ruggenprik. Ik was ook een beetje bang maar echt waar...
    Haha ik kon alleen maar denken dat die weeen dan over waren. Je krijgt eerst een verdoving en die voel je wel, beetje schokkerig ook in je been maar echt echt echt, het valt onwijs mee...

En wat je ervoor terugkrijgt (Ik voelde de weeen op een gegeven moment niet eens echt meer merkte alleen aan de ctg dat ik een wee had en m;n buik werd keihard) is het waard...

Vandaag visite gehad. Welk leuk maar ben nu best moe dus ga lekker babyboom kijken... Of is dat al geweest :( en naar m'n bedje...

Ow en Miss Sil, laat je neit gekmaken! Jou lichaam, jou kind en die meot je neit te stresserig willen voeden want dat is helemaal niet goed.
    Ik ben over op de fles en ben zo relaxed nu en Mayron ook. En ach mensen denken het toch altijd beter te weten, maar jij al moeder weet het altijd nog het beste... En vind het onwijs knap van je dat je het zolang hebt volgehouden... Veer in je reet ;) :)

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Echt waar miss Sil? Ik hoop dat dat straks bij mij ook zo is. En als ik vragen mag (zo niet dan hoor ik het wel) ging het ook een beetje naar behoren?

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Lientje wat een lieve vriendin! Wel fijn dat je al t een en ander om huis hebt!

Bd81 zo begon t bij mij ook :)

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    en nu maar hopen dat je moe wordt ervan haha ( nee grapje) ik hoop echt dat t nu doorzet voor je en dat je morgen een kindje in je armen mag houden. komt ie ook nog op de datum dat ie verwacht wordt.

goed dat je toch ff gebeld hebt meid

liefs susanne

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ML bedankt voor de veer :) goed dat jij en Mayron nu ook lkkr relaxed zijn!

Lientje het deed een btje zeer, maar dat zat denk ik meer tussen de oren dat je onbewust samenspant.
    Wel deden we het met protection volgens mijn vriend blijft je lichaam 3mnden afvalstoffen afscheiden + zitten we niet nu op een volgende zs te w8en haha.
    Maar we hadden nu ongeveer 2,5/3 weken geen gym gedaan en dat is voor ons echt de max, dan zitten we niet meer lkkr in ons vel haha.

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    officieel 6 weken geloof ik na de bevalling maar of dat met een ks ook geldt weet ik niet. weet alleen dat de wond dicht moet wezen. maar met een ks maken ze alles zo goed mogelijk schoon in je baarmoeder had ik begrepen

en nu ben ik echt ff weg

ajuu

9. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Sjongejonge nou staat er aan de zijkant van het pak dat je voor t gebruik van Nutrilon eerst contact met je HA of consultatiebureau moet hebben, dat hoeft toch niet persee?Hij heeft die vloeibare nutrilon ook in t ZH gehad.

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    He jakkie meen je dat nou, heb ik mezelf nou weer zo slecht ingelicht!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Na 2 weken alweer Miss Sil. :confused: ...en ik dacht dat wij de vorige keer (bij Rick) al vlug waren (na ruim 3 weken)..... Op dit moment hebben wij al weken geen bedgym meer gedaan :cry: ....het lukt gewoonweg niet (bij mij dan ;) ). Dus op die manier de bevalling opgang brengen is er bij ons helaas niet bij! :(

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee hoor, gewoon lekker klaarmaken en aan je mannetje geven hoor! Rick kreeg in het ziekenhuis (daar moesten we heen om mama's onderkant te hechten) een flesje Friso en eenmaal thuis nog eentje (die hadden we meegekregen) en daarna zijn wij zonder overleg overgegaan op Nutrilon want dat had ik huis!

13. Miss Sill dat hoeft niet hoor. Hoeveel weegt Genaro nu? Op het pak staat hoeveel hij moet hebben.
    Wat ik zelf altijd deed en straks ook weer doe is water koken, dat in een kan doen en in de koelkast zetten. Je pakt dan het water wat je nodig hebt voor zijn gewicht en warmt dat weer even op in de magnetron. Dan de juiste hoeveelheid schepjes nutrilon, schudden en klaar.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Miss SIl: Babyboom is een programma waarin 100 stellen werden gevolgd met een kinderwens. Sommige gingen nu voor eerste keer maar er waren ook stellen bij die al aan hun laatste IVF piging bezig waren, Bijzonder om te zien hoor! Ben wel benieuwd naar vervolg.

Ramoontje: bij ons is bedgym er helaas ook niet meer bij. Moet zeggen dat het bij mij niet meer zo fijn is (alhoewel ik wel zou willen...) en mannetje vind het een beetje eng hihi.
    Maar ja hopelijk dat het na de bevalling weer de goede kant op gaat en we weer even de schade in kunnen halen :)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oef weer een harde buik, is alweer de zoveelste van vandaag. er zullen nog wel velen volgen denk ik.

bedgym, daar heb ik ook al weken niet meer aan gedaan, mannetje durft niet meer, ach ja, lijkt mij ook niet meer praktisch nu mijn buik zo dik is.
    moet zeggen dat ie ook erg laag begint te zitten, is dat ook een teken?

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik ga jullie verlaten voor vanavond. Duik ff lekker op de bank en dan straks bedje in.

Tot morgen allemaal en slaap lekker voor straks

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mijn mannetje vindt het dus niet eng, maar "het past gewoon niet meer" :oops: . Maar ook ik heb wel weer goede hoop hoor, dat het na de bevalling weer goed komt en dat we dan idd de schade in kunnen halen ;) :D .

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ook ik ga effe bankhangen en dan lekker op tijd slapen. Rond 06.15 uur zal Rick zich morgenochtend wel weer melden....ppffff.

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo weer ff check, check, maar geen baby's geboren hier sinds vanmorgen hihi. Internet lag er vanmiddag uit (mannetje was bezig geweest met nwe telefoon installeren)

@Veraatje, we kunnen elkaar een hand geven : Ook ik heb vandaag een veel mindere dag en hoop ook op morgen beter!

Ik was al emotioneel door gebeuren met zwaar mishandelde, overleden bordeaux -dog.(R.I.P) Daar ga ik echt kapot aan....dierenleed en kan het ook moeilijk naast me neer leggen door de onmacht die je dan voelt.
    Enfin, het verdrietige gevoel zette vandaag nog verder door helaas.
    Partner en ik hebben ook wel betere dagen gekend en natuurlijk die enorm dikke pootjes al weken waar ik niet meer op kan staan dit in combi met de harde buiken. Kortom.....Mirre heeft het vandaag ff helemaal gehad zowel met zichzelf als de rest vd wereld.
    Morgen beter!

Ga wel zo BabyBoom kijken!
    We hebben alle afleveringen gekeken toen en is wel leuk om weer op de hoogte te zijn over hoe het nu gaat etc.

meiden, fijne avond ennuh ik hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft.

Liefs Mirre

20. met mij gaat wel.. helaas minder harde buiken dan gisteren, maar nog wel krampen... lief dat je ernaar vraagt... is je autootje mooi geworden?

trouwens nog even een vraagje, miss ben ik blond, maar als je de slijmprop verliest in deeltjes, hoe dik is het slijm en moet het altijd met een beetje bloed zijn? gister verloor ik wat slijm (als het slijm was) met een beetje lichtbruinige kleur... solly voor details... vandaag weer slijm verloren wat beetje op sperma lijkt :oops: (terwijl we al week geen seks hebben gehad...)

hopelijk dat er vannacht weer baby's gaan komen.. (die van mij mag ook hoor :))

liefs wendie

Deel Deze Pagina